MuscleMeat

test-e of sustanon

marcko8888

Novice
Waardering
0
heej jongens zit te denken aan het volgende kuurtje.12 weken sus of test-e750mg 10 weken deca 400mg week 1 tot 4 50mgdianabol.alleen zit te twijfelen tussen test-e of sus.wat denken jullie erover??en zou ik er wat winny bij moeten pakken om de side's tegen te gaan (gyno)

Verdiep je eerst eens in de materie.

• Topic Starter Topic Starter
vraag gewoon om advies!!!!!!

Winny om sides tegen te gaan?

Bedoel je niet provioron/pregnyl/nolvadex/arimidex/chlomid??

Winny is nu niet echt een anti e ofzo.

Sust = TEST
TEST E = TEST

De een vind sust lekkerder ander Test E, geen van de 2 is beter.

IKKE zei:
Sust = TEST
TEST E = TEST

De een vind sust lekkerder ander Test E, geen van de 2 is beter.

Maar waarom zou iemand kiezen voor sust i.p.v. test e?
Lijkt mij geen enkel voordeel t ehebben (het feit dat er meerdere esthers in zitten).
Begint misschien iets sneller te werken, maar verder niks toch?

Het boeit inderdaad geen reet.

Maar toch "{zeggen" mensen voor hun gevoel harder te gaan op sust of test e. Iedereen zijn voorkeur.

Maar het maakt zeker op hogere doseringen niks meer uit.

re:

jij gaat ongeveer dezelfde kuur doen waar ik op het moment mee bezig ben....
alleen heb ik de dboll op 6 weken staan.

wat ik zelf doe, en is een tip van een maatje van me, is na de 6 weken dboll de test-e een paar weken vervangen door super-sust van GS..
dit om de terugval na de 6 weken dboll te beperken.

als de de side effects wil beperken moet je idd een ander middel dan winny gebruiken..

heb zelf een nakuur met clomid en nolvadex.

Frontload met sust, dan over op test E :hedbang:

1e kuur voor je ?

6 of 8 weken lang zat voor je. (200mg deca per week en 250mg test e.Per week)

2e kuur voor je ?

8 weken lang zat voor je. (400mg deca per week en 500mg test e. per week + nolvadex bij je hebben evt. nakuur met HCG)

Laat alle andere spullen (nog even) liggen.

met sust heb je volgens mij geen kickstart nodig met dboll, omdat er snellere esters inzitten. imho

dit wordt mij 3e kuurtje vorige kuur was 10weken test-e 500mg +eq 500mg+ 8 weken winny 50mg.was nie echt een succes eq veelste laag!!stom stom!!

die sust moet je dus 3 keer per week zetten en de test e kan in 1 keer.
als je geen moeiet met prikken hebt zou ik voor sust gaan, maja ieder zn eiegen keuze.

RichardV zei:
Winny om sides tegen te gaan?

Bedoel je niet provioron/pregnyl/nolvadex/arimidex/chlomid??

Winny is nu niet echt een anti e ofzo.

Winny om gyno tegen te gaan kan, ik meen ergens gelezen te hebben da winny zich aan een bepaalde receptor bindt waardoor de kans op gyno aanzienlijk kleiner wordt.

Winstrol counteracts estrogenic side effects such as gyno and water retention - another quality which makes it attractive to the athlete seeking lean mass gains. Winstrol is a 5-alpha reduced substrate. 5-alpha reduction breaks the double bond between positions 4 and 5, which is what is required for aromatase to convert to estrogen. Aromatase is the primary enzyme used for the manufacturing of estrogen within the male body. For avoiding gyno, winstrol is well suited.

EDIT;
Het gaat dus gewoon aromatase tegen.

SUSTANON TOV TEST ENANTHATE
==========================
1) Sustanon werkt sneller, dus je hoeft er geen leverkiller zoals dianabol of oxy bij te nemen.

2) Sustanon houdt minder vocht vast, dus je ziet er tijdens je kuur beter uit en de gewichtsterugval na de kuur is minder (psychologisch effect).

3) En ik heb persoonlijk meer resultaat van sustanon dan van test e, weet ook niet hoe het kan maar toch is het zo, waarschijnlijk reageert m'n lichaam beter op de esters van sust...

ENIGE NADEEL: Je moet meer prikken.

Ik ga juist beter op test e.
Sneller werken boeit me niet frontload toch dus vervalt dat voordeeltje. (neem nooit orals)

Vocht is bij mij het zelfde, maar hou zoiezo weinig vast

ikzelf ga ook beter op sus om de een of andere reden geeft het me een beter gevoel

ok weer wat wijzer geworden!!bedankt jongens!!

wat ik zelf doe, en is een tip van een maatje van me, is na de 6 weken dboll de test-e een paar weken vervangen door super-sust van GS..
dit om de terugval na de 6 weken dboll te beperken.
[/QUOTE]

hoe ziet jou kuur er dan vervolgens uit?
klinkt best wel interesant.
eerst 6 weken dboll met test e en dan overstappen op sus voor nog 4 weken lijkt mij wel eens het proberen waard.

meer gasten die het op deze manier doen?

Terug
Naar boven