AndroidHealthClinic

Test-E EP iemand met dezelfde batch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helium

Dutch Bodybuilder
Waardering
63
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
batch nummer 4261, iemand die dezelfde batch gebruikt? Echt of nep?

zie mijn topic hier voor meer info

foto 1(3).jpg

foto 2(3).jpg

Heb ook zo n vail liggen met batchnummer 4261 maar ongeopend. Hoop echt dat het niet nep is!

Las laatst nog in een ander topic dat er (nog) geen fakes van EP zijn voorbij gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ook zo n vail liggen met batchnummer 4261 maar ongeopend. Hoop echt dat het niet nep is!
laat me weten als je het gebruikt, ben wel benieuwd.

Las laatst nog in een ander topic dat er (nog) geen fakes van EP zijn voorbij gekomen.

ja fkk misschien is het placebo maar dit gevoel heb ik niet.. de eerste 2 vials bij zelfde bron ging ik lekker op en merk nu vermindering van de sides zoals je kunt lezen in mijn topic @ begin post..

Hoop dat iemand die deze batch nu gebruikt kan vertellen wat zijn ervaringen zijn??

laat me weten als je het gebruikt, ben wel benieuwd.

ja fkk misschien is het placebo maar dit gevoel heb ik niet.. de eerste 2 vials bij zelfde bron ging ik lekker op en merk nu vermindering van de sides zoals je kunt lezen in mijn topic @ begin post..

Hoop dat iemand die deze batch nu gebruikt kan vertellen wat zijn ervaringen zijn??

wat voor sides had je dan uberhaupt eerst?

Ik ben zelf al zelf intussen al 12 weken bezig met 9ml test e van EP per week.
Ik bestel elke paar weken wat flesjes bij en zit nu aan batch 4263 dus zal 4261 ook wel genomen hebben.
Tot nu toe niet gemerkt dat er een slechte tussen zat.

Sides komen en gaan een beetje. Afgelopen dagen had ik bijvoorbeeld minder last van warmte, maar vanavond lijkt het wel alsof ik in de fik sta. Libido is wel altijd hoog :bukkake:

ik ben zelf al zelf intussen al 12 weken bezig met 9ml test e van ep per week.
Ik bestel elke paar weken wat flesjes bij en zit nu aan batch 4263 dus zal 4261 ook wel genomen hebben.
Tot nu toe niet gemerkt dat er een slechte tussen zat.

Sides komen en gaan een beetje. Afgelopen dagen had ik bijvoorbeeld minder last van warmte, maar vanavond lijkt het wel alsof ik in de fik sta. Libido is wel altijd hoog :bukkake:

9?

Ik zit op dit moment voor het eerst op 1 gr test-e van ep, zelfde batches als testoflesje. Tot nu toe geen klagen.

Zijn gewoon real deal heb ze zelf ook liggen... en heb ze ook gebruikt. Ook tot dusver heb ik geen fakes voorbij zien komen.

Tot nu toe nog nooit gehoord dat er fake zijn, zelf ook nog nooit problemen mee gehad komende maand weer een paar flesjes van aanschaffen.

Sides zijn ook heel erg afhankelijk van je eigen gemoedstoestand, de ene week kan dit erger zijn dan de andere. Ik ga persoonlijk altijd erg lekker op EP, heb nog geen fakes gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven