PEOPLES_
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kunnen wel jha maar je hebt stabielere waarden als je het 2* in de week zet!Shamrock zei:en die 500mg kan ik gewoon in 1x zetten he? gewoon op maandag 500mg in de ass.
reusje20 zei:(dus test enth elke dag is het beste, en maximaal 5 dagen tussen de injects is de max)
groetjes
? daar heb ik echt nog nooit van gehoord. maximaal 5 dagen
volgens mij heeft test enant toch echt een halfwaarde van 10 dagen!!! dus in mijn ogen vette onzin, al ben ik wel van mening dat vaker injecteren inderdaad stabielere bloedwaarden geeftLatin spirit zei:test enanthaat elke dag injecteren? daar heb ik echt nog nooit van gehoord. maximaal 5 dagen
volgens mij heeft test enant toch echt een halfwaarde van 10 dagen!!! dus in mijn ogen vette onzin, al ben ik wel van mening dat vaker injecteren inderdaad stabielere bloedwaarden geeft

Latin spirit zei:test enanthaat elke dag injecteren? daar heb ik echt nog nooit van gehoord. maximaal 5 dagen
volgens mij heeft test enant toch echt een halfwaarde van 10 dagen!!! dus in mijn ogen vette onzin, al ben ik wel van mening dat vaker injecteren inderdaad stabielere bloedwaarden geeft
ScHrOeFjE zei:gehgeheghege denk dat het een typo is
maar om de 5dgn enathaat zetten is idd beter!!
reusje20 zei:test enth elke dag prikken is idd grote onzin, dan kan je beter prop nemen, maar dat neemt niet weg dat als je het elke dag zet je de meest stabiele bloedwaarden krijgt .....
dat zeg je verkeerd, volgens elmo is de de halfwaardetijd 10 dagen
en dat is een discussie die we hier buitenwegen kunnen laten nietwaar ?
reusje20 zei:dat hangt er helemaal vanaf wat je als winst beschouwt bij stabielerre bloedwaarden.....
de discussie wat betreft halfwaarde tijden kan je hier helemaal niet voeren
de term halfwaardetijd zal ten alle tijden een richtlijn zijn en van persoon tot persoon verschillen
de term halfwaardetijd is "officieel" alleen van toepassing op radioactieve isothopen, en zelfs dan gelden ze nog als richtlijn