- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Lijkt mij echt te zijn, ziet er goed uit iig.
Maar voor de zekerheid:
Maar voor de zekerheid:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel al ondergedoseerde van gehad, 3kg bijgekomen tren 400 test 500mg/wk 12 weken lang
Wel al ondergedoseerde van gehad, 3kg bijgekomen tren 400 test 500mg/wk 12 weken lang
ja want als je niet aankomt ligt dit aan de gearWel al ondergedoseerde van gehad, 3kg bijgekomen tren 400 test 500mg/wk 12 weken lang

Als je normaal eet wel ja. Of wil je zeggen dat je moet bulken voordat je wat aankomt op 500 mg test.
Ja als je 100 kg weegt door de roids en je bent net een paar weken off en je gaat weer weer beginnen zoals veel ukkels hier dan doet zo'n kuur niet veel voor je als je niet bulkt.
Maar ik zei alleen dat je aankomt met goede test zonder te bulken. Je kan gewoon op onderhoud eten en toch gainen met 10x meer test als normaal in je lijf. Wel ervan uitgaande dat je hard traint natuurlijk. Maar als je niet traint en toch spuit ben je een pannenkoek.
Dus als je niet te vaak kuurt, lang genoeg off blijft en dan niets merkt van 500 mg test per week en dan heb je rotzooi ja.
Ja heel de discussie slaat nergens meer op als je het ineens heb over 10 kg gainen en werkelijke dosering in UG producten. Waar het om gaat is dat er altijd snel geroepen word dat iemand zijn voeding en of training niet in orde is als er niet gegaind word. Maar onderzoeken laten zien dat je ook spiermassa aankomt als je niet traint en op onderhoud eet.
Dit geld natuurlijk niet voor doorgewinterde gebruikers die cruisen/blasten en of weer binnen een paar weken aan de volgende kuur beginnen. Maar personen die lang genoeg off zijn en dan bijv