Fitness Seller

Tren cycle

Bezoekers in dit topic

• Like
Waarderingen: johannes en royboyiron
Één ding ben je nu wel achter denk ik, dat je een andere coach nodig hebt. in Regio R'dam is @Wengstertje, Regio Limburg @wovano, Regio Den Helder @NobodySpecial
Mijn coach is goed. Ik heb hem gepusht om te beginnen met steroids. En ik heb er echt wel resultaat van. Hij houdt mijn gezondheid goed in de gaten en is heel erg met me begaan en maakt zich snel druk. Misschien had ik betere resultaten kunnen hebben, maar het is al gebeurt. Ik woon in Cyprus dus zoek geen trainer in nederland

Wtf is er trouwens tegenwoordig nodig om coach te worden. Jaartje cios , halfjaar liften ?

In mijn oude gym liep een 'coach' en corrigeerde nieteens de meest kutte uitvoering van een deadlift die ik ooit heb gezien.

1000001330.gif

• Wow
Waarderingen: K82
Laatst bewerkt:
Mijn coach is goed. Ik heb hem gepusht om te beginnen met steroids. En ik heb er echt wel resultaat van. Hij houdt mijn gezondheid goed in de gaten en is heel erg met me begaan en maakt zich snel druk. Misschien had ik betere resultaten kunnen hebben, maar het is al gebeurt. Ik woon in Cyprus dus zoek geen trainer in nederland
Jou coach is een dommerik.

• Like
Waarderingen: Maximum Effort
Wel schattig een emotioneel geinvesteerde coach.

Hoe lang train je eigenlijk ? En wat is de ervaring van je coach ?
Ik train al mijn hele leven. Ben nu 43. Vorig jaar eerste cycle test gedaan. Puur voor meer energie en kracht. Mijn coach is een certified ifbb trainer

• Haha
Waarderingen: Maximum Effort en royboyiron
Allereerst zou ik met jouw leeftijd en fysiek sowieso niet blasten. Zonde van je gezondheid en voor wat precies? Hoe ouder je wordt hoe, hoe trager het herstel, als dat al volledig gebeurt.

Sowieso per direct weggaan bij je coach als die je dit voorstelt. Je runt vrij hoge test, een test waar genoeg mensen gyno op krijgen, zonder AI en zet er geen DHT variant tegenover. Daarnaast flinke dosis 19 nor waardoor je ook gyno kunt krijgen via de prolactine route. Denk dat je coach nog een koe zoekt.

Deca switchen voor NPP. Dit wordt je 1e ervaring met Nandrolone, waar genoeg mensen niet lekker op gaan, ga dan iig voor een kort werkende ester. Als het je niet bevalt is het snel uit je systeem ipv dat je weken met sides loopt. Daarnaast veel minder vochtrenetie met NPP.

Als je al een nandrolone hebt, absoluut geen tren erbij pakken, 1 19-nor variant is wel genoeg in een blast.

• Like
Waarderingen: horn en Maximum Effort
Ik train al mijn hele leven. Ben nu 43. Vorig jaar eerste cycle test gedaan. Puur voor meer energie en kracht. Mijn coach is een certified ifbb trainer
Even voor de duidelijkheid. Die titel koop je en zegt helaas niets. Daarmee wil ik je coach zeker niet declasseren, ik weet niet wie het is.

En wat iedereen ook zegt. Als jij je er happy bij voelt dan moet je daar lekker bij blijven.
Maar direct zo’n stack aan zware middelen damn.

• Like
Waarderingen: Maximum Effort en johannes
Ts traint al heel zijn leven.
Als ik er dan zo bij stond met zulke stacks zou ik de hoop opgeven.

Respect dat ts zon doorzetter is en onthoud, vallen de gains tegen up de dose 👌

Even voor de duidelijkheid. Die titel koop je en zegt helaas niets. Daarmee wil ik je coach zeker niet declasseren, ik weet niet wie het is.

En wat iedereen ook zegt. Als jij je er happy bij voelt dan moet je daar lekker bij blijven.
Maar direct zo’n stack aan zware middelen damn.
Ik voel me er wel goed bjj. Heb geen bijwerkingen en ik word sterker en de spieren groeien en zijn steeds meer zichtbaar.

• Haha
  • Like
Waarderingen: Diego1999, NobodySpecial en Maximum Effort
Wtf is er trouwens tegenwoordig nodig om coach te worden. Jaartje cios , halfjaar liften ?

In mijn oude gym liep een 'coach' en corrigeerde nieteens de meest kutte uitvoering van een deadlift die ik ooit heb gezien.

1000001330.gif
Geen kut meer, weekendje CrossFit course 😆

Tweede kuur met tren en dk. 2x19nor… 🤦🏻

Ik ben nu met een cycle bezig. 750 mg test enanthate 600 mg masteron en 400 mg primo. Gaat heerlijk

Lekker bezig...als amateur/beginner een kleine 2 gram in rammen.

Als het kwaliteit gear is zou je dat niet echt trekken maar oke....

Wat moet ik hier nog over zeggen?

Terug
Naar boven