AndroidHealthClinic

Test-E op 600mg gedurende eerste kuur?

JeePee18

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Beste Dbb´ers,

Volgende week ga ik dan eindelijk beginnen aan m´n eerste kuur. Als beginnende kuurder wilde ik dan ook beginnen aan een vrij BASIC kuur: 500 MG Test-E week 1 t/m 10 met als nakuur Nolvadex week 12 t/m 15. Daarbij laat ik HCG meelopen 250 IU EOD!

Mijn gear en de benodigdheden om te injecteren en desinfecteren heb ik allemaal liggen. Nu rest mij nog één vraag en deze luidt: mijn Test-E is gedoseerd op 300 MG per ml en heb twee vials liggen van elk 10 ml! Uiteraard wil ik ze natuurlijk volledig gebruiken, maar wordt de kuur dan niet te zwaar voor de eerste keer? Het is toch 100 MG meer. Aangezien ik hier nog geen topic over kon vinden, maak ik er toch maar even één aan alvorens ik aan de kuur begin.

Alvast bedankt voor de reacties guys! :)

JeePee

Nee geen probleem. Je haalt ook niet precies 10ml uit een vial. Je zult merken als je de eerste keren 2 ml optrekt je de 5de keer dat niet haalt.

Hcg 250 eod is wat veel vind ik.

250 2x per week is prima

• Topic Starter Topic Starter
Als we kijken naar de studie van Coviello et al. zien we dat 250 IU EOD genoeg is om het testosteron niveau in de testes (intratesticulair testosteron – ITT) prima te waarborgen. Gezien de pharmacokinetica van hCG (te zien in Trinchard-Lugan et al. 2002) kunnen we dit ook af met een mindere frequentie dan EOD; 1 maal per week zou net te kort schieten, maar 2 maal per week is prima. Als we dus die 250 IU EOD omrekenen naar wat er per week zou gezet worden is dit circa 875 IU, en kom je uit op iets meer dan 400 IU tweemaal per week. Nu wordt hier vaak 2x 250 IU per week geadviseerd, wat op basis van de resultaten van Coviello et al. tekort schiet. Verder ben ik tot op heden ook geen overig materiaal uit de literatuur tegengekomen die zo'n protocol zou rechtvaardigen.

Dit is wat ik heb gelezen.....maar wellicht denk jij daar dan anders over?

250 iu 2x per week is voor een heleboel kuurders ook niet genoeg.

Bedankt Bricks!

2x 350 iu is beter

250 iu 2x per week is voor een heleboel kuurders ook niet genoeg.

is ie weer hoor :)

Mijn advies....ga eerst eens goed de materie tot je nemen. Je stelt nu vragen die duidelijk maken dat jij je huiswerk niet hebt gedaan :)

wilde bijna ook mijn mening delen...
maar kan niet tippen aan de zeer fanatieke hedendaagse opmerkingen...
die de rode draad zijn geworden van dit forum wat ooit... lang geleden... heel anders in elkaar stak..

vooralsnog komen de kansloze opmerkingen zo te zien van members van voor 2010....
wat zeg ik.. 2013 :D

zal wel ergens mee te maken hebben...

is ie weer hoor :)

wilde bijna ook mijn mening delen...
maar kan niet tippen aan de zeer fanatieke hedendaagse opmerkingen...
die de rode draad zijn geworden van dit forum wat ooit... lang geleden... heel anders in elkaar stak..

vooralsnog komen de kansloze opmerkingen zo te zien van members van voor 2010....
wat zeg ik.. 2013 :D

zal wel ergens mee te maken hebben...

Wat lul jij vreemd man, als je het beter weet zeker zeggen. Ik weet zeker dat 2x per week 250 iu voor een heleboel niet genoeg is en ze alsnog krimpende ballen opmerken. Als jij vindt dat ik hier verkeerd zegt, please enlighten me bro.

Als jij 300mg/ml hebt weet ik bijna zeker welke gear je hebt, bereid je maar voor je gaat knallen :D

Ik heb overigens met dezelfde test een hele kuur 1,8ml/w gezet, je haalt er nooit 10 uit

Haha thanks MCVK! :D Gaat goedkomen....hoeveel heb je overgehouden aan de kuur?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven