Fitness Seller

Test e 500mg of Test 250 mg met winstrol

patrick 1977

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Ik heb een vraag wat is beter?

Een kuur met alleen test e op 500mg
of
een kuur test e 250 mg met winstrol als kickstart( 4 weken)

Ik wil de kuur 10 weken laten duren en dan 3 weken na kuren met nolvadex.

Ik stem voor 500 test met een winny kicker.

je doel is cutten?
of bulken met 20 ( af te raden)

kzal cutten op 250 test e
of bulken op 500 test e (niet aan te raden dus )

winny vind ik na big cat zijn topic gelezen te hebben overbodig

of natty cutten wat atijd beter is

• Topic Starter Topic Starter
Het plan is om voor dat ik begin eerst het vet te verlagen. En dan te gaan beginnen.

En dan is het doel om zo veel als mogelijk vvm aan te komen.
Dus niet echt bulken maar iets meer als onderhoud te eten en cardio erbij te doen.

Het plan is om voor dat ik begin eerst het vet te verlagen. En dan te gaan beginnen.

Dus niet echt bulken maar iets meer als onderhoud te eten en cardio erbij te doen.

Dus je spreekt jezelf tegen.
Zoveel mogelijk vvm, maar aan de andere kant wil je iets boven onderhoud eten met veel cardio zodat je maybe wel onder je onderhoud komt.
Ik zou als ik jou was proberen om naar de 12% te gaan en vanaf daar deftig gaan bulken op 500mg test.

Dat is dus cutten. Reken er maar op dat je niet veel vvm gaat aankomen met zo'n tactiek.

Dus je spreekt jezelf tegen. Zoveel mogelijk vvm, maar aan de andere kant wil je iets boven onderhoud eten met veel cardio zodat je maybe wel onder je onderhoud komt. Ik zou als ik jou was proberen om naar de 12% te gaan en vanaf daar deftig gaan bulken op 500mg test.

Ja ik denk dat dat idd beter is, vandaar dat ik eerst mijn vet% wil verlagen.:)

Maar dan zou test 500mg beter zijn dan test 250 mg met winstrol?

Ok dan word dat het plan, bedankt voor de reactie's

Leuk als je een doel hebt dat maakt het trainen nog leuker.:lifter:

Met je eerste kuur kan je echt veel pakken en dan wil je dus niet op onderhoud gaan zitten of laats staan cutten.
Daarom begin je zo droog mogelijk zodat je flink wat massa kan pakken en niet bang hoeft te zijn dat je een vet varken word.

Met je eerste kuur kan je echt veel pakken en dan wil je dus niet op onderhoud gaan zitten of laats staan cutten.
Daarom begin je zo droog mogelijk zodat je flink wat massa kan pakken en niet bang hoeft te zijn dat je een vet varken word.
Helemaal mee eens

Met je eerste kuur kan je echt veel pakken en dan wil je dus niet op onderhoud gaan zitten of laats staan cutten. Daarom begin je zo droog mogelijk zodat je flink wat massa kan pakken en niet bang hoeft te zijn dat je een vet varken word.
ja precies als je het doet moet je het goed doen. Een vet varken worden is echt het laatste wat ik wil.

Inderdaad beter test e nemen en de winstrol bewaren tot een volgende kuur.

Terug
Naar boven