Fitness Seller

Test-e kick D-bol, 1e kuur

sRoovers

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
63
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Na lang stille toeschouwer is het dan zo ver, de 1e kuur.
Ik ben 29 jaar, train al lang maar pas de afgelopen 3-4 jaar serieus het resultaat is dat ik nu 84kg op 1.82 ben bij 9%. Ik zit op het moment 6 weken op 2100-2200kcal (55fat, 180carbs, 225proteine) na een aardige clean "bulk" om droger te staan voor de kuur. Vanaf het moment dat ik de kuur begin wil ik de eerste 3 weken er iedere week +-300kcals aan carbs toevoegen tot +-3200kcals. Mijn doel is om er toch een kg of 4 aan over te houden. Om, als de planning/situatie het toelaat richting het einde van het jaar het podium op te gaan (zal weer met AAS worden).

1e kuur voorstel is KISS ;-), BC zou trots op me zijn haha:

Week: 1-12 test-e 500mg ew
Week: 1-4 d-bol 40mg ed
14-17 nolva 20mg pd

betreffende de test, de vials zijn 250, gewoon 2 in één keer of 250 e4d wat ongeveer op hetzelfde uitkomt?

Twijfel (was er) over Primo toevoegen en HCG laten meelopen.
Als er Primo aan toegevoegd wordt zal de test naar 250 gaan en de primo op 100, in dat geval hoeft HCG niet mee te lopen denk ik, zou in dit geval de terugval kleiner zijn als bij een test-only?
Maar ik wil het eigenlijk dus lekker simpel houden. Er worden veel metaforen gebruikt, maar laten we zeggen dat dit de eerste tree is van de trap. Hier kan ik van leren hoe ik op test only reageer en die kennis gebruiken in een wedstrijd voorbereiding. Heb ik jullie hulp wel nodig!

Dan de metafoor over het omvallen en overeind helpen ;-) In geval van test only op 500 twijfel ik over de HCG.

Dan de rest nog op een rijtje;
Gyno: gevoelige tepels en je voelt een schijfje eronder ontstaan, oplossing is nolvadex op 10mg/dag
Bloat: dikke vocht kop, oplossing is zout uit het dieet.

Laatst bewerkt:
Bij een eerste kuur (en 2e en 3e ook trouwens) zou ik absoluut de dbol op 30mg zetten. Bereik je al de max mee.

Dan heb je een perfecte basis beginnerskuur waar je zeker hard op zult gaan. Let wel goed op je zoutinname.

zou gewoon 500mg test + 30mg dbol nemen en dan elke week 2ml zetten.

Mooie basis heb je aan je stats te zien, dat moet wel goed komen.
2x250iu hcg per week :)

• Topic Starter Topic Starter
Bij een eerste kuur (en 2e en 3e ook trouwens) zou ik absoluut de dbol op 30mg zetten. Bereik je al de max mee.

Dan heb je een perfecte basis beginnerskuur waar je zeker hard op zult gaan. Let wel goed op je zoutinname.

zou gewoon 500mg test + 30mg dbol nemen en dan elke week 2ml zetten.
thanks voor de snelle response guys!

toch zie je ook vaak 30-50mg dbol geadviseerd, maar voor meer ervaren gebruikers dan?

Mooie basis heb je aan je stats te zien, dat moet wel goed komen.
2x250iu hcg per week :)

En bedankt Stefanovich!!! De basis is er, naturel er al veel uitgehaald en nog belangrijker veel geleerd over de basis de afgelopen jaren (en lifestyle aangepast) wat mijn in ziens het belangrijkste is en ik nu ook bewust de keuze kan maken voor nog even die extra gains.
Ik zal di HCG bstellen, kan het kwaat dat deze een paar dagen later begint dan de rest?

En klopt het dan dat je ingeval van het kuurvoorstel met de primo dit niet nodig hebt? (alvast kennis opdoen voor de cut-kuur ;-)

thanks voor de snelle response guys!

toch zie je ook vaak 30-50mg dbol geadviseerd, maar voor meer ervaren gebruikers dan?

