XXL Nutrition

test e only kuur nog veranderen, meer uit te halen of niet?

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo

Ben momenteel bezig met een test e only 500mg ew kuur voor 10 weken.

beter op onderhoud zitten dan bulken door vp van 14-+ ??

momenteel:
1-10 500mg ew
12-15 nolva ed 20mg

nieuw voorstel

1-6 500mg ew
7-12 750mg ew
14-17 nolva ed 20mg

kan ik hier meer uithalen? of zou het weinig verschil geven? andere suggesties ook welkom!

Laatst bewerkt:
Beter kijk je eerst naar je dieet. Mogelijk zit daar ook nog rek in. Je moet sowieso meer gaan eten als je kilo's bent aangekomen (wellicht deed je dat al)

Welke week zit je nu ? En wat zijn je stats ?
Ik vind om de zoveel weken dosis verhogen zelf altijd heerlijk.
Btw je nakuur moet je 2 weken na je laatste shot zetten he.

• Topic Starter Topic Starter
Beter kijk je eerst naar je dieet. Mogelijk zit daar ook nog rek in. Je moet sowieso meer gaan eten als je kilo's bent aangekomen (wellicht deed je dat al)

zit nog maar in het begin maar heb een heb een flesje extra, dag als het veel uitmaak zet ik die er bij door middel van mijn test te verhogen:)

Welke week zit je nu ? En wat zijn je stats ?
Ik vind om de zoveel weken dosis verhogen zelf altijd heerlijk.
Btw je nakuur moet je 2 weken na je laatste shot zetten he.

donderdag word pas 2e shot. maar als ik meer kilo's kan pakken waarom niet gewoon verhogen:D.

oja typfoutje betreft de nakuur:p

Laatst bewerkt:
je kan nog van alles doen.... verhogen....of iets laten meelopen

Op 14% + zou ik niet te hoog in test gaan en als je iets toevoegt voor iets androgeen gaan..

Als dit je eerste kuur is zou ik het lekker hierbij laten. Je gaat op een halve gram test echt wel goed gainen hoor. Anders doe je gewoon iets fout.

Als dit je eerste kuur is zou ik het lekker hierbij laten. Je gaat op een halve gram test echt wel goed gainen hoor. Anders doe je gewoon iets fout.

dit dus!
als je iets wilt verhogen tijdens je kuur, laat het dan je voeding zijn aub :)
500mg eerste x doet meer als genoeg zijn werk, maak het niet ingewikkeld!
Steek meer tijd in het aanpassen van je voeding dan je roids.

Oke dankje dan laat ik het bij wat het nu is!.

dit dus!
als je iets wilt verhogen tijdens je kuur, laat het dan je voeding zijn aub :)
500mg eerste x doet meer als genoeg zijn werk, maak het niet ingewikkeld!
Steek meer tijd in het aanpassen van je voeding dan je roids.

Oke dankje dan laat ik het zo. Bij hoeveel kilo moet ik mijn voeding opschroeven? Las dat dit bij gebruik van roids anders is? (Hoeveel kcals omhoog per kilo dat er bij komt)

Oke dankje dan laat ik het bij wat het nu is!.

Oke dankje dan laat ik het zo. Bij hoeveel kilo moet ik mijn voeding opschroeven? Las dat dit bij gebruik van roids anders is? (Hoeveel kcals omhoog per kilo dat er bij komt)
Ik merk dit heel gemakkelijk. Zit ik in week 5/6 ben ik bij test only makkelijk 4-5kg zwaarder. Waardoor mn onderhoud weer hoger ligt en ik weer een kcals of 300/400 bovenopzwier

Ik merk dit heel gemakkelijk. Zit ik in week 5/6 ben ik bij test only makkelijk 4-5kg zwaarder. Waardoor mn onderhoud weer hoger ligt en ik weer een kcals of 300/400 bovenopzwier

Dus zegmaar ongeveer 70kcal omhoog per kilo aanhouden. Ik ben nu voornamelijk vocht aangekomen. Mijn spieren zien er wel voller uit:p

Als je een flesje extra hebt en je lichaam reageert goed op de test en de injectie kun je best vanaf week 7 naar 750mg, maar wel je voeding in de gaten houden zodat je er ook wat aan hebt. Maar verschil maakt het zeker. Zou bij 750mg per week verdelen over 3 injecties, veel stabielere bloedwaardes ga je niet krijgen

Ik doe deze kuur nu ook.
Ben nu bezig in week 3 en eet daarom ook meer.

Maar waar ik VERSCHRIKKELIJK VAN BAAL.....is dat ik een opgeblazen buikje heb gekregen daar hij eerst plat was.

Alles gaat netjes strak staan en pak meer kg's en die pomp voelt ok.

Ik ben nu net boven onderhoud gaan eten,maar vraag me af of ik me buikje zo kwijtraak

Edit: zat niet op te letten lol. Minder eten en miss sets sneller achter elkaar doen zodat je je hartslag hoger houd

vriend van mij is ook bezig met zelfde kuur als mij hij zit in week 3 en hij zeg dat als je op onderhoud ga zitten je nog steeds goed gain en vp daalt. is dat in mijn geval niet beter aangezien mijn vp nu 14 +- is

Ik ben in me laatste week van me kuur met vp van 25%+ gelukkig geen erge neven effecten. Vet verloren en ga zometeen beginnen met me cruise/cut kuur voor 2 maand. Daarna kuurtje test 300 tren 500. Hopen dat gyno nooit komt :D

Ik ben in me laatste week van me kuur met vp van 25%+ gelukkig geen erge neven effecten. Vet verloren en ga zometeen beginnen met me cruise/cut kuur voor 2 maand. Daarna kuurtje test 300 tren 500. Hopen dat gyno nooit komt :D

oke goed om te hore bulkte je of op onderhoud?

Nou me ondewrhoud is 3k ongeveer en ik nam 4500 kcal zonder problemen. Nu is het wel zo dat ook bij sommige de nadelen pas tijden de nakuur komen, maar die zit er bij mij toch voorlopig niet in

Terug
Naar boven