BADMAN
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 14%
hey mense zou me ff voorstellen ik doe nu 5 jaar aan bodybuilding
ik begon op n lichaamsgewicht van 68 kilo en heb eerst 3 jaar naturel getrained tot ik 81 kilo woog altijd met behulp van voedingsschemas en trainingsschemas en ben er serieus mee bezig geweest totdat ik niet meer vooruitging en ben toen begonnen met kuren ik heb de eerste keer met test deca op 250\200 gekuurd en daarna met test winstrol 500/50mg winn
met een tussentijd van een jaar tijd en ben hiermee gegroeid tot n lichaamsgewicht van 93 kilo super tevreden mee dus
maar ik ben nu 7 en halve week geleden begonnen met test e en tren e op 500 400 maar ik ben maar 3 kilo aangekomen mijn gear is goed heb de nmrs gecontrolleerd en al best last van sides gehad slecht slapen enorm zweten snachts en gyno dus ben vanaf deze week ook begonnen met armidex te nemen want wordt toch nie echt happy van n paar dikke knopjes op je afgetrainede borstkas hahaha nu vraag ik mij af omdat ik zo weinig ben gegroeit en wel last van sides heb wat er aan de hand is want mijn kracht is maar heel lichtjes omhoog gegaan en mijn lichaam is wel iets gevormder maar egt niet zichtbaar groter
komt dit door het gebruik van armidex of is mijn dosering te laag want mijn dieet zit goed en ik ga niet uit en zuip en gebruik niks en iedereen om mij heen beval mij egt aan om tren te gebruiken omdat je daar zo lekker op moest knallen ?
ik hoop dat jullie mij een goed advies zouden kunnen geven !
ik post mijn voedingsschema later nog even want heb m niet bijdehand
mvr groet
ik begon op n lichaamsgewicht van 68 kilo en heb eerst 3 jaar naturel getrained tot ik 81 kilo woog altijd met behulp van voedingsschemas en trainingsschemas en ben er serieus mee bezig geweest totdat ik niet meer vooruitging en ben toen begonnen met kuren ik heb de eerste keer met test deca op 250\200 gekuurd en daarna met test winstrol 500/50mg winn
met een tussentijd van een jaar tijd en ben hiermee gegroeid tot n lichaamsgewicht van 93 kilo super tevreden mee dus
maar ik ben nu 7 en halve week geleden begonnen met test e en tren e op 500 400 maar ik ben maar 3 kilo aangekomen mijn gear is goed heb de nmrs gecontrolleerd en al best last van sides gehad slecht slapen enorm zweten snachts en gyno dus ben vanaf deze week ook begonnen met armidex te nemen want wordt toch nie echt happy van n paar dikke knopjes op je afgetrainede borstkas hahaha nu vraag ik mij af omdat ik zo weinig ben gegroeit en wel last van sides heb wat er aan de hand is want mijn kracht is maar heel lichtjes omhoog gegaan en mijn lichaam is wel iets gevormder maar egt niet zichtbaar groter
komt dit door het gebruik van armidex of is mijn dosering te laag want mijn dieet zit goed en ik ga niet uit en zuip en gebruik niks en iedereen om mij heen beval mij egt aan om tren te gebruiken omdat je daar zo lekker op moest knallen ?ik hoop dat jullie mij een goed advies zouden kunnen geven !
ik post mijn voedingsschema later nog even want heb m niet bijdehand
mvr groet

ben idd iets in buffer gezakt maar zat al op 10 % ik vindt het erg vreemd dat mijn kracht zo weinig is gestegen ! druk nog steeds max 2x 130 en ik drukte al 1x 125 bench raar want ik las dat tren je een aanzienlijke krachttoename zou moeten geven ! hele dag irritand geil en zo geiriteerd als een beer hahaha