Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alvast mijn excuses voor mijn taalgebruik in deze post. Fack fack en nog eens fack. Ik blijk dus nogal zeer gevoelig te zijn voor de test.
Het volgende lijstje stond mij te wachten.
In week 3 begon het gezeik.
week 3 gevoelige tepels (opkomende gyno)
steeds slechter wordende nachtrust
steeds moeilijker wordende ademhaling vanwege druk op mun middenrif. (hoogstwaarschijnlijk door de hoge vochteretentie).
exponentieel kleiner wordende ballen
week 4 begonnen met nolva en anti-oestro
het slapen verslechterd nog meer (hier baal ik het meest van, een uurtje of 4 tot 5 per nacht maximaal, de rest lig ik rusteloos in me bed)
ballen al zeer klein
ademhaling nog niks verbeterd
gevoeligheid in tepels is weg alleen zit er wel rotzooi achter
Helaas overweeg ik te stoppen.
Week5 toch doorgegaan.
weinig verandering behalve dat de gyno weg begint te trekken
Week6, vandaag dus
ik weeg 103.7 kilo (ongeveer 9 erbij) - flinke krachttoename en IK GA STOPPEN
Baal er zelf echt facking erg van mar ik vind het veel k*tter dat ik te veel moeite heb met ademen en vooral met slapen. Helaas eindigd dit avontuurtje dus hier.
Ik ga me nog maar eens meer verdiepen in de AAS om te kijken naar een volgend en vooral passend kuurtje. Misschien in de zomer, we zien wel. Ik ga voorlopig eerst nog effe dik balen.
Tja, wat had je gedacht met d-boll, kerel. Heb ik ook allemaal gehad. D-boll was voor mij VEEL sides, weinig gains, weinig extra kracht... gaat er alvast niet meer in bij mij.
En die rotzooi achter je tepels trekt wel weer weg (tenminste als 't geen golfballen zijn ).