MuscleMeat

test e 500 tren e 400 kuur

• Topic Starter Topic Starter
thnks voor die voedingsschemaman ben m al op d koelkast aan het plakken ! hahaha
maar wel vreemd idd mijn maat en ik hebbe allebei zelde gear en bij ons beiden popt ie niet egt in de eerste drie weken kwam ik ineens binne twee dagen 4 kilo aan en ben daar ook weer iets van kwijt geraakt werd ook een dag goed ziek das ook altijd fijn als je ff geen slok water kan binnehouden tijdens je cycle :) en een verminderd hongergevoel al de gehele kuur klote is dat maar goed k zing m uit met dit voedingsschema van davidcentral en kijk of ik er mss nog een paar schrale kilos uit ksan trekken en next time iets heftigers :)

Laatst bewerkt:
thnks voor die voedingsschemaman ben m al op d koelkast aan het plakken ! hahaha
maar wel vreemd idd mijn maat en ik hebbe allebei zelfde gear en bij ons beiden popt ie niet egt in de eerste drie weken kwam ik ineens binne twee dagen 4 kilo aan en ben daar ook weer iets van kwijt geraakt werd ook een dag goed ziek das ook altijd fijn als je ff geen slok water kan binnehouden tijdens je cycle :) en een verminderd hongergevoel al de gehele kuur klote is dat maar goed k zing m uit met dit voedingsschema van davidcentral en kijk of ik er mss nog een paar schrale kilos uit ksan trekken en next time iets heftigers :)

Haal die merknaam ff weg,bespaart je een kaart ;)

Laatst bewerkt:
Misschien 1 mindere batch..?

bwa iedere mens is anders
kameraad en ik hadden zelfde bestelling en zelfde producten
ik pakte 10kg en hij slechts 4kg . hij at ook goed en zelfs meer kcal als mij

• Topic Starter Topic Starter
update heb nog geen changes behalve iets vorm totaal geen kracht en exact t zelfde gewicht nog houdt me erg netjes aan me voedingsschema van davidcentral deze shit werkt niet chill op mij iemand suggesties voor next time k wil egt brute massa pakken
dit resultaat heeft me egt vet geiriteerd en wil dus hierna niet langer dan 2 maanden of en direct keihard knallen !!!!

Terug
Naar boven