Fitness Seller

Test E + P, Tren Bold Mast

Trenbolone

Novice
Waardering
2
Op of aanmerkingen?

Wk 1-12 Test E 250mg ew
Wk 1-12 Tren E 400mg ew
Wk 1-15 Bold U 750mg ew
Wk 12-17 Test P 100mg eod
Wk 12-17 Mast P 100mg eod

HCG 10-12 2500IU/1250IU/12500IU
HCG 15-18 2500IU/2500IU/1250IU/12500IU

Wk 17-21 arofixen ed

nu: 87kg @10%

Doel: eerst nog wat gainen om week 10 -17 diep te cutten tot +- 6%
Kickstart oxymetholone zou nieuw zijn voor mij, echter zal dit ook een hoop vet met zich meebrengen ben ik bang.. Though, het lijkt mij wel erg lekker:D

Dus, kickstart? frontload? suggesties om vanaf week 1 te knallen?

MVG!

Kuur

Hoeveelste kuur is dit ?
Zou alleen Test E 500mg dossiren .

je gaat 17 weken kuren en wilt nog een kickstart of frontload. Keep your pants on man...

• Topic Starter Topic Starter
@ jackdiana
4e

heb ivm gyno de test juist op 250 gezet aangezien hoge test en tren nogal snel bijwerkingen zou hebben? Tren is voor mij eerste keer, schijnt nogal heftig te zijn:)

bold + test ga ik altijd al lekker op, tren zou voor mij nu nog net dat beetje extra kracht zijn.

@kukishu
Ja, eigenlijk zou dit wel genoeg moeten zijn. 3 middelen zal ik toch wel al snel moeten merken..

Wat denken jullie verder, wel gewoon test op 500? er verder, Hcg goed gedoseerd?

Ik snap die hcg dosis niet echt goed van je want 12500iu zal je kloten vernken.

Als je merkt dat ze krimpen kun je 500iu 2 a 3 keer per week doen.

sides van tren e zijn zwaar overdreven, en zoals knikker zegt 12500iu? 1000iu p/w meer dan voldoende, eventueel 250iu eod.. ik laat het standaart meelopen, testikels blijven op maat en je hebt een vele beter herstel

@Gwillie
Test kan lekker op 500mg zonder al te veel meer kans op bijwerkingen?

12500 = 1250 (typefout)

1000 IU volgens jullie genoeg p/w?

HCG de gehele 2e helft van de kuur onafgebroken nemen? week 10-18 anders e3d 500?

P.s. Hcg heb ik nooit eerder gebruikt, merkte bij de vorige kuur dat de ballen na 8 weken kleiner werden, vandaar dat ik nu zowiezo hcg ernaast wil.

is persoons verschillend, kheb op 1000mg test ook geen bijwerkingen, ik pas hcg toe vanaf week 6 ong (wanneer ik merk dat ze krimpen) tot einde kuur,

Vind der niks mis mee ik gebruik helemaal geen test bij mijn 19nor kuurtjes helemaal geen last van gyno gebruik enkel provi gehele kuur op 50 pd
hcg 2 x pw 500 moet genoeg zijn
succes

Oke, dank, definitief:

Wk 1-12 Test E 500mg ew
Wk 1-12 Tren E 400mg ew
Wk 1-15 Bold U 750mg ew

HCG 10-18 2 x 500IU p/w

Wk 17-21 arofixen ed

LET'S GO!

Vind der niks mis mee ik gebruik helemaal geen test bij mijn 19nor kuurtjes helemaal geen last van gyno gebruik enkel provi gehele kuur op 50 pd
hcg 2 x pw 500 moet genoeg zijn
succes

heb je dan anders wel last van gyno met hoge test ?
(of heb je tot hiertoe nooit last van gehad)

Oke, dank, definitief:

Wk 1-12 Test E 500mg ew
Wk 1-12 Tren E 400mg ew
Wk 1-15 Bold U 750mg ew

HCG 10-18 2 x 500IU p/w

Wk 17-21 arofixen ed

LET'S GO!

Ziet er beter uit zo, zou de bold eruit gooien, doet bijna niets. De Tren geeft je een veel heftiger boost. Ik ervaarde veel zweten, beetje kortademiger, veel kracht en pomp, maar ook veel agressie en wilde aggressieve dromen. Bijna een politieagent aangevlogen in die periode...

Heb zelf al drie kuren gedaan met Test en Bold en vond dat bold niet veel toevoegd. Na een test-tren kuur heb ik wel bold in de cut gebruikt om spierverlies wat te helpen beperken, ben toen wel wat droger geworden.

HCG moet goed zijn zo, meer is niet nodig. Bij mij beginnen mn ballen al na 3 weken te krimpen, ben daar heel gevoelig voor. Zijn nu 2 maanden na stoppen pas weer helemaal op volume. In de nakuur kan 2 x 1000 een soort "kickstart" geven en daarna 100 per week in 2 of 4 x. Dat laatste werkte bij mij het best.
"Old school" doses van 2x 2500 of zelfs 2x5000 zijn onzin en een risico je eigen productie permanent te beschadigen (Leydig cellen worden ongevoeliger).

Succes!

Laatst bewerkt:
Bedankt JhonnyGgood!

De bold zal misschien geen kilo's brengen, persoonlijk wil ik het er wel graag in houden. Ik heb buiten bodybuilding nog een leuke hobby die flink wat conditie en uithouding vereist, ik merk dat met bold in de kuur ik dit makkelijker volhoud.

Ben wel benieuwd of nu met tren ik het nog volhoud, en of ik niet TE paranoia word en teveel agressie heb :D

Bedankt JhonnyGgood!

De bold zal misschien geen kilo's brengen, persoonlijk wil ik het er wel graag in houden. Ik heb buiten bodybuilding nog een leuke hobby die flink wat conditie en uithouding vereist, ik merk dat met bold in de kuur ik dit makkelijker volhoud.

Ben wel benieuwd of nu met tren ik het nog volhoud, en of ik niet TE paranoia word en teveel agressie heb :D

Hehehe, normaal gesproken heb ik niet zo'n reuze roid rage en ik kan het goed relativeren, maar met tren was dat toch anders. Altijd jezelf blijven voorhouden dat je dat zelf niet bent maar de shizzle en je kunt er wat makkelijker afstand van nemen. Maar ja, dr zijn grenzen he... :D

heb je dan anders wel last van gyno met hoge test ?
(of heb je tot hiertoe nooit last van gehad)

Jawel hoor heb al een operatie gehad ook maar test is gewoon een no go voor mij anders steekt ie weer de kop op,nuja vind het totaal geen probleem hoor.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Meestal wissel ik gewoon bold met tren af steeds tesamen met provi de ganse kuur en een oral oxy of var

Terug
Naar boven