Fitness Seller

Test E kuur graag advies

Tedious

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Best BB'ers :D,

Ik ben van plan na de zomer voor het eerst te kuren, en heb een aantal korte vragen. Allereerst even wat informatie.

Ik ben 1.88m, 94-95kg, zit op 12% bf en train nu zo'n 3,5 jaar serieus.

De kuur die ik ongeveer in gedachten heb:

week 1 t/m 10 - Test E 500mg (250mg maandag, en 250mg donderdag)
week 1 t/m 12 - Arimidex 0.5mg (bij eventuele aromatiserende bijwerkingen)
week 13 t/m 16 - Clomid 50/50/50/50
week 13 t/m 16 - Nolva 40/40/20/20

Mijn vraag is dus zouden jullie voor een eerste kuur met 500mg beginnen of eerder 250/375mg? Ik zit nog in de ''oriënterende fase'', dus alle informatie is welkom. Hoewel ik vooralsnog geen mogelijkheid heb om letro en HCG voorhanden te krijgen zou ik ook graag daar meningen over horen in relatie tot deze 'simpele' kuur. Is het erg belangrijk om letro in huis te hebben, of is de kans klein dat ik het nodig zou kunnen hebben gezien de adex, nolva en clomid?

Ik zou beginnen op 375mg ew. Zelf ben ik meteen op 500mg begonnen, maar achteraf gezien had het best lager gekund. Overigens ligt het ook een beetje aan je de sterkte van je gear natuurlijk.

Letro/Ari, tja je kunt het wel in huis hebben, kan nooit kwaad. Eerlijk gezegd heb ik nergens last van op dat gebied.. Dus heb het ook niet nodig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou beginnen op 375mg ew. Zelf ben ik meteen op 500mg begonnen, maar achteraf gezien had het best lager gekund. Overigens ligt het ook een beetje aan je de sterkte van je gear natuurlijk.

Letro/Ari, tja je kunt het wel in huis hebben, kan nooit kwaad. Eerlijk gezegd heb ik nergens last van op dat gebied.. Dus heb het ook niet nodig ;)

Bedankt voor de snelle reactie! Ik neem aan dat je 375mg per week wel gewoon in 1 keer prikt dan?

Hcg had ik wel gedaan.
Nolva op 40 ?
Te hoog.
Hou gewoon op 20.
Test kan indd e5d 375 met mayb ks

Als je al Clomid erbij wil nemen 10 dagen x 100mg en de resterende dagen 50mg per dag.

Echter in deze (relatief) lichte kuur met enkel Test.E. niet echt noodzakelijk i.m.o.

4 weken Nolva (Tamoxifen) x 20mg p/d zou voldoende moeten zijn.

Bedankt voor de reactie's jongens! Moet zo te zien nog even wat kleine aanpassingen doen aan de nakuur, en wellicht toch gewoon even HCG voorhanden zien te krijgen. Iemand nog input betreft letro? Is het risico dusdanig dat ik dit nodig zou kunnen hebben bij dit kuurtje?

Laatst bewerkt:
Letro niet nodig... als je al last krijgt van gyno volstaat Nolva, ook tijdens de kuur.

Ik ben ook van plan om de test e op 500 te zetten, maar begin te twijfele nu. Waarom
had ie lager gekund?

Verhogen kan altijd nog ;)
En als je voeding, trainingen, rust en gear in orde zijn zul je echt wel goed gainen.

Letro niet nodig... als je al last krijgt van gyno volstaat Nolva, ook tijdens de kuur.

Ik las indd ergens dat wanneer je een ai gebruikt, bijv. Adex 0.25-0.5mg om de dag, nolva prima zou werken als extra middel bij opkomende verschijnselen. Moet ik hierbij dan denken aan 10-20mg per dag, doorlopend in de nakuur?

Terug
Naar boven