Fitness Seller

test E kuur

leotje36

Cool Novice
Waardering
0
Ben een tijd door ziekte eruit geweest en daardoor een 10 kilo verloren, had een ontsteking aan mijn luchtpijp/Longen. Daardoor een week of 6 helemaal niet getraind en door de antibioticakuren zeer weinig tot niets kunnen eten.:eek:

Heb eerst gezorgd dat ik lichamelijk weer fit ben en in mijn ritme zit met trainen. En nu wil ik over een week of 4 een kuur gaan pakken. heb een jaar geleden een kuur gedaan met Deca 250 mg en Sus 250 mg. Wilde nu Deca 250 mg met Test E 500 mg voor 8 weken gaan doen, Kickstart met dianaboll, maar nu krijg ik het advies van mensen in mijn omgeving dat ik beter alleen de test kan pakken en de Deca laten zitten. Dit omdat mijn vetpercentage nu op 16% staat. Dat it beter is voor mijn vetpercentage geloof ik wel maar wat zijn jullie ervaringen met een test only kuur. Wat zijn de gemiddelde resultaten wat je daarvan kan verwachten.

Stats 2005 : 1.78 m
68 KG.
vet 13 %

Stats 2006 1.78 m
74 kg
vet 15 %

Stats 2007 1.78 m
82 kg
vet 15 %

Stats maart 2008 1.78 m
88 kg
vet 16 %

Stats nu 1.78 m
80 kg
16 %

Sta open voor alle suggesties, ook als jullie andere middellen zou adviseren. Wil het goed doen en dat is het enige wat telt.

Bij voorbaat Dank

Ik zou nog wat cutten (sowieso beter in de zomer)...

En bij een procent of 12 gaan kuren.
Je zal zien dat het veel beter is omdat je dan tenminste wat definitie ziet.

Bovendien ben je dan ook wat weken verder, en aangezien je een tijdje niets hebt kunnen doen is dat zeker veel beter.

Als je 6 weken niet getraint hebt, zou ik eerst weer lekker rustig gaan trainen.

na week of 4-6 weer hard ertegenaan voor 3 maand.

weet niet of je vakantie er nog tussen valt.

bedenk ondertussen een goed voedings/trainingsschema om je vetp. te verlagen.

tot 10-12% ondertussen zul je al kilo of 2-3 aangekomen zijn.

als je dan nog niet tevreden bent kun je een kuurtje zetten.

van 250mg Test E e5d
of 500mg e.w. voor 10-12 weken.

evt met een dianabol kickstart van 30mg e/d(tabs) de 1e 4 weken.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik het helemaal mee eens, ik wil ook naar de 12 % toe. Maar ben nu al een week of 5 weer bezig en tegen de tijd dat ik de kuur wil doen ben ik ook weer een week of 5/6 verder. Dus totaal alweer een 2,5 maand bezig. Ben qau kracht en intensiteit van training nu alweer redelijk op oude niveau, dus dat moet dan goed zitten. Nu moet ik ook zeggen dat de 16 % die ik zeg volgens mijn maatjes niet helemaal betrouwbaar is want ik weeg me of een weegschaal die alle percentages er dan uit gooit en dat schijnt niet zo betrouwbaar te zijn , jongens om me heen die met een tang meten zitten rond de 13% en ik zijn niet droger als mij. Zal het snel eens met een tang gaan doen.
Maar alvast bedankt voor de reacties

Alleen de tang is betrouwbaar, of je moet altijd met lege maag op zelfde tijd wegen op zelfde apparaat.

dan kan percentage redelijk gecontroleerd worden.

wil verder nog niet zegen of het weergegeven percentage klopt.

tussen de 12-16% is moeilijk met bloot oog te zien.

wel het verschil van toen je 16% was en als je 12% bent.

dus ............ Succes

Stats maart 2008 1.78 m
88 kg
vet 16 %

Deze stats van voor je ziekte na reeds gekuurd te hebben zijn anders ook niet mega, als ik jou was zou ik me eens verdiepen in je voeding denk niet dat dat al 100% is anders zou je wel hogere stats hebben denk ik.

Groet A40

in 3 jaar 20 kilo ,tenminste voor ik ziek werd dit jaar. Ben ik best tevreden mee. 1 kuur gebruikt van 250 mg Deca en 200 mg sus p/w. Dit voor 8 weken. Ben ik tevreden mee. Mijn doel eind dit jaar is 90 kg. Maar je heb wel gelijk dat ik mijn eten nog wel een beetje moet bijschaven. Daarben ik ook zeker mee bezig.

Hoe heb je je vet% gemeten? Weeg schaal etc metingen zijn bullshit namelijk..

Test only 500mg per week lijkt me een prima kuurtje...

Groeten

Ben ik het helemaal mee eens, ik wil ook naar de 12 % toe. Maar ben nu al een week of 5 weer bezig en tegen de tijd dat ik de kuur wil doen ben ik ook weer een week of 5/6 verder. Dus totaal alweer een 2,5 maand bezig. Ben qau kracht en intensiteit van training nu alweer redelijk op oude niveau, dus dat moet dan goed zitten. Nu moet ik ook zeggen dat de 16 % die ik zeg volgens mijn maatjes niet helemaal betrouwbaar is want ik weeg me of een weegschaal die alle percentages er dan uit gooit en dat schijnt niet zo betrouwbaar te zijn , jongens om me heen die met een tang meten zitten rond de 13% en ik zijn niet droger als mij. Zal het snel eens met een tang gaan doen.
Maar alvast bedankt voor de reacties

lezen kerel..

Ik heb een tang besteld. Mag het vrouwtje d'r nuttig maken. Ben iemand die kan eten wat die wil en geen gram aankomt, moet er echt moeite voor doen. Dus als ik het nu eens goed kan meten moet ik met een goed eetschema wel 12% kunnen zijn eind juli.
mooie tijd om dan te beginnnen.

moeite voor doen is niet erg....vreten!
succes

eten totdat je dr kramp van in je kaken krijgt succes bro!

thanks

Heb zoals aangeraden mij vetpercentage terug gebracht naar de 12 %, viel niet mee trouwens. Zorg nu dat ik mijn eten goed in de gaten hou, maar wil nog een week of 4 wachten voor ik begin met kuren. Ook wil ik een aanpassing in mijn kuur maken .

Week 1/4 dianabol 30 mg p/d.
Week 1/8 Deca 250 mg
Week 1/10 Test E 500 mg.
Week 8/ 12 Winstrol 30 mg p/d
Dan gelijk doorgaan met nakuur ( nolvadex)

Hoop dan met goede voeding gedurende de kuur er wat strakker uit tekomen.
Mijn inziens moet ik hier goed kilos mee kunnen pakken.

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Wel vreemd dat je mag eten wat je wilt en niet aankomt maar toch een bf van 16% had???

Heb zoals aangeraden mij vetpercentage terug gebracht naar de 12 %, viel niet mee trouwens. Zorg nu dat ik mijn eten goed in de gaten hou, maar wil nog een week of 4 wachten voor ik begin met kuren. Ook wil ik een aanpassing in mijn kuur maken .

Week 1/4 dianabol 30 mg p/d.
Week 1/8 Deca 250 mg
Week 1/10 Test E 500 mg.
Week 8/ 12 Winstrol 30 mg p/d
Dan gelijk doorgaan met nakuur ( nolvadex)

Hoop dan met goede voeding gedurende de kuur er wat strakker uit tekomen.
Mijn inziens moet ik hier goed kilos mee kunnen pakken.

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Heeeuy leo.. ik vind zelf wel erg veel orals maar goed..

Terug
Naar boven