MuscleMeat

test 500 kuur - tren 250 kuur

macoe10

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Train al enige tijd, heb altijd in de kickbox wereld gezeten en op hoog niveau gebokst. Nu ben ik sinds 2007 gestopt met vechten. Heb altijd geleefd voor de sport, nooit uitgaan, goede voeding, etc etc
Nadat ik gestopt was ben ik enige tijd wel helemaal los gegaan. Ik ging van 72,5 wedstrijd gewicht, naar 94,4 kilo. En dat was niet allemaal spier;)

Ook in de vechtsport zie je regelmatig aas voorbij komen, heb ondanks dat ik me ingelezen heb wel eens aas gebruikt, denk aan tabs stanozolol, anavar, test....wel wat resultaat, maar als je je voedings patroon niet aanpast heeft het eigenlijk weinig nut gehad. Ik heb me voor genomen om natuurlijk te cutten tot een gewicht van 80/82 kilo. VVM was 73 kilo, bij een lengte van 1,82m. Ik ben zelf 34 jaar nu. Ik krijg hulp bij mijn voedingsschema en trainings schema

Door een aangepast voedingsschema en trainingsschema weeg ik nu ongeveer 81,5 kilo, en heb me voorgenomen om rond 10 feb te beginnen met een kuur. ( 12 weken )

test 500
tren 200
nolva ( als nakuur )

Moet ik daarbij een kickstart gebruiken?? en wat vinden jullie van deze kuur

wat is je kuur nu ?
wat is je vetp ?
Zal Nolva voldoende zijn denk je ?

Ik zou tren op 400 zetten en test op 250

wat is je kuur nu ?
wat is je vetp ?
Zal Nolva voldoende zijn denk je ?

Ik zou tren op 400 zetten en test op 250

Waarom zou hij de tren op 400 moeten zetten en test op 250 en niet zoals het nu is?
Ik ga na mijn kuur ook tren pakken maar snap het hele verhaal niet meer van high test low tren of andersom lees elke dag wel weer iets anders.

Je zou eventueel kunnen proberen te cutten met tren ace om te zien of het middel iets voor je is voordat je je eerste trenervaring met een langere ester probeert. Na je cut 8 weken herstellen en op onderhoud eten en dan dbol+test+tren voor 8 weken.

Waarom zou hij de tren op 400 moeten zetten en test op 250 en niet zoals het nu is?
Ik ga na mijn kuur ook tren pakken maar snap het hele verhaal niet meer van high test low tren of andersom lees elke dag wel weer iets anders.

Gewoon je eigen plan trekken man!
Ik heb laatst 600mg tren/1gr test gedaan en minder last gehad van de bijwerkingen dan toen ik een beschaafdere verhouding deed van 400mg/500mg test.
Als je een beetje lekker wilt blijven trainen (ademnood) en eten (misselijkheid) zet je tren i.i.g. niet al te hoog. Mijn ervaring althans.

Mocht ik zelf ooit nog een keer tren meestacken ga ik ook niet meer hoger dan 200-300 mg.

altijd klote, was zelf altijd A vechter geweest alleen is het onmogelijk om je geld erin te verdienen en elke keer zo ver te reizen maar geen nolva met tren.. arofixe nakuren met tren zou ik doen altijd voor goede pct gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ben zelf ook a vechter geweest...en idd net de roeping gemist v h grote geld...maar in dit heb ik een nieuwe passie gevonden

Waarom geen nolva mensen? Kan iemand dat onderbouwen...

Het is de bedoeling om 1x per week 3 ml te zetten..2 test..1 tren...of zouden jullie dit anders doen

Tren is wat moeilijker om van te herstellen dus kiezen mensen liever voor arofixen omdat er een aromataseremmer in zit. Het voordeel is dat je LH wat sneller stijgt maar het nadeel is dat je oestrogeenwaarden te laag kunnen uitvallen. Het nadeel hiervan is dat je libido tijdens en na de PCT een dip kan krijgen.

Ik zou zelf liever Nolvadex gebruiken en tijdens de kuur cabergoline en arimidex slikken. Letrozole achter de hand houden voor als er gyno optreedt en bovenal je lichaam voldoende de tijd te geven om te herstellen.

Als het je eerste kuur is zou je ook een Test only (250 - 500mg p/w) kunnen overwegen eventueel kickstart met Winstrol (20 dgn x 50mg). Dan heb je aan 4 weken Nolva (20mg p/d) sowieso genoeg als nakuur.

Minder sides, zoals ik al vele malen heb verteld begeleid ik iemand die nu op deze kuur netjes draait.

Tren is wat moeilijker om van te herstellen dus kiezen mensen liever voor arofixen omdat er een aromataseremmer in zit. Het voordeel is dat je LH wat sneller stijgt maar het nadeel is dat je oestrogeenwaarden te laag kunnen uitvallen. Het nadeel hiervan is dat je libido tijdens en na de PCT een dip kan krijgen.

Ik zou zelf liever Nolvadex gebruiken en tijdens de kuur cabergoline en arimidex slikken. Letrozole achter de hand houden voor als er gyno optreedt en bovenal je lichaam voldoende de tijd te geven om te herstellen.
De kans op gyno is hier toch minimaal ?

500Kcals boven onderhoud, elke 2 weken aangepast naar gains.

• Topic Starter Topic Starter
als je voeding goed is, kan je een paar % omlaag in je vetpercentage volgens moij

Dat is nog gelijk, maar zakt wel omdat we de Carbs gaan verlagen

Super, ik ga eerst cutten (naturel) en dan deze kuur doen.

De kans op gyno is hier toch minimaal ?

Tren bindt aan de progesteronreceptor en schijnt zelfs een metaboliet te hebben die ook nog eens een hele hoge affiniteit hiervoor heeft. Hiermee krijg je dus de effecten die het vrouwelijk geslachtshormoon ook teweeg brengt.

Terug
Naar boven