Fitness Seller

Test E + EQ advies

Bezoekers in dit topic

spaghettiarm

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
80
Waardering
24
Lengte
1m92
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
You guys,

Ik wil binnenkort een kuur gaan doen van 10 weken. Current stats: 1,92m, 100kg, 18%bf

Ik heb in huis Test E en Boldenone/EQ, wat is nu een goede ratio voor een kuur van 10 weken?
Mijn doel is een verdere recomp, ik ben 4% in bf gezakt naar 18% vandaag. Niet heel droog dus, maar mijn BF blijft consistent zakken met mijn huidige voeding.

Ik zit op trt, circa 100 mg pw, wellicht is dit belangrijk om rekening mee te houden. Ik heb om de 14 tot 16 weken trt bloodwork dus het is essentieel dat mijn bloed waarden dan normaal zijn, vandaar dat ik 10 weken wil aanhouden.

Ik zat zelf te denken aan:

300mg test e (1ml) + 500mg boldenone (1 ml) beiden in 1 syringe, 1 x pw
Wat vinden jullie van deze ratio?

Verder lees ik veel uiteenlopende verhalen over frontloaden in week 1, graag jullie advies.
 
Laatst bewerkt:
Prima tweede kuurtje voor een cut. Frontloaden kan en is vooral interessant voor EQ ivm de lange ester. In dit geval bij de eerste injectie 2 ml test e + 3ml EQ.

Geen last van bijwerkingen gehad tijdens je eerste kuur op dat vetpercentage?

Besef wel dat je bloedwaarden wat langer kunnen afwijken na gebruik van EQ. Dit heeft over het algemeen lang nodig om zich uit je lichaam te filteren en zo kunnen ook je bloedwaarden afwijken van "normaal".
 
Laatst bewerkt:
Prima tweede kuurtje voor een cut. Frontloaden kan en is vooral interessant voor EQ ivm de lange ester. In dit geval bij de eerste injectie 2 ml test e + 4ml EQ.

Geen last van bijwerkingen gehad tijdens je eerste kuur op dat vetpercentage?

Besef wel dat je bloedwaarden wat langer kunnen afwijken na gebruik van EQ. Dit heeft over het algemeen lang nodig om zich uit je lichaam te filteren en zo kunnen ook je bloedwaarden afwijken van "normaal".


Hey thanks, frontload in dit geval is dus regular x 4 huh? Stevig :D

Ik heb geen enkele last gehad op 500mg @ 18%bf. 0.5 aromasin e3d werkte naar behoren.

Welke waarden zouden (kunnen) afwijken na 14 weken? T, Free T, Hemoglobine?
 
Prima tweede kuurtje voor een cut. Frontloaden kan en is vooral interessant voor EQ ivm de lange ester. In dit geval bij de eerste injectie 2 ml test e + 4ml EQ.

Geen last van bijwerkingen gehad tijdens je eerste kuur op dat vetpercentage?

Besef wel dat je bloedwaarden wat langer kunnen afwijken na gebruik van EQ. Dit heeft over het algemeen lang nodig om zich uit je lichaam te filteren en zo kunnen ook je bloedwaarden afwijken van "normaal".
Zijn bold is 500 mg/ml. Ik neem aan dat je niet voorsteld om 2000 mg frontload te doen?
 
Hey thanks, frontload in dit geval is dus regular x 4 huh? Stevig :D

Ik heb geen enkele last gehad op 500mg @ 18%bf. 0.5 aromasin e3d werkte naar behoren.

Welke waarden zouden (kunnen) afwijken na 14 weken? T, Free T, Hemoglobine?

Sorry, tikfout. Dat moet 3 ml zijn haha. Dus 1500mg eerste injectie.

Hemoglobine en hematocriet idd.
 
Ok, er van uitgaand dat je bedoelt dat ik ook de test moet frontloaden (klopt dit?) zal dat dan worden:

Week 1: 900mg test e (3ml) + 1500mg boldenone (3 ml)
Week 2 tm 10: 300mg test e (1ml) + 500mg boldenone (1 ml) beiden in 1 syringe, 1 x pw

Correct? Of test beter niet frontloaden?

Thanks!
 
221A4F93-BB20-4F67-9937-1BCA59B1E300.jpeg E17A1A15-19B3-4258-A649-C263969B877F.jpeg

Kijk dit is met en zonder bold frontload.
Zoals je ziet is test al na een week of drie op de hoogte waar je ‘m wilt hebben. Zou test dus niet frontloaden.
 
Ok, er van uitgaand dat je bedoelt dat ik ook de test moet frontloaden (klopt dit?) zal dat dan worden:

Week 1: 900mg test e (3ml) + 1500mg boldenone (3 ml)
Week 2 tm 10: 300mg test e (1ml) + 500mg boldenone (1 ml) beiden in 1 syringe, 1 x pw

Correct? Of test beter niet frontloaden?

Thanks!

