XXL Nutrition

Test e samen met dianabol eerste kuur

Goeie vriend van me heeft ook 500mg test ent en eerste 4 weken dianabol genomen.

Tuurlijk was er wat vocht, maar het is zeker een goede eerste kuur!

Knoop doorhakken en gewoon proberen!

• Topic Starter Topic Starter
en die 500mg kan ik gewoon in 1x zetten he? gewoon op maandag 500mg in de ass.

Sterker Nog, als je om de 5 dagen 250 mg zet, heb je een bloedwaarde die stabiel genoeg is, en kan je een dosis van 500mg per week bewaren tot je volgende kuur

je test wat je nu per week zal zetten is ongeveer 350 mg /week, wat meer dan genoeg moet zijn voor een 1e test kuurtje

(250 / 5 x 7)

met betrekking tot stabielere bloedwaarden bij het injecteren geld; vaker is beter , met een maximale uitlooptijd van de halfwaarde van de gebruikte esther

(dus test enth elke dag is het beste, en maximaal 5 dagen tussen de injects is de max)

groetjes

Laatst bewerkt:
reusje20 zei:
(dus test enth elke dag is het beste, en maximaal 5 dagen tussen de injects is de max)

groetjes

test enanthaat elke dag injecteren???? daar heb ik echt nog nooit van gehoord. maximaal 5 dagen??? volgens mij heeft test enant toch echt een halfwaarde van 10 dagen!!! dus in mijn ogen vette onzin, al ben ik wel van mening dat vaker injecteren inderdaad stabielere bloedwaarden geeft

Latin spirit zei:
test enanthaat elke dag injecteren???? daar heb ik echt nog nooit van gehoord. maximaal 5 dagen??? volgens mij heeft test enant toch echt een halfwaarde van 10 dagen!!! dus in mijn ogen vette onzin, al ben ik wel van mening dat vaker injecteren inderdaad stabielere bloedwaarden geeft

gehgeheghege denk dat het een typo is :D

maar om de 5dgn enathaat zetten is idd beter!!

test enth elke dag prikken is idd grote onzin, dan kan je beter prop nemen, maar dat neemt niet weg dat als je het elke dag zet je de meest stabiele bloedwaarden krijgt .....

Latin spirit zei:

dat zeg je verkeerd, volgens elmo is de de halfwaardetijd 10 dagen
en dat is een discussie die we hier buitenwegen kunnen laten nietwaar ?

reusje20 zei:
test enth elke dag prikken is idd grote onzin, dan kan je beter prop nemen, maar dat neemt niet weg dat als je het elke dag zet je de meest stabiele bloedwaarden krijgt .....

dat zeg je verkeerd, volgens elmo is de de halfwaardetijd 10 dagen
en dat is een discussie die we hier buitenwegen kunnen laten nietwaar ?

of je test enanthaat nou elke dag zet of 1 keer in de vijf dagen voor meer stabiele bloedwaarden hoef je dat echt niet te doen hoor, ik denk dat de winst die je daar mee pakt echt niet opweegt tegen alle moeite.

nou niet alleen volgens elmo hoor neem de stickies maar eens door!!

dat hangt er helemaal vanaf wat je als winst beschouwt bij stabielerre bloedwaarden.....

de discussie wat betreft halfwaarde tijden kan je hier helemaal niet voeren
de term halfwaardetijd zal ten alle tijden een richtlijn zijn en van persoon tot persoon verschillen
de term halfwaardetijd is "officieel" alleen van toepassing op radioactieve isothopen, en zelfs dan gelden ze nog als richtlijn

reusje20 zei:
dat hangt er helemaal vanaf wat je als winst beschouwt bij stabielerre bloedwaarden.....

de discussie wat betreft halfwaarde tijden kan je hier helemaal niet voeren
de term halfwaardetijd zal ten alle tijden een richtlijn zijn en van persoon tot persoon verschillen
de term halfwaardetijd is "officieel" alleen van toepassing op radioactieve isothopen, en zelfs dan gelden ze nog als richtlijn

laten we gewoon met z'n tweeen concluderen dat 1 keer injecteren in de week kan maar liever 1 keer in de 5 dagen.... klaar hebben die discussie ook weer gesloten

Terug
Naar boven