MuscleMeat

test/dbol/nolva???

disc

Novice
Waardering
0
Ok heb mijn kuur gevonden van test e gg en dbol en nolva epl
echter 1 probleem:( wie gaat de test zetten ???ik ken niemand die dat wil doen ?beter dbol only ofzo?

(1ste kuur)

Zelf doen, of wachten tot je iemand gevonden hebt!

Als je alleen pilletjes vreet zal je niet echt groot worden, en weinig vasthouden..

Pilletjes zijn extraatjes..

Joh.. heb je geen oud-klasgenootjes die verpleegkundige of dokter zijn geworden.. of dierenarts ofzo?

Of klik ff op dat linkje van robke.. prikkerdeprik jezelf gewoon! tis niet zo moeilijk..

oefn met b12 injecties, gewoon zelf doen. Dan voel je tenminste als je in de buurt van een zenuw komt :p

Lekker zelf prikken, je moet je er mentaal ff over zetten.
Eens zo ver wil je niet anders meer dan zelf prikken, minder pijn meer gevoel met je spuit enz...

is ook een optie maar woon nog met mijn ouders en mn moeder ruimt soms mijn spullen enz:o:D
dus geen oplossing zo te zien:(

"ik heb mijn kuur gevonden, blablabla, (namen noemen is trouwens verboden) maar wie gaat mijn injects zetten ?"

komaan man, ofwel kuur je ernstig en leer je gewoon injecteren, ofwel blijf je ervan af !
wat zou je trouwens aanvangen met de test die je hebt aangekocht ??
naar mij doorsturen mag altijd natuurlijk... ;-))

• Topic Starter Topic Starter
"ik heb mijn kuur gevonden, blablabla, (namen noemen is trouwens verboden) maar wie gaat mijn injects zetten ?"

komaan man, ofwel kuur je ernstig en leer je gewoon injecteren, ofwel blijf je ervan af !
wat zou je trouwens aanvangen met de test die je hebt aangekocht ??
naar mij doorsturen mag altijd natuurlijk... ;-))

gwn lekker zelf injecteren in bovenbeen met 06*25 groen top?
stuk of 15 ofzo halen bij de apo dan

gwn lekker zelf injecteren in bovenbeen met 06*25 groen top?
stuk of 15 ofzo halen bij de apo dan

Mocht ik jou zijn, ik zou het de eerste keren toch maar in de bil doen, met 08*40, je tekent een denkbeeldig kruis op het midden van je bil, en je neemt dan bovenste buitenkwartier om te prikken...
Daar heb je weinig kans om een zenuw te raken...
Wel eerst aspireren, zien of er geen bloed meekomt, anders herprikken !

Als je in de buurt woont, wil ik het je gerust eens voordoen... ;-))

• Topic Starter Topic Starter
Mocht ik jou zijn, ik zou het de eerste keren toch maar in de bil doen, met 08*40, je tekent een denkbeeldig kruis op het midden van je bil, en je neemt dan bovenste buitenkwartier om te prikken...
Daar heb je weinig kans om een zenuw te raken...
Wel eerst aspireren, zien of er geen bloed meekomt, anders herprikken !

Als je in de buurt woont, wil ik het je gerust eens voordoen... ;-))

shaqattack waar woon je?

Terug
Naar boven