Correctie:

Week 1: 450mg test e (1,5ml) + 1500mg boldenone (3 ml)
Week 2 tm 10: 300mg test e (1ml) + 500mg boldenone (1 ml) beiden in 1 syringe, 1 x pw

Test e is niet per se nodig, maar als je t doet dan is 1,5ml bij prik 1 voldoende
 
Thanks mannen,

Nu heb ik in week 18 bloodwork bij mijn arts, ik wil koste wat kost een normaal bloedbeeld kunnen laten zien. Indien dit niet het geval is kan het einde trt betekenen.
Ik heb bovenstaande ingevoerd in roid calc. EQ halflife is een stuk langer, maar het lijkt er op dat als ik 12 weken eq zet ipv 10 dat ik nog goed uitkom. Op het moment van bloodwork ben ik dan 4 weken off.

Heb ik dit bij het juiste eind? Zo niet, dan kan ik de eq op 10 weken zetten, maar ik begrijp dat eq langer zetten beter werkt.

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Nog een vraag: is minder test dan eq wel handig? Lookswise lijkt me wel, maar side effects wise ook?

Many thanks!
 
De reden dat bold na langere tijd beter werkt is omdat het traag opbouwt door het lange ester. Dit kun je voorkomen door te frontloaden.

Dat bold uit je bloed is wil natuurlijk niet zeggen dat je bloedbeeld ook gelijk goed is. Ik kan me voorstellen dat je hematocriet nog wekenlang verhoogd blijft.

Was je eerste kuur ook tijdens trt? Zo ja hoe zag je bloedbeeld er toen uit?
 
Laatst bewerkt:
1.jpg

Edit: bovenstaande grafiek was wel zichtbaar op desktop maar niet op mobiel, heb em nog eens uitgedraaid en geupload. Ik ga dus 6 weken off na mijn laatste injectie.
T levels zouden dus geen probleem moeten zijn, hematocriet/hemoglobine mogelijk wel. Ik doneer bloed dat zou moeten helpen right?

..nu heb ik ook nog een flesje Deca liggen, hoe kijken jullie er tegen aan als ik 10 weken 200mg deca per week zou toevoegen aan bovenstaande stack?



De reden dat bold na langere tijd beter werkt is omdat het traag opbouwt door het lange ester. Dit kun je voorkomen door te frontloaden.

Dat bold uit je bloed is wil natuurlijk niet zeggen dat je bloedbeeld ook gelijk goed is. Ik kan me voorstellen dat je hematocriet nog wekenlang verhoogd blijft.

Was je eerste kuur ook tijdens trt? Zo ja hoe zag je bloedbeeld er toen uit?

Yep, tijdens trt. Ik ga binnenkort weer bloodwork doen.
 
Bekijk bijlage 434269
Edit: bovenstaande grafiek was wel zichtbaar op desktop maar niet op mobiel, heb em nog eens uitgedraaid en geupload. Ik ga dus 6 weken off na mijn laatste injectie.
T levels zouden dus geen probleem moeten zijn, hematocriet/hemoglobine mogelijk wel. Ik doneer bloed dat zou moeten helpen right?

..nu heb ik ook nog een flesje Deca liggen, hoe kijken jullie er tegen aan als ik 10 weken 200mg deca per week zou toevoegen aan bovenstaande stack?





Yep, tijdens trt. Ik ga binnenkort weer bloodwork doen.
Is dat een app? Zo ja, welke is dat? haha
 
Bekijk bijlage 434269
Edit: bovenstaande grafiek was wel zichtbaar op desktop maar niet op mobiel, heb em nog eens uitgedraaid en geupload. Ik ga dus 6 weken off na mijn laatste injectie.
T levels zouden dus geen probleem moeten zijn, hematocriet/hemoglobine mogelijk wel. Ik doneer bloed dat zou moeten helpen right?

..nu heb ik ook nog een flesje Deca liggen, hoe kijken jullie er tegen aan als ik 10 weken 200mg deca per week zou toevoegen aan bovenstaande stack?





Yep, tijdens trt. Ik ga binnenkort weer bloodwork doen.

300 test 500 bold lijkt mij zat voor een cut
 
Bekijk bijlage 434269
Edit: bovenstaande grafiek was wel zichtbaar op desktop maar niet op mobiel, heb em nog eens uitgedraaid en geupload. Ik ga dus 6 weken off na mijn laatste injectie.
T levels zouden dus geen probleem moeten zijn, hematocriet/hemoglobine mogelijk wel. Ik doneer bloed dat zou moeten helpen right?

..nu heb ik ook nog een flesje Deca liggen, hoe kijken jullie er tegen aan als ik 10 weken 200mg deca per week zou toevoegen aan bovenstaande stack?




Yep, tijdens trt. Ik ga binnenkort weer bloodwork doen.

Bloed doneren is idd een optie. Maar ik zou de kuur gewoon 10 weken doen als je gaat frontloaden. Is lang zat.

En deca in de cut? Lijkt me niet heel handig.
 
Back
Naar boven