Fitness Seller

Test E 250mg om de 5 dagen of ew?

De dosis is hoger maar het verschil in gains zal minimaal zijn als het je eerste kuur is. imo kan je als eerste kuur prima 250 ew nemen aangeziwn je dan sterk op reageerd.

• Topic Starter Topic Starter
Thx!

e5d zijn idd je bloedwaardes stabieler wat dus ook risico op side-effects verkleind. (Denk aan acne door wisselende hormoonhuishouding)

Geven die 2 xtra dagen dan zo'n groot verschil in de bloedwaarden?

Gr

Verschil is ook de dosis natuurlijk... Als je 250mg per 5 dagen zet, kom je per week uit op 350mg

Het gaat toch eigenlijk om de halfwaardetijd? of zeg ik dan iets doms?

maakt in praktijk amper uit. Zeker als je paar weken verder bent. Dan stabiliseerd het ook redelijk want je houdt elke keer een deel over die langer dan 5 dagen in je systeem blijft. Hierdoor bouw je een soort buffer en opgegeven moment haal je ook je maximale bloedwaarde waardoor een 10x hogere dosis geen eens bijdrage meer heeft. Gewoon voor gemak 1x per week op vaste dag aanhouden.

Het plan was om dit 10 weken te doen, maar alles gaat goed en zou het mss wel tot 12w willen doortrekken.
Of zou de rek eruit zijn na 10w?
Nadeel is dat het herstel langer duurt, nog nadelen/voordelen?

Gr

Zet om de week verschil is minimaal, theorie en praktijk liggen uiteen hoor. ik zou na 10 weken stoppen de meeste gains gebeuren tot max 8 weken hoor.

Op dag 5 na de injectie begon bij mij de acne op te komen, als ik op dag 7 de injectie gezet had trok het weer weg.
Dus mijn volgende kuur ga ik e5d injecteren.

maakt in praktijk amper uit. Zeker als je paar weken verder bent. Dan stabiliseerd het ook redelijk want je houdt elke keer een deel over die langer dan 5 dagen in je systeem blijft. Hierdoor bouw je een soort buffer en opgegeven moment haal je ook je maximale bloedwaarde waardoor een 10x hogere dosis geen eens bijdrage meer heeft. Gewoon voor gemak 1x per week op vaste dag aanhouden.

Je haalt de maximale bloedwaarden met die specifieke dosis ja, maar hoe hoger de dosis hoe hoger je maximale bloedwaarden op die dosis, dus heeft een hogere dosis voor hogere maximale waardes wel degelijk nut in de zin van meer gains ;).

Je haalt de maximale bloedwaarden met die specifieke dosis ja, maar hoe hoger de dosis hoe hoger je maximale bloedwaarden op die dosis, dus heeft een hogere dosis voor hogere maximale waardes wel degelijk nut in de zin van meer gains ;).

nee lees die post nou goed. Er blijft elke keer iets over dus met elke dosis haal je opgegeven moment wel de maximale bloedwaarde alleen duurt het langer bij een lagere dosis. En je maximale bloedwaarde = maximale bloedwaarde, het blijft niet oneindig doorlopen, dus hoger gaan doseren heeft weinig zin. Als het steeds op zou hopen of geen limit aan zou zitten zou je toch opgegeven moment echt dood neervallen omdat de samenstelling van je bloed en eigenschappen daarvan ook gaan veranderen. Ik kan het verder niet wetenschappelijk uit gaan leggen, mischien dat iemand anders een poging kan wagen. Je lichaam heeft iig een set point, hoe meer ongwenste stof, des te meer afbraak en uitscheiding. Daarnaast moeten die dingen ook in je bloedbaan door speciale moleculen vervoerd worden, daar heb je ook niet oneindig van etc etc. Er komt echt wel meer bij kijken dan die zooi simpel weg in je arse te spuiten.

Testosteron kent geen transporter. En als je meer injecteert heb je ook meer van 'de vorige keer'. Het kan in zoverre doorlopen als dat het oplosbaar is in bloed.

als je laag wil doseren kan je ook gewoon 1.5ml zetten elke week,
lekker simpel op een vaste dag

Als je maar 250mg test e zet boeit het niet zo veel, maar stel dat je 1000mg per week zet zou ik het wel opsplitsen want anders heb je wel een groot verschil in bloedwaarden de hele week.

Terug
Naar boven