AndroidHealthClinic

Test-E EP iemand met dezelfde batch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helium

Dutch Bodybuilder
Waardering
63
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
batch nummer 4261, iemand die dezelfde batch gebruikt? Echt of nep?

zie mijn topic hier voor meer info

foto 1(3).jpg

foto 2(3).jpg

Haha ;) moet dat persee dan ?

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Life's to short to be small

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Life's to short to be small

Voor zover bekend geen fakes van EP maar heb toch het vermoeden dat de test onder gedosseerd is.10 weken lang op 1 gram en niks aangekomen, overgestapt naar ander merk op 125mg pw en val niks af en kom niks aan maar net zo geil.
Nu de tren a van EP erbij en deze werkt als van ouds dus zou ook aan mij kunnen liggen.

Voor zover bekend geen fakes van EP maar heb toch het vermoeden dat de test onder gedosseerd is.10 weken lang op 1 gram en niks aangekomen, overgestapt naar ander merk op 125mg pw en val niks af en kom niks aan maar net zo geil.
Nu de tren a van EP erbij en deze werkt als van ouds dus zou ook aan mij kunnen liggen.

Je kan niet echt op libido baseren of je goed spul hebt aangezien het een samenspel je hormonen is. Ik heb zelf vaak als ik begin met een kuur dat ik extra geil wordt en dat dat vrij snel weer normaliseert en ook als ik weer ga bridgen hetzelfde verhaal.

Zag je trouwens in de spiegel verandering? Ik blijf zelf namelijk ook beetje op hetzelfde gewicht schommelen maar wordt toch met elke kuur groter.

Je kan niet echt op libido baseren of je goed spul hebt aangezien het een samenspel je hormonen is. Ik heb zelf vaak als ik begin met een kuur dat ik extra geil wordt en dat dat vrij snel weer normaliseert en ook als ik weer ga bridgen hetzelfde verhaal.

Zag je trouwens in de spiegel verandering? Ik blijf zelf namelijk ook beetje op hetzelfde gewicht schommelen maar wordt toch met elke kuur groter.

Nee ook niet echt. Was de eerste keer dat ik 'zo hoog' dosseerde maar er gebeurde maar bar weinig.
Nu met 75mg tren a pd en 125test e pw ben ik in 1 week meer veranderd dan die 10 weken op een gram.
Kracht is nu ook sterk verbeterd wat op die gram niet gebeurde wat ook vreemd is.

Als ik grote dosissen test zet gaat mijn libido fel naar beneden na een week of 4...
Dus omdat je libido minder is wil niet automatisch zeggen dat je test slecht is.
De sustanon van EP werkt in ieder geval prima van EP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven