AndroidHealthClinic

Test/Deca 250mg-200mg nog niet hersteld; al een volgende kuur zetten?

FloydM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
87kg
Hallo allemaal, ik heb een vraagje in verband met nakuren..
Eind december is mijn kuur tot een eind gelopen ik deed

1-4/dbol/40mg pd
1-12/test e/250mg pw
1-10/deca /200mg pw
14-17/nolva/20md pd

En nu ben ik nog altijd niet volledig hersteld, mijn weerstand is ver naar achter ik ben veel meer moe en uitgeput en word ook veel meer verkouden en een verminderde libido etc. terwijl ik dat vroeger nooit had.. mijn vraag is nu moet ik nu een paar maanden na mijn nakuur nog eens een nakuur doen met nolva? is dit perfect mogelijk ofniet ? Ik was eigenlijk van plan om mijn volgende kuur binnen 2weken een test e te doen 12w 500mg pw met 4w winny als kickstart. kan dit mijn hormoonspiegel weer omhoog doen of beter wachten tot ik helemaal hersteld ben van de deca. Alvast allemaal bedankt voor jullie tips en hulp.

Laatst bewerkt:
Wachten tot je volledig hersteld bent. Je komt er eigenlijk niet onderuit om dan bloedonderzoek te laten doen, om te weten waar je nu staat. Vervolgens kun je van daaruit stappen ondernemen.

• Topic Starter Topic Starter
Wachten tot je volledig hersteld bent. Je komt er eigenlijk niet onderuit om dan bloedonderzoek te laten doen, om te weten waar je nu staat. Vervolgens kun je van daaruit stappen ondernemen.

Bedankt voor je antwoordt Tythor en dus eigenlijk gaat een test only ook niet echt goed aanslaan dus zolang ik niet volledig hersteld ben ? 1 ding is zeker ik ga nooit meer deca gebruiken, het wordt echt veel te veel gekleineerd de bijwerkingen dan..

Bedankt voor je antwoordt Tythor en dus eigenlijk gaat een test only ook niet echt goed aanslaan dus zolang ik niet volledig hersteld ben ? 1 ding is zeker ik ga nooit meer deca gebruiken, het wordt echt veel te veel gekleineerd de bijwerkingen dan..
De kuur zal wel goed aanslaan, maar je werkt je endocriene systeem nog meer naar de knoppen. Je loopt dan het risico dat je na deze kuur nog langzamer herstelt. Het is mogelijk dat dit blijvende gevolgen heeft voor je hormoonhuishouding (denk bijv. aan permanent lagere testosterongehalte), dus het is niet verstandig.
Het lijkt me een goed idee als je de volgende keer HCG laat meelopen (2x 500 IU per week). Dit zorgt voor een sneller herstel.

De kuur zal wel goed aanslaan, maar je werkt je endocriene systeem nog meer naar de knoppen. Je loopt dan het risico dat je na deze kuur nog langzamer herstelt. Het is mogelijk dat dit blijvende gevolgen heeft voor je hormoonhuishouding (denk bijv. aan permanent lagere testosterongehalte), dus het is niet verstandig.
Het lijkt me een goed idee als je de volgende keer HCG laat meelopen (2x 500 IU per week). Dit zorgt voor een sneller herstel.

Ok en dus aan de hand van mijn bloedwaarde kan ik dus weten of ik volledig hersteld ben toch testeron moet op 20 stana ofzo had ik gelezen..

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

of hoeveel nmol zou ik normaal moeten hebben als je dat weet ?

Ok en dus aan de hand van mijn bloedwaarde kan ik dus weten of ik volledig hersteld ben toch testeron moet op 20 stana ofzo had ik gelezen..

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

of hoeveel nmol zou ik normaal moeten hebben als je dat weet ?
Dat is niet te zeggen als je niet eerder al hebt getest op je waardes. Maar a.d.h.v. bloedwaardes kun je wel kijken of er nu iets opvalt (LH, FSH, testosteron vrij & totaal en wellicht oestradiol).

Ik zou je bloedwaardes laten controleren... Een mild kuurtje en je dan nog zo voelen is niet goed.. Wel HCG gebruikt?

Dat is niet te zeggen als je niet eerder al hebt getest op je waardes. Maar a.d.h.v. bloedwaardes kun je wel kijken of er nu iets opvalt (LH, FSH, testosteron vrij & totaal en wellicht oestradiol).

Ok nog is bedankt voor je hulp en tips, ga zeker mijn bloedwaardes laten testen!

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Ik zou je bloedwaardes laten controleren... Een mild kuurtje en je dan nog zo voelen is niet goed.. Wel HCG gebruikt?

Nee alleen nolva 3weken 20mg per dag maar de laatste week niet meer echt op gelet.. en ik heb wel nog coïtus enzo maar wat me echt opvalt is gewoon dat men imuumsysteem zeker naar achter is gegaan i kweet niet of het van de kuur is of van iets anders, een vriend van mij zei me dat het ook gwn tussen men oren kan zitten en dat hij dit een een klein dipje noemt (depressie) door de terugval.. en dat dit zeker 6maand kan aanhouden na het laatst deca te gebruiken.

Nooit deca iig voor mij haha :p Blij dat ik er zelf geen last van heb.

Lichte dosis hcg 500-750iu om de 5 dagen (3 keer). Dit stimuleert het immuunsysteem en gaat je LH receptoren in de teelballen gevoeliger maken. Nadien clomid voor 14-21 dagen @50mg of nolva @10mg.

En in het vervolg hcg tijdens de kuur laten meelopen. Zelfde dosis en dagen.

Lichte dosis hcg 500-750iu om de 5 dagen (3 keer). Dit stimuleert het immuunsysteem en gaat je LH receptoren in de teelballen gevoeliger maken. Nadien clomid voor 14-21 dagen @50mg of nolva @10mg.

En in het vervolg hcg tijdens de kuur laten meelopen. Zelfde dosis en dagen.

Ok bedankt veel mensen in belgië (vlaanderen) doen dit niet, mij werd in verschillende groepen van echte bb'ers tot amateur bb'ers gwn nolvadex aangeraden te gebruiken als nakuur, met een eerste kuur. toch beter jullie advies vragen volgende keer en volgen haha, en moet ik dan nu beginnen met een hcg kuurtje of is het te laat ?

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Nooit deca iig voor mij haha :p Blij dat ik er zelf geen last van heb.

Werd aangeraden door veel mensen etc als prima eerste massa kuurtje, en het deed zen werk ook goed. ik kom van 77kg dus het heeft wel zeker iets gedaan lol. ben nu wel weer 2kg verloren dus heb er 8kg pure spiermassa aan overgehouden. Maar jammer genoeg ook een zwaar dipje en niet volledig hoe ik me vroeger voelde. En in ieder geval ook NOOIT meer deca voor mij !

Terug
Naar boven