XXL Nutrition

Test e 300 of 600 eerste kuur ?

nlajay

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Hallo allen,

zoals sommige al weten ga ik eind dit jaar beginnen met een test kuur. Ik neem het van een betrouwbaar merk waar elk ml 300 mg ipv 250mg (geen pm's aub ben niet opzoek naar leveranciers) is. Nu vraag ik me af, hoe goed groei je als beginner op 300mg test e ? Want ik was in eerste instantie van plan 2ml te nemen wat dan 500mg zou zijn. Totdat ik erachter kwam dat dit merk met 300 mg werkt en das dus 600mg. Dit lijkt me er overbodig als eerste kuur, als ik mensen moet geloven op 250mg test. Die toch wel een lekkere 8-10 kg winst behalen. Daarnaast is het ook een lichtere dosis waar je goede resultaten mee behaalt, en toch voorzichtig kennis maakt met test.

Wat vinden jullie ? ???

p.s overigens neem ik 30mg dbol 1-4w mee. En TUDCA ( echt super shizzle).

1.7 ml is te moeilijk?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is inprincipe niet mijn vraag of et nou 500 mg of 600 moet zijn. Mijn vraag is eerder is het niet beter te starten met 250-300 mg aangezien het me eerste keer is, en veel beginnende mensen daar al hard op gaan?

Laat de Dbol zitten en begin met 600mg Test :)

Dat is inprincipe niet mijn vraag of et nou 500 mg of 600 moet zijn. Mijn vraag is eerder is het niet beter te starten met 250-300 mg aangezien het me eerste keer is, en veel beginnende mensen daar al hard op gaan?

Ik ken letterlijk niemand die op 250 mg TestE only hard gaat. TestE op 600 zetten of als je zo geilt op je DBolletjes Test op 450 en je Dbol erbij pakken.

Test only op 600 als je 90 kilo weegt. Wil je de dbol erbij nemen zou ik niet hoger gaan dan 500 mg test/week. 30 mg dianabol is voldoende als stack. Meer nemen gaat je netto niet veel extra geven op dit moment, wel extra vocht.

Zou winny dan wel een leuke kickstarter zijn of mssn anavar ? Wil toch wel een begin hebben voordat test in slaat. Winny nog anderhalf potje van staan

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

nvm ik wet al wat ik ga doen. 600 mg test e hou ik sowieso aan. Dit topic mag gesloten worden. Thx voor julie advice. Zou bijna de test verminderen :D en dbol is rotzooi wut was i thinkin ...

hard gaan op test only is zoiezo al onzin. Laat staan op 300 mg. Je wou 500mg doen het verschil tussen 500 en 600 is zwaar te verwaarlozen. Spuit er gewoon lekker 2 ml in.

Ojaa 8-10kg op 250mg test pure spier. Yeah right. Wees blij met 3-4kg

Als je een kuur doet met alleen 250/300mg test dan wens je achteraf toch dat je met 500/600 begonnen was :P

Zojuist een kuur achter de rug:

Test - E (500mg) 10 weken
Dianabol (40mg) 4 weken

Beviel me heel erg. Van 70 naar 80 gegaan. Is overigens wel mijn 1ste kuur.

Fijn voor je info. Ik ga voor een andere kickstarter. Maar nice om te horen dat je 9-10 kg hebt gegained! Wel vvm of nog bezig met je kuur ?

Fijn voor je info. Ik ga voor een andere kickstarter. Maar nice om te horen dat je 9-10 kg hebt gegained! Wel vvm of nog bezig met je kuur ?

Als je voor een testosterone-only kuur gaat zou je ook met Test-P kunnen kickstarten (100mg EOD over 3/4 weken, parallel gewoon de test-e zetten)[1]. Een alternatief is een frontload[2], deze heeft als voordeel dat je geen ander spul nodig heeft een alleen de eerste dag een naaldkussen is, en niet de eerste 20+ dagen. Echter zijn de meningen over frontload in dit forum verdeelt ("het is achterhaald", etc.), maar zie zelf het sticky op [2].

Een Test-only kuur zonder oral kickstart heeft het voordeel dat je bij je volgende kuur het verschil tussen puur en stack gaat zien. Veel mensen gaan je dan toch aanraden meteen iets bij te packen dat voor ze en hun mates prima werkte. Daar is niks mis mee, maar je lopt dus de test-only ervaring bij de 1e keer mis en als er met de Oral een prob onstaat weet je niet 100% zeker wat het was.

Internationaal (en ook in het FAQ stickie hier op DBB[3]) wordt als 1e kuur simpelweg test-e 500mg/wk over 2 injecties p/w aangeraden. Dat je per se 1 of 2 ml wil (en niet gewoon 2x0.85ml, wat je makkelijk aan de spuit zou kunnen aflezen) is opvallend, zijn het 1ml ampules ipv 10ml vials? Dan ga gewoon voor 2x300mg, want 2x150mg is een te lage dosis (kosten+sides / nut ratio is erg ongunstig).

Success met de data uit deze meta-analyse ;)

[1] http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/kickstarten-test-p-266197/
[2] http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/
[3] http://forum.dutchbodybuilding.com/...nen-schema-eerste-kuur-voor-beginners-100495/

Het is van een merk is mer 1ml 300 mg is en dus 2ml 600. En aangezien ik gewoon nog niet bij mezelf durf en wil kijken hoe het is, het laat doen door iemand anders die er zelf ervaren in is. En vanwege zijn tijdschema en mijn eigen, kan ik maar 1x pw bij hem langs. En dus 1x pw 2ml = 600mg. Dit is voor wat ik al heb besloten en begin 28 januari. Het zijn overigens met 10ml dus 2 potties. Thx voor de info.

Dat was zeker geen 9-10 kg vvm. Mijn vetpercentage is wat hoger en ik hou nu ook wat vocht vast. Momemteel zit ik in mijn eerste week van mijn nakuur. Als ik na 3/4 maanden 6 kilo heb vast kunnen houden dan ben ik zeer tevreden met deze kuur.
Ik ga er in ieder geval vanuit dat het ongeveer om 4/5 kilo spiermassa gaat. Natural kun je dit in een jaar met moeite halen. Vooral als je al jaren traint.

Als je voor een testosterone-only kuur gaat zou je ook met Test-P kunnen kickstarten (100mg EOD over 3/4 weken, parallel gewoon de test-e zetten)[1]. Een alternatief is een frontload[2], deze heeft als voordeel dat je geen ander spul nodig heeft een alleen de eerste dag een naaldkussen is, en niet de eerste 20+ dagen. Echter zijn de meningen over frontload in dit forum verdeelt ("het is achterhaald", etc.), maar zie zelf het sticky op [2].

Een Test-only kuur zonder oral kickstart heeft het voordeel dat je bij je volgende kuur het verschil tussen puur en stack gaat zien. Veel mensen gaan je dan toch aanraden meteen iets bij te packen dat voor ze en hun mates prima werkte. Daar is niks mis mee, maar je lopt dus de test-only ervaring bij de 1e keer mis en als er met de Oral een prob onstaat weet je niet 100% zeker wat het was.

Internationaal (en ook in het FAQ stickie hier op DBB[3]) wordt als 1e kuur simpelweg test-e 500mg/wk over 2 injecties p/w aangeraden. Dat je per se 1 of 2 ml wil (en niet gewoon 2x0.85ml, wat je makkelijk aan de spuit zou kunnen aflezen) is opvallend, zijn het 1ml ampules ipv 10ml vials? Dan ga gewoon voor 2x300mg, want 2x150mg is een te lage dosis (kosten+sides / nut ratio is erg ongunstig).

Success met de data uit deze meta-analyse ;)

[1] http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/kickstarten-test-p-266197/
[2] http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/
[3] http://forum.dutchbodybuilding.com/...nen-schema-eerste-kuur-voor-beginners-100495/

dank voor de interessante post;)

Terug
Naar boven