MuscleMeat

Test E + diana??

Schaapie4

Novice
Waardering
0
Mijn eerste post en dan meteen maar het begin van een kuurdagboek. Ik lees al enige tijd mee en heb dus al een hoop info vergaard.

Eerst de stats dan mar even. Ben 23 jaar (word deze maand 24), ik train 5 jaar (waarvan 1 jaar iets minder vanwege een jaartje australie). Weeg 95 kilo, ben 1,93 lang, BF 10 a 11 %. Heb vorig jaar mijn eerste kuurtje gedaan 6 weken winny tabs (als dit een kuur genoemd mag worden).

Wil nu dus echt beginnen met kuren. Ik begin maandag met een kuur van 10 weken test e.

1 t/m 10 test e 500mg p/w
12t/m 15 40-20mg nolvadex
vanaf week 12 een week of 6 creatine

Ik ben alleen nog zeer aan het twijfelen of ik er als kickstart 4 a 5 weken 30 mg p/d dianbol bij zal nemen. Wat zijn hier de meningen en ervarigen over? Is het aan te raden?

Training schema.

ma borst - biceps
di rug - triceps
wo schouders - benen
do borst - biceps
vr rug triceps

Buik wordt ook 2 dagen in de week erbij gepakt.

zo voetbal ik zowaar ook nog dus dat staat garant voor mijn cardio

Voedings schema heb ik al in mijn hoofd zitten. Moet het alleen nog effe uit typen. (komt dus binnenkort).

Graag wat reacties op de d-bol.

Mijn eerste post en dan meteen maar het begin van een kuurdagboek. Ik lees al enige tijd mee en heb dus al een hoop info vergaard.

Eerst de stats dan mar even. Ben 23 jaar (word deze maand 24), ik train 5 jaar (waarvan 1 jaar iets minder vanwege een jaartje australie). Weeg 95 kilo, ben 1,93 lang, BF 10 a 11 %. Heb vorig jaar mijn eerste kuurtje gedaan 6 weken winny tabs (als dit een kuur genoemd mag worden).

Wil nu dus echt beginnen met kuren. Ik begin maandag met een kuur van 10 weken test e.

Ik ben alleen nog zeer aan het twijfelen of ik er als kickstart 4 a 5 weken 30 mg p/d dianbol bij zal nemen. Wat zijn hier de meningen en ervarigen over? Is het aan te raden?

Training schema.

ma borst - biceps
di rug - triceps
wo schouders - benen
do borst - biceps
vr rug triceps

Voedings schema heb ik al in mijn hoofd zitten. Moet het alleen nog effe uit typen. (komt dus binnenkort).

Graag wat reacties op de dianabol.

Er zijn 2 logjes lopende met test e en d-boll, lees die even door.
Voetbal gaat moeilijk worden denk ik, door die pomp en extra spanning op je spieren en pezen (vooral achillespees).

Zou ook niet aan de d-boll gaan icm voetbal. Dit ivm vocht retentie bij mij iig. Verder goede stats succes met je kuur.

Mss een frontload test-e ipv kickstart met d-boll

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties.
Voetbal is niet echt serieus. Met een vriendenteam op zondag een beetje ballen om het zo maar te zeggen. Ga dus ook niet voluit en train er verder ook niet voor. Wil het wel graag blijven doen. Zie het meer als mijn lichte portie cardio 1X in de week.

Zit vanwege het voetbal wel idd te twijfelen over de d-bol. Dit meer ivm met kans op een verhoogde hartslag.

@Robinhood: Wat stel je voor als fronload. 1000mg p/w test e de eerste 2 weken of toch maar met test prop e/d.

Ivm die verhoogde hartslag, dat heb ik dus alleen een uurtje tot 2 uurtjes na inname van een dbol tab.. ik weet niet hoe het met de rest zit..

Daarna valt 't heel goed mee..
Ik heb buiten dat uurtje verhoogde hartslag, en mss net wat hogere bloeddruk (voel ik vooral in m'n handen als ik een vuist maak) geen last van sides buiten de welgekende waterkop toestanden :D Ook de gevreesde koppijn is me tot nu toe gespaard gebleven..

Idem hier. Ik hou zelfs praktisch geen vocht vast. Hoge bloeddruk wel.
Ik heb wel al een 2-tal keer een lichte draaiing gehad. Eerste keer was wel vreemd, dacht dat ik ging flauwvallen (plots licht gevoel in m'n hoofd en een warmteopwelling). Paar keer diep ingeademd, wat frisse lucht gepakt en alles was terug in orde.

Hoe zit het met Test E only icm body pump, ik doe dat 1x per week puur voor de conditie en vet verbranding..

Thanks voor de reacties.
Voetbal is niet echt serieus. Met een vriendenteam op zondag een beetje ballen om het zo maar te zeggen. Ga dus ook niet voluit en train er verder ook niet voor. Wil het wel graag blijven doen. Zie het meer als mijn lichte portie cardio 1X in de week.

Zit vanwege het voetbal wel idd te twijfelen over de dianabol. Dit meer ivm met kans op een verhoogde hartslag.

@Robinhood: Wat stel je voor als fronload. 1000mg p/w test e de eerste 2 weken of toch maar met test prop e/d.

