Fitness Seller

Test-e/Tren-e/Deca/Oxy

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu in begin derde week.
Kracht begint goed toe te nemen. Vocht valt nog reuze mee. Komt denk ik door de tren.
Nog geen last van gyno, of andere gevoeligheid.
Libido is wel extreem, daar wordt ik gewoon wakker van, 3x per nacht ofzo, verder slaap ik goed.
Zweten tijdens trainen is ook zoals bekend met tren.
Ben nu een kleine 2 kilo aangekomen, dus ook niet verkeerd vind ik.
Al met al, valt het mij nog niet tegen. Voel me erg goed!

nieuwsgierig!

Hoe is je voeding tot nu toe?

update?

Gaat opzich nog steeds goed, 4 weken bezig nu en 3.5 kilo aangekomen. Gyno komt wel opzetten nu, ben inmiddels gestart met aromasin.
Met eten zit ik nu op 4100 kgal. Maar dit is wel moeilijk, ook vanwege tijd.
Qua vetpercentage zit ik nu op 9 %.

Maar stiekem ben ik toch van mening dat de volgende keer dosering wel wat lager mag om hetzelfde resultaat te halen. Het zijn toch behoorlijk wat ml's elke week. En hoger doseren betekent niet gelijk meer massa. Maar dat weten de meeste wel denk ik. Over 2 weekjes weer een update!

Gaat opzich nog steeds goed, 4 weken bezig nu en 3.5 kilo aangekomen. Gyno komt wel opzetten nu, ben inmiddels gestart met aromasin.
Met eten zit ik nu op 4100 kgal. Maar dit is wel moeilijk, ook vanwege tijd.
Qua vetpercentage zit ik nu op 9 %.

Maar stiekem ben ik toch van mening dat de volgende keer dosering wel wat lager mag om hetzelfde resultaat te halen. Het zijn toch behoorlijk wat ml's elke week. En hoger doseren betekent niet gelijk meer massa. Maar dat weten de meeste wel denk ik. Over 2 weekjes weer een update!

1500 mg test samen met deca en tren is vrij zwaar ja. Ik zou de test laten zakken naar max 1 gr/week. ofzelf lager als je kan. Die gyno gaat alleen maar erger worden, zelfs met aromasin.
Die tren +deca zorgen wel voor de massa ;)

Leef je nog?

Hogere dosis betekent niet altijd meer massa nee. Hogere dosis tren betekent wel meer freaky look :D

update?

update blijft uit ...de doseringen waren TE hoog voor ts?

Ik ben vooral geinteresseerd of je wel goed hersteld na zo een "onderdrukkende" kuur

Herstel is vooral erg persoonlijk.. Maar mss hoeft TS nooit meer ergens van te herstellen?

Was zelf meer geïnteresseerd in de combo tren deca.. Heb het klaar liggen voor me volgende blast:o

Heren, ik leef nog. Zo gauw ik wat meer tijd heb zal ik wat meer info geven. Momenteel erg druk met werk, daarnaast kost het eten en trainen ook nog de nodige tijd. Als je eigen baas bent dan heb je helaas geen werkweek van 40 uur. Hopelijk is hier een beetje begrip voor.

Heren, ik leef nog. Zo gauw ik wat meer tijd heb zal ik wat meer info geven. Momenteel erg druk met werk, daarnaast kost het eten en trainen ook nog de nodige tijd. Als je eigen baas bent dan heb je helaas geen werkweek van 40 uur. Hopelijk is hier een beetje begrip voor.

Ik ben ook eigen baas en mijn werkweken duren bij lange na geen 40 uur hoor :D
Ben benieuwd naar je updates man :thumb:

Ja maar hovenier is de helft van de tijd een beetje lamzakken.. :rolleyes:

Kuur zit er inmiddels op. Sta nu op 91 kg. Vet zit inmiddels op 9% Kuur is mij toch wel wat tegengevallen. Is ook vrij zwaar.
Heb ook wel de nodige problemen ondervonden, die ik normaal niet heb. Bloeddruk is er 1 van, maar mentaal was het ook zwaar.
Aangezien ik blast en cruise, kan ik weinig over het herstel zeggen, maar ik weet wel dat ik voorlopig even cruise op 250 test.
Ook redelijk wat last gehad van vocht, maar dit heb ik met voeding toch een eindje weg kunnen krijgen. Qua gyno, dit kwam idd op, de kop in kunnen drukken met arimidex.

Al met al, resultaat niet verkeerd, maar ik doe deze kuur niet nog een keer, hij is behoorlijk zwaar gevallen. Volgende keer houd ik het bij test tren/ test deca/ tren mast. En dan in een lagere dosering. Mentaal voor mij persoonlijk beter vol te houden en ik denk dat ik dan ook kwalitatief, betere massa pak.
Met eten ben ik trouwens op 4700 Kgal gaan zitten. Laatste paar weken eiwitten en vetten vrij hoog en koolhydraten laag.

Terug
Naar boven