Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
snap niet waarom je voor een test e only op 250mg, hcg moet gaan pakken omdat je ballen tijdelijk krimpen. Ben je een ondergoed model voor hema ofzo? Big deal.
Nou ik snap dat wel. Dan ga je coïtusen met twee krentjes. Het is allemaal natuurlijk cosmetisch maar niets oogt beter dan een lul en ballen in proportie. Ik heb HCG nooit gebruikt. Moet me maar es gaan inlezen.
Zou gewoon afmaken, en je nakuur nemen, komt vanzelf weer goed hoor HCG werd normaliter nooit gebruikt, en is nu dus alleen voor cosmetisch effect noodzakkelijk (ballen zien er groter uit).
snap niet waarom je voor een test e only op 250mg, hcg moet gaan pakken omdat je ballen tijdelijk krimpen. Ben je een ondergoed model voor hema ofzo? Big deal.
Nou ik snap dat wel. Dan ga je coïtusen met twee krentjes. Het is allemaal natuurlijk cosmetisch maar niets oogt beter dan een lul en ballen in proportie. Ik heb HCG nooit gebruikt. Moet me maar es gaan inlezen.