Ik voetbal ook met vrienden 1* in de 14 dagen op zondag, maar kon enkel op het doel staan tijdens de weken dat ik dianabol nam. Zie ook mijn log

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kuur-januari-2008-test-e-kickstart-dianaboll-137524/

Over frontloaden staat hier een en ander duidelijk verwoord.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/

Training schema.

ma borst - biceps
di rug - triceps
wo schouders - benen
do borst - biceps
vr rug triceps

Graag wat reacties op de dianabol.

Hey kerel ik ga zeker je logje volgen alleen...... ik zie bij je trainings schema maar 1x benen staan.
En verder 4x ub ik weet natuurlijk niet hoe goed je wheels zijn maar zou zeker in overweging nemen om nog een extra benen dag te pakken en dan b.v. de ene dag Quadriceps aan te pakken en de andere dag je Hamstrings te doen.
Je lowerbody is natuurlijk ook erg belangrijk en er is niks zo lelijk als iemand die niet in verhouding is.
Met deze cycle, als je voeding goed is natuurlijk kan je best wel wat kilos pakken dus neem het ervan en beulen die benen!!

Trainingsschema voorbeeld:

Maandag: borst/biceps

Dinsdag : benen/buik nadruk quadriceps!

Woensdag: rug/triceps

Donderdag: schouders/traps/onderarmen

Vrijdag: benen/buik nadruk hamstrings!

Het is maar een gedachte he.... :p

succes!

Ik ga lekker eigenwijs doen en toch mar 4 a 5 weken kicken met d-bol. Dan mar een keer niet voetballen. Een zeer goede bekende van dit forum met zeer veel ervaring vertelde mij ook dat het wel kon. Mocht ik toch last krijgen dan voetbal ik gewoon een aantal zondagen niet.

Kuurtje gaat er dus als volgt uitzien.

1 t/m 5 d-bol 30mg p/d

@ fearless
Me wheels zijn op zich wel prima (kuiten kunnen alleen wel wat beter). De "ervaring" heeft mij geleerd dat het voor mij beter werkt als ik 4x ub train (voor me ub zelf dan). Normaal al dus hoop met kuren nog beter.
Feit is ook dat ik studeer en in het weekend als bijbaantje portier ben. Doe dit meestal op vrijdag en zaterdag en het is echt kl*te om dan me spierpijn in je benen aan de deur te staan. Het is sowieso niet fijn om met spierpijn te werken mar met spierpijn in je benen al helemaal niet. Vandaar de keuze om maar een keer in de week benen te trainen. Had het graag anders gedaan marja en moet nou eenmaal ook gewerkt worden.

Het was maar een gedachte.

succes!

Oke dan, vandaag van start gegaan. 1ste prikkie ging prima en de tabs uiteraard ook. Vanmorgen 94,8 gewogen. Ik ben benieuwd.

Ga dit logje aandachtig volgen :D

idem!!

vele gains gewenst!

Ik vind het een beetje een gek trainings schema
als je eerst je borst en biceps traint en de dag daarna je rug.
want denk je dat je het meest gebruikt met je rug je biceps en als die nog aan het herstellen zijn kan je niet maximaal trainen en je geeft je biceps niet lang genoeg rust
dat zou minimaal 1 tot 2 dagen moeten zijn.

succes met je kuur

Eindelijk effe update. Heb een k*t begin gehad. Heel stom maar waar, ik was na 5 dagen me potje diana kwijt. Te k*t. Nieuwe besteld en die is nu pas binnen. Ben nog aan het twijfelen om hem nu op te pakken. Wat denken jullie.

Ben ondertussen al een 4 kilo aangekomen binnen 2 a 2.5 week. Zit nu dus op 99 kilo. Kracht gaat ook hard vooruit. Heb net me benen getrained en die staan op knallen.
Prikkies in me linkerquad zijn wat pijnlijk mar nog wel te doen.

Heb ondertussen wel me trainingschema aangepast.
Ma borst - biceps
Di benen - buik
Wo Rug - Triceps
Do schouders - onderrug
Vrij Borst
Za Rustige cardio

Merk al wel dat me conditie achteruit aan het gaan met het voetballen. Logisch natuurlijk. En af en toe (zoals aangegeven door Indekay) die spanning op de achillespees en met name ook heel mijn kuiten.

Verder gaat ie dus prima geen last van sides (dusver) vochtretentie is er uiteraard wel mar gelukkig niet te zien in me kop. Ben wel al zo geil als het mar zijn kan.

d-boll laten voor wat 't is en de volgende keer in je kuur gooien als kickstart ;) Je bent nu toch al 4kg aangekomen, gaat lekker zonder dianabol dus. Just my 2 cents.

Verder gaat ie dus prima geen last van sides (dusver) vochtretentie is er uiteraard wel mar gelukkig niet te zien in me kop. Ben wel al zo geil als het mar zijn kan.

Gaat goed zo kerel!

Haha nu al geil? damnn :D

Ik heb 't tegenovergestelde.. véél vocht.. niet echt bepaald verhoogd libido.. zit nu in weekje 6.
Laat 't nou maar beginne knalle daar :p

Terug
Naar boven