- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Als je een geneesmiddel neemt dat niet is goedgekeurd voor menselijk gebruik, neem je een flink risico. zou dus niet zomaar GW gebruiken... beetje vreemd om dit te adviseren voor iemands eerste kuur imo
Want ja een dikke dosering testosteron gebruiken is ook compleet normaal voor menselijk gebruik.
GW zorgt voor een significante stijging in HDL en daling in LDL cholesterol, het verbeterd de conditie, heeft zero effect op je hormonen en zorgt ervoor dat je lichaam enorm in vet afvalt en is dan ook nog eens anti-catabool(handig vlak na of tijdens een kuur).
De enige studie die zegt dat het carcinogeen is is een slechte studie met enorm hoge doseringen voor een jaar lang. Die ratten zullen met elk stofje wel wat mankeren als je ze een paar 100 maal de aanbevolen dosering geeft.
En dan heb je testosteron, zorgt voor een significante daling in HDL en stijging in LDL cholesterol, is een dikke aanslag op je hormonen en nog tig meer dingen.
Heb veel research gedaan over GW gezien ik het zelf geprobeerd heb en ik niks doe voordat ik voldoende informatie heb. Heb geen enkel negatieve ervaringen van anderen gevonden. Het is en blijft bij die ene achterhaalde studie dat het carcinogeen is(wat alles tegenwoordig is).