Fitness Seller

Test-e/Tren-e/Deca/Oxy

Lelieveld

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Voor de liefhebbers, bovenstaande cycle ga ik binnenkort mee starten.
1500/400/600/50mg. Proviron 50mg elke dag. Hcg 500 per week. HGH gaat naar 10iu 4 dagen per week.
Kom uit en cruise van 250 test pw en 5iu HGH per dag

Na lang zoeken over deze combi kan ik het volgende concluderen..Diegene die het nog nooit geprobeerd hebben, roepen vaak niet doen, 2x 19 nor. Diegene die hem wel gedraaid hebben vinden het top.

Voor de liefhebbers wil ik mijn ervaring wel delen, omdat er weinig te vinden is..
Graag geen gezeur over voeding/trainingservaring ed, train al lang genoeg en dit is ook niet mijn eerste kuur. Bij veel gezeur deel ik geen info. Wordt soms gewoon moedeloos als ik sommige reacties lees..

Indien er wel mensen zijn die deze combo gedraaid hebben, dan hoor ik ze uiteraard graag.
Hoop dat mijn ervaring straks op prijs wordt gesteld.:)
Doel is om uiteindelijk op 95 kilo uit te komen en dan op 90 te onderhouden..

In.

Waarom provi erbij? A:E ratio op peil houden?

in!

benieuwd naar je ervaring met zoon kuur!

• Topic Starter Topic Starter
Provi werkt bij mij uitstekend tegen gyno..aangezien ik dit al vanaf zeer jonge leeftijd heb. Geen kuur zonder provi voor mij.
En idd zoals stunna al meldt....ook belangrijk voor het vrouwtje natuurlijk..

To f**k like a rabbitttttttt.
hahahha:roflol:

Provi werkt bij mij uitstekend tegen gyno..aangezien ik dit al vanaf zeer jonge leeftijd heb. Geen kuur zonder provi voor mij.
En idd zoals stunna al meldt....ook belangrijk voor het vrouwtje natuurlijk..

Dus provi hoofdzakelijk voor de A:E ratio; het extra libido is een gunstige bijkomstigheid in dit geval.

Even resumé, dit is je kuurschema:
1-?? Test E 1500mg EW
1-?? Tren E 400mg EW
1-?? Deca 600mg EW
1-?? Provi 50mg ED
1-?? hCG 500iu (2x 250iu?) EW

Waarom maar 500iu hcg per week?
Hoeveel weken ga je de tren pakken en hoeveel weken de deca? Neem aan dat je de test het langst doortrekt?

Ben zeer benieuwd naar je ervaring en resultaat man, ik volg!:thumb:

Ben ook erg benieuwd naar de combi tren en nandrolon. Hetzij tren A/NPP of tren E/deca.

Ik zit nu in week 6 met ongeveer dezelfde middelen, wel lager gedosseerd.

600 test
500 deca
250 tren
2 iu nordi

Zie er stuk voller en groter uit, krijg hier aardig wat opmerkingen over. Bloeddruk valt met deze doseringen mee maar is wel licht verhoogd. Zou dat bij jou goed in de gaten houden.

Vanaf week 4/5 kreeg ik wel last van Gyno, nolva werkte hier perfect tegen.

Had hiervoor ook een kuur met flinke doseringen, merkte zelf dat ik niet voldoende kon eten om hier het juiste resultaat uit te halen. Voor mij niet snel voor herhaling vatbaar.

Wat voor soort HGH zet je? En wat ga je met je voeding doen?

Groet en succes!

hahahha:roflol: Dus provi hoofdzakelijk voor de A:E ratio; het extra libido is een gunstige bijkomstigheid in dit geval. Even resumé, dit is je kuurschema: 1-?? Test E 1500mg EW 1-?? Tren E 400mg EW 1-?? Deca 600mg EW 1-?? Provi 50mg ED 1-?? hCG 500iu (2x 250iu?) EW Waarom maar 500iu hcg per week? Hoeveel weken ga je de tren pakken en hoeveel weken de deca? Neem aan dat je de test het langst doortrekt? Ben zeer benieuwd naar je ervaring en resultaat man, ik volg!:thumb:

Provi 50 mg elke dag idd, maar je vergeet de oxy, die ook 50mg per dag als kickstart voor 4 weken.
Hcg heb ik verkeerd aangegeven zie ik, is 2x 500 per week.
Test loopt uiteraard wat langer door, maar cruise ook altijd..
deca stopt als eerste, daarna de tren.
Hoelang de kuur duurt, kijk ik even aan. Dit ook met eventuele bijwerkingen.
Enigste wat ik nog nooit gebruikt heb is oxy, de rest wel en nooit vervelende bijwerkingen. Maar met deze combo is het weer even aankijken.

Heb ook net bloeduitslag terug, bloedwaardes zien er goed uit, na 4wkn cruise..I'm good to go! Heb er zin in!

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Ben ook erg benieuwd naar de combi tren en nandrolon. Hetzij tren A/NPP of tren E/deca.

Elk lichaam is anders natuurlijk, maar zoals al aangegeven, er is weinig info over deze combi te vinden.
Hoop dat de komende info nuttig voor je zal zijn..:)

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Ik zit nu in week 6 met ongeveer dezelfde middelen, wel lager gedosseerd. 600 test 500 deca 250 tren 2 iu nordi Zie er stuk voller en groter uit, krijg hier aardig wat opmerkingen over. Bloeddruk valt met deze doseringen mee maar is wel licht verhoogd. Zou dat bij jou goed in de gaten houden. Vanaf week 4/5 kreeg ik wel last van Gyno, nolva werkte hier perfect tegen. Had hiervoor ook een kuur met flinke doseringen, merkte zelf dat ik niet voldoende kon eten om hier het juiste resultaat uit te halen. Voor mij niet snel voor herhaling vatbaar. Wat voor soort HGH zet je? En wat ga je met je voeding doen? Groet en succes!

Om te proberen is de enigste manier om erachter te komen..
Hgh zet ik al een poos van Alley, bevalt goed. Voeding gaat zometeen weer naar de 4500 kgal, wil ook vrij hoog in eiwitten gaan zitten.

Bloeddrukmeter verwacht ik vandaag binnen, just in case..:)

Vandaag begonnen met de eerste injectie..za en wo zijn de injectiedagen..

Succes!

Ik volg!

Tren + deca kan perfect. Ik krijg er wel direct gyno van... anders zou ik die combi regelmatig doen.

Ik lees dat je content bent van alley? Wat merkte je dan?

Ik volg! Tren + deca kan perfect. Ik krijg er wel direct gyno van... anders zou ik die combi regelmatig doen. Ik lees dat je content bent van alley? Wat merkte je dan?

Ik heb gyno vanuit mijn jeugd, maar door provi te pakken is het bij mij nooit erger geworden tijdens kuren.
De combinatie van tren en deca is nieuw voor mij, dus moet ik het nu ook even aankijken, omdat ik er ook gevoelig voor ben. Maargoed, aromasin, arimidex, nolva, letro..is allemaal op voorraad. Heb het alleen nog nooit gebruikt, buitenom de nolva dan toen ik voor het eerst ging kuren.

Wat beteft de hgh, die werkt bij mij als een soort turbo op de rest van de middelen. Ik merk dat ik droog blijf en toch altijd goed in omvang toeneem. Meer dan wanneer ik de hgh weglaat. En een klein voordeel dat er altijd net iets meer dan 10 iu inzit.. Maar misschien switch ik binnenkort wel weer..

Nog maar een paar dagen bezig met oxy, wel al wat last van vocht, maar de krachttoename is echt geweldig. Dianabol deed nooit niks bij mij, maar oxy daarentegen...kracht schiet echt omhoog.

Ik heb gyno vanuit mijn jeugd, maar door provi te pakken is het bij mij nooit erger geworden tijdens kuren.
De combinatie van tren en deca is nieuw voor mij, dus moet ik het nu ook even aankijken, omdat ik er ook gevoelig voor ben. Maargoed, aromasin, arimidex, nolva, letro..is allemaal op voorraad. Heb het alleen nog nooit gebruikt, buitenom de nolva dan toen ik voor het eerst ging kuren.

Wat beteft de hgh, die werkt bij mij als een soort turbo op de rest van de middelen. Ik merk dat ik droog blijf en toch altijd goed in omvang toeneem. Meer dan wanneer ik de hgh weglaat. En een klein voordeel dat er altijd net iets meer dan 10 iu inzit.. Maar misschien switch ik binnenkort wel weer..

Provi tegen gyno? tja als het voor jou werkt dan werkt het he ;)

Als ik jouw cycle bekijk en ik zou dit doen dan schiet ik zowiezo vol vocht, zelfs als ik enkel rijst en kip eet :D

Ben ook zwaar aan het twijfelen om met hgh te starten want blijf wat steken op gebied van de vooruitgang vind ik. Ben aan het twijfelen tussen ALLEY EVOGENE NEW EDITION ofwel de HYGETROPIN.CN...

Alley ben ik tevreden over, maar Hyge met de gele tribal dop vondt ik wel beter..baal er zelf ook wel een beetje van dat ik die niet meer kan krijgen..

update?

Terug
Naar boven