En bedankt Stefanovich!!! De basis is er, naturel er al veel uitgehaald en nog belangrijker veel geleerd over de basis de afgelopen jaren (en lifestyle aangepast) wat mijn in ziens het belangrijkste is en ik nu ook bewust de keuze kan maken voor nog even die extra gains.
Ik zal di HCG bstellen, kan het kwaat dat deze een paar dagen later begint dan de rest?

En klopt het dan dat je ingeval van het kuurvoorstel met de primo dit niet nodig hebt? (alvast kennis opdoen voor de cut-kuur ;-)

Paar dagen kan zeker geen kwaad man :) zorg gewoon dat je je hcg zeker hebt meelopen voor je aan week 3 begint.

2 x 500 iu HCG doen.

Test op 500. 250 test en 100 primo schiet niet op (vooral primo op 100 is zonde).

We hebben nu dus:

Week: 1-12 test-e 500mg ew
Week: 1-4 d-bol 30mg ed
Week: 1-12 2x500iu hcg per week
14-17 nolva 20mg pd

Miss moet jij wat meer gaan lezen kerel, is nou al de 3de keer dat ik je een verouderd Hcg protocol zie aanraden.
,

Ik probeer alleen te helpen ;) Kuur was eerst minder zwaar en toen kon ie het wellicht af met 2x250iu maar nu is het inderdaad 2x500iu per week!

Waarom geen winstrol ipv dianabol als je er droog bij wilt staan?

volgens mij zegt ie nergens dat ie droog wil blijven staan, hij moet tegen einde van het jaar podium op, niet
over een paar maanden

hij heeft aan dbol een goede keuze, hij moet kilo's pakken

Omdat ik niet droog wil staan ;-)
Ik ben nu droger gegaan om goed aan mijn kuur te beginnen en het tot iets van 11% op te laten lopen en iets van 4-5kg er aan over te houden. Als ik in mei off ben nog goed eten en dan in juni rustig weer richting de 8%.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

volgens mij zegt ie nergens dat ie droog wil blijven staan, hij moet tegen einde van het jaar podium op, niet
over een paar maanden

Inderdaad! Maar bedankt voor het meedenken!

En dat doe je niet met winstrol? Verschil is dat je met dianabol het meeste weer verliest na de kuur omdat het meeste vocht is.

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Omdat ik niet droog wil staan ;-)
Ik ben nu droger gegaan om goed aan mijn kuur te beginnen en het tot iets van 11% op te laten lopen en iets van 4-5kg er aan over te houden. Als ik in mei off ben nog goed eten en dan in juni rustig weer richting de 8%.

Ok, duidelijk. Succes!

En dat doe je niet met winstrol? Verschil is dat je met dianabol het meeste weer verliest na de kuur omdat het meeste vocht is.

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Ok, duidelijk. Succes!

nee, winstrol is niet het middel om kilos mee te pakken nee :) daar zijn geschiktere middelen voor

gewoon op dbol houden, kuur is goed zo.

nee, winstrol is niet het middel om kilos mee te pakken nee :) daar zijn geschiktere middelen voor

Kan me best voorstellen dat ie zo denkt. Dbol is over 't algemeen gewoon vocht en power maar dikke muscle bouw je er niet mee op. Winny heeft minder bruto winst zeg maar maar wel meer netto over 't algemeen. Als je puur kijkt naar de weegschaal idd, dan is dbol beter.

vind winstrol maar een k*t product.. zeker 7-8x gebruikt in totaal maar ga het nooit meer gebruiken. het is trouwens een kickstart niet te vergeten he.. 4 weken winny en 4 weken dbol stelt beiden niks voor eigenlijk maar is puur alleen om sneller wat te merken imo

vind winstrol maar een k*t product.. zeker 7-8x gebruikt in totaal maar ga het nooit meer gebruiken. het is trouwens een kickstart niet te vergeten he.. 4 weken winny en 4 weken dbol stelt beiden niks voor eigenlijk maar is puur alleen om sneller wat te merken imo

Inderdaad maar 4 weken kickstart en er doel is om zo snel mogelijk wat te merken en zoveel mogelijk over te houden na 12 weken. De test zal het toch moeten doen maar hoe eerder en harder ik tegen die gewichten kan duwen hoe beter toch

Terug
Naar boven