AndroidHealthClinic

test e 500 tren e 400 kuur

BADMAN

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
110kg
Vetpercentage
14%
hey mense zou me ff voorstellen ik doe nu 5 jaar aan bodybuilding
ik begon op n lichaamsgewicht van 68 kilo en heb eerst 3 jaar naturel getrained tot ik 81 kilo woog altijd met behulp van voedingsschemas en trainingsschemas en ben er serieus mee bezig geweest totdat ik niet meer vooruitging en ben toen begonnen met kuren ik heb de eerste keer met test deca op 250\200 gekuurd en daarna met test winstrol 500/50mg winn
met een tussentijd van een jaar tijd en ben hiermee gegroeid tot n lichaamsgewicht van 93 kilo super tevreden mee dus :)
maar ik ben nu 7 en halve week geleden begonnen met test e en tren e op 500 400 maar ik ben maar 3 kilo aangekomen mijn gear is goed heb de nmrs gecontrolleerd en al best last van sides gehad slecht slapen enorm zweten snachts en gyno dus ben vanaf deze week ook begonnen met armidex te nemen want wordt toch nie echt happy van n paar dikke knopjes op je afgetrainede borstkas hahaha nu vraag ik mij af omdat ik zo weinig ben gegroeit en wel last van sides heb wat er aan de hand is want mijn kracht is maar heel lichtjes omhoog gegaan en mijn lichaam is wel iets gevormder maar egt niet zichtbaar groter ??? komt dit door het gebruik van armidex of is mijn dosering te laag want mijn dieet zit goed en ik ga niet uit en zuip en gebruik niks en iedereen om mij heen beval mij egt aan om tren te gebruiken omdat je daar zo lekker op moest knallen ?
ik hoop dat jullie mij een goed advies zouden kunnen geven !
ik post mijn voedingsschema later nog even want heb m niet bijdehand
mvr groet :cool:

Vet % laat je niet meten zo te lezen...
Kan zijn dat die gedaald is!
Als je 3% vet kwijt bent met 3kg gain op de schaal doen je het imo prima...
Dus ik geloof dat je voeding prima in orde is...maar Miss niet icm met deze kuur!?!

Je bent ook nog niet klaar met groeien :)

idd , je moet ook rekeninghouden met je vet%
liever 3 kg gaine en zakke in vet% dan veel kg's pakke waar veel vocht en vet bij zit

vraag me af wat je zo eet op een dag..
post eens je voedingsschema ?

Volgens mij is je voedselschema BAD MAN :D

Hoelang was je off tussen je laatste kuur en deze ??

• Topic Starter Topic Starter
1e maaltijd 100 gr 7granenontbijt met n handje rozijnen en n schep whey eiwit erdoor met soja melk ivm lactose intolerantie en een banaan

2e maaltijd 4 boterhammen zalm of tonijn erop een appel een banaan 250 ml magere yoghurt en n shake

3e maaltijd 5 boterhammen met kip of runderrookvlees een bak magere kwark en n shake

4e maaltijd2 boterhammen met kip of runderrookvlees met n appel

5e maaltijd 100 gr ongekookte rijst met 200 gr kipfilet en 100 gr groentes erdoor n shake en dan training

6e maaltijd na de training dextrose en twee grote borden vol rijst of pasta met kip en rundvlees erdoor

rond 10 uur 750 gram kwark n shake met cassein eiwit voor het slapen !

ik zet 2 x per week voor stabielere bloedwaardes heb de dosering nu nog verhoogd naar 750 600 en maak er 15 weken van dat is n beetje het plan ! ? heeft dat nog nut ?

en de tussentijd is 8 maanden geweest ik kuur niet vaak en probeer er altijd zoveel mogelijk uit te halen vandaar dat dit me ook lichtelijk frustreerd hahaha :p ben idd iets in buffer gezakt maar zat al op 10 % ik vindt het erg vreemd dat mijn kracht zo weinig is gestegen ! druk nog steeds max 2x 130 en ik drukte al 1x 125 bench raar want ik las dat tren je een aanzienlijke krachttoename zou moeten geven ! hele dag irritand geil en zo geiriteerd als een beer hahaha

1e maaltijd 100 gr 7granenontbijt met n handje rozijnen en n schep whey eiwit erdoor met soja melk ivm lactose intolerantie en een banaan

2e maaltijd 4 boterhammen zalm of tonijn erop een appel een banaan 250 ml magere yoghurt en n shake

3e maaltijd 5 boterhammen met kip of runderrookvlees een bak magere kwark en n shake

4e maaltijd2 boterhammen met kip of runderrookvlees met n appel

5e maaltijd 100 gr ongekookte rijst met 200 gr kipfilet en 100 gr groentes erdoor n shake en dan training

6e maaltijd na de training dextrose en twee grote borden vol rijst of pasta met kip en rundvlees erdoor

ik zet 2 x per week voor stabielere bloedwaardes heb de dosering nu nog verhoogd naar 750 600 en maak er 15 weken van dat is n beetje het plan ! ? heeft dat nog nut ?

Dat is m'n ontbijt :D

Is te doen,alléén veels te veel boterhammen:rolleyes:

Heb je een idee van je e/k/v verhouding en hoeveel proteïne/kg je neemt?

post jou voedingsschema eens dan mss kan ik er nog wat van opsteken ?
en dat ik het nu opgehoogd heb en mn kuur ga verlengen was daar je mening over

Ben bezig met dit schema:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/flex-get-big-voedingsschema-264432/

Maaltijd 1 ontbijt dan binnen het half uur maaltijd 2 en 1 uur later maaltijd 3

korte pauze's tussen de maaltijden,kan ook niet anders...

M'n ander schema mag ik hier niet posten,heb al een kaart ervoor gekregen

Ik vindt dat je goed gegained hebt met test en tren,naar hoeveel heb je verhoogd!?

wat heb je opgehoogd je voeding of je dosering AAS die dosering AAS in namelijk prima en moet je gewoon op kunnen gainen. Tren zorgt wel voor vetverlies dus misschien toch wat droger geworden wat je niet hebt gemerkt. Hoe is de kracht in je kuur verlopen? Dosering zou ik als ik jou was ff niks aan doen en gewoon nog ff 4 weken dik veel eten en veel gainen

als ik uw voedingsschemabekijk heb je serieus overkill aan eiwitten per maaltijd.
is echt niet nodig om bv kip te eten , shake erbij en een pot kwark ofz . volgens mij zit je dan aan 80 gr ,das voor niks nodig .

tel je waardes per maaltijd eens uit en kijk waar je veel te veel hebt en waar er iets bij kan komen.
voor uw gewicht is 300 a 350 gr meer dan genoeg !

zoveel magere kwark en yoghurt is ook niet goed voor uw darmen . na verloop van tijd ligge die serieus overhoop.

zie ook of ge wel genoeg kcal en vetten binnekrijgt .

oke thnks idd je eet een stuk meer ga mijn voeding een tand hoger zette
vooral savonds kan ik wel meer eten nog !
ik had ook te hoge verwachtingen van tren denk ik ik heb het nu verhoogd naar 750 test en 600 tren en verleng het naar 15 weken ipv 12 dacht dat 500 400 genoeg zou zijn aangezien ik op alleen 500 test en 5o mg winn al 11 kg pakte en er 9 van vast hield !
ik ga mn voedingsschemaaanpassen en post het hier nog even en laat weten hoe het verder verloopt

zou het persoonlijk toch ni te snel verhogen .
als ik je kuurverleden bekijk moet 500-400 voldoende zijn .zou dan eventueel wel een beetje verlenge

heb al verhoogd want dit is egt niet acceptabel als ik in de sportschool ben kan ik wel iemand doodmaken voor de grap zo kwaad trainingen exact het zelfde als voortijd voor mij in ieder geval geen tren meer er zal vast wat aan mij liggen ! maar heb egt t gevoel dat ik totaal niet veranderd ben en dat is egt frustrerend

ik ben al 8kg bijgekomen in 5weken
dus het zit puur aan je voeding

1e maaltijd 150 gr 7granenontbijt met 50 gram whey eiwit erdoor met soja melk ivm lactose intolerantie en een banaan

2e maaltijd 4 boterhammen met 100 gram zalm of tonijn erop

3e maaltijd 200 gram zilvervliesrijst met 200 gram kipfilet

4e maaltijd 4 boterhammen met 150 gram kipfilet/runderrookvlees/rundertartaat/vis

5e maaltijd 200 gr ongekookte rijst met 200 gr kipfilet en 100 gr groentes

6e maaltijd na de training dextrose met 50 gram whey eiwit

7e maaltijd 200 gram rijst of pasta met kip en rundvlees erdoor

Probeer het zo eens, denk dat je hier beter op zult groeien..

Terug
Naar boven