Mijn eerste post en dan meteen maar het begin van een kuurdagboek. Ik lees al enige tijd mee en heb dus al een hoop info vergaard.
Eerst de stats dan mar even. Ben 23 jaar (word deze maand 24), ik train 5 jaar (waarvan 1 jaar iets minder vanwege een jaartje australie). Weeg 95 kilo, ben 1,93 lang, BF 10 a 11 %. Heb vorig jaar mijn eerste kuurtje gedaan 6 weken winny tabs (als dit een kuur genoemd mag worden).
Wil nu dus echt beginnen met kuren. Ik begin maandag met een kuur van 10 weken test e.
1 t/m 10 test e 500mg p/w
12t/m 15 40-20mg nolvadex
vanaf week 12 een week of 6 creatine
Ik ben alleen nog zeer aan het twijfelen of ik er als kickstart 4 a 5 weken 30 mg p/d dianbol bij zal nemen. Wat zijn hier de meningen en ervarigen over? Is het aan te raden?
Training schema.
ma borst - biceps
di rug - triceps
wo schouders - benen
do borst - biceps
vr rug triceps
Buik wordt ook 2 dagen in de week erbij gepakt.
zo voetbal ik zowaar ook nog dus dat staat garant voor mijn cardio
Voedings schema heb ik al in mijn hoofd zitten. Moet het alleen nog effe uit typen. (komt dus binnenkort).
Graag wat reacties op de d-bol.
Eerst de stats dan mar even. Ben 23 jaar (word deze maand 24), ik train 5 jaar (waarvan 1 jaar iets minder vanwege een jaartje australie). Weeg 95 kilo, ben 1,93 lang, BF 10 a 11 %. Heb vorig jaar mijn eerste kuurtje gedaan 6 weken winny tabs (als dit een kuur genoemd mag worden).
Wil nu dus echt beginnen met kuren. Ik begin maandag met een kuur van 10 weken test e.
1 t/m 10 test e 500mg p/w
12t/m 15 40-20mg nolvadex
vanaf week 12 een week of 6 creatine
Ik ben alleen nog zeer aan het twijfelen of ik er als kickstart 4 a 5 weken 30 mg p/d dianbol bij zal nemen. Wat zijn hier de meningen en ervarigen over? Is het aan te raden?
Training schema.
ma borst - biceps
di rug - triceps
wo schouders - benen
do borst - biceps
vr rug triceps
Buik wordt ook 2 dagen in de week erbij gepakt.
zo voetbal ik zowaar ook nog dus dat staat garant voor mijn cardio
Voedings schema heb ik al in mijn hoofd zitten. Moet het alleen nog effe uit typen. (komt dus binnenkort).
Graag wat reacties op de d-bol.

Ook de gevreesde koppijn is me tot nu toe gespaard gebleven..
Je bent nu toch al 4kg aangekomen, gaat lekker zonder dianabol dus. Just my 2 cents.