AndroidHealthClinic

test 250 deca 250 of test 500 only

penoza

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Zoals de titel zegt, waar zal de meeste massa mee te pakken zijn.
En als het goed is zal test 500 meer kans op gyno geven of heb ik het fout

Gr. Penoza

Nor19 based steoriden zoals deca en tren veroorzaken gyno door het verhogen van de prolactine spiegel. Wat betreft gyno zal de test only cycle waarschijnlijk minder gyno prone zijn.

Aan de andere kant aromatiseert deca heel wat minder dan test dus is de niet-prolactine gerelateerde gyno minder dan bij test only.

Nor19 based steoriden zoals deca en tren veroorzaken gyno door het verhogen van de prolactine spiegel. Wat betreft gyno zal de test only cycle waarschijnlijk minder gyno prone zijn.
:roflol: jah toch dus de deca zal hem vast gyno geven.

Als OP minder androgeen en minder oestrogeen in zijn systeem wilt hebben zou ik voor de deca/test gaan.

Eerste kuur zou ik lekker test only pakken

:roflol: jah toch dus de deca zal hem vast gyno geven.

Als OP minder androgeen en minder oestrogeen in zijn systeem wilt hebben zou ik voor de deca/test gaan.

Ik doelde eigenlijk op eventuele prolactine sensitiviteit. Achteraf was de manier van verwoorden inderdaad niet je van het :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 15:07 ----------

Aan de andere kant aromatiseert deca heel wat minder dan test dus is de niet-prolactine gerelateerde gyno minder dan bij test only.
Yup Yup .. Diverse axis voor gyno ..

Is er een methode - afgezien van simpelweg uitproberen - om vast te stellen voor welke axis een grotere genetische dispositie bestaat ?

Ik doelde eigenlijk op eventuele prolactine sensitiviteit. Achteraf was de manier van verwoorden inderdaad niet je van het :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 2 Mar 2013 om 15:07 ----------

Yup Yup .. Diverse axis voor gyno ..

Is er een methode - afgezien van simpelweg uitproberen - om vast te stellen voor welke axis een grotere genetische dispositie bestaat ?
Klopt maar van 200 mg deca? kleine kans dan maybe als je het stacked met tren

• Topic Starter Topic Starter
Maar waar zijn nou de beste massa gains mee te behalen denken jullie?

Terug
Naar boven