XXL Nutrition

Terugkomende Gyno??

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
mensen, momenteel ben ik nu 2 jaar clean van roids, echter heb ik sinds een paar maanden weer last van gyno onder mn rechter tepel. Erg vreemd, kan dit nog een klap zijn van mijn laatste kuur die ik gedaan heb?

Moet er wel bij zeggen, vooral in de perioden dat ik goed eet en flink train komt het op. Had er vorig jaar ook last van.

Zijn er mensen bekend met dit probleem?

hey juriaan...

waarschijnlijk vergis je je... en is het geen gyno maar gewoon een plaatselijke vetophoping.. is heel normaal rond de tepel en bijzonder moeilijk weg te krijgen.... ik zelf heb er wel eens last van en maak me dan helemaal gek... verder heeft Air... hier op het forum er ook veel last van gehad en al meerdere keren naar de dokter geweest omdat die er ook overtuigd van was dat het gyno was...

grtz

Wil je zekerheid ga gewoon langs een arts. Maat van me kreeg het ook 6 maanden na zijn laatste kuur en nu zijn ze aan het uitzoeken wat het is...

Flink eten en flink trainen boost ook je testosteron omhoog. Meer testosteron -> meer aromatisering -> meer oestrogeen.
Je zou eens met tarwekiemolie of soja kunnen expirimenteren om het probleem te verhelpen.

is het niet gewoon wat verweefsel? mischien zou je eerst beter kunnen gaan cutten dan dan weer in de bulk om ervan af te komen..? of even langs de huisarts een bloedtestje doen wat je hormoon waardes zijn.. als dat alles ok is dan raad ik aan zwaar te cutten om er vanaf te komen... evt. wat lipostabil erbij...

Hey Juriaan,
was zelf ook een jaar 'clean'. Vlak voor ik aan mijn kuur wilde beginnen (ongeveer 2 weken ervoor) had ik hetzelfde probleem. Was bij mij wel gyno dus begonnen met nolva/femara. Toch begonnen aan de kuur. Was wel huiverig dat het door zou zetten maar trok volledig weg met 40 nolva ed en 1.25 femara eod. Ben na een weekje gestopt met nolva en femara verlaagd naar een kwart tabletje (0.625 mg) eod. Na 4 weken ook hiermee gestopt en het is (nog) niet terug.

heb het eerder ook een gehad. had een kuur winstrol 50 mg per dag van zambon voor 6 weken. Na 4 weken gestopt te zijn kreeg ik gyno. Heb het aan 1 kant weg laten halen maar andere kant komt het soms nog opzetten. Ook als ik niet kuur dus heb altijd nolva bij de hand.

• Topic Starter Topic Starter
gasten, thanx voor de reply's.

Weet vrij zeker dat het Gyno is en geen verophoping, is duidelijk een schijf. Kwam tijdens mijn 2e kuur vooral op dat ik aan de tren zat. Daarna weggetrokken met wat nolva maar nu komt het weer flink op. Ga over 2 maanden cutten dus kijk het nog wel even aan.

Ik heb op dit moment precies hetzelfde.. ik was ivm prive problemen 6 maanden gestopt met trainen en goed eten.. Ik ben nu weer 3 maanden bezig en train en eet als een beest.. ben 14 kilo naturel aangekomen (wel kilo's die ik verloren had in de tijd dat ik gestopt was) en begin nu zwaar last te krijgen van gyno.. het is een beetje hard en het doet pijn als ik erop druk.. ik snap er geen bal van.. de laatste keer dat ik gekuurd had was iets langer dan een jaar terug..

zo dat klinkt echt freaky ,ik wist echt niet dat dat alsnog kon gebeuren ,
damn nu moet ik naast paracetamol dus standaard altyd wat nolvadex in huis hebben:scratch:

Terug
Naar boven