Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hahahahaha spulleke hoor hier!!!!shit ja staat gewoon vrouw eerst eens even veranderen!maar heb nu helemaal geen last meer van mijn schouder!!maare tren lijkt me iets te heftig gaat mij gewoon om droge massa!dus primo in lage dosering ook al is het in een stack zou weinig uithalen dus??
hahahahaha spulleke hoor hier!!!!shit ja staat gewoon vrouw eerst eens even veranderen!maar heb nu helemaal geen last meer van mijn schouder!!maare trenbolone lijkt me iets te heftig gaat mij gewoon om droge massa!dus primo in lage dosering ook al is het in een stack zou weinig uithalen dus??
Primo kun je voor maximale effect net als boldenone beter hoog doseren.
Tren op 200mg/w met test op 500mg/w is prima te doen hoor.
Denk dat je daar meer plezier van behoud dan van die primo op 400 en eq op 500...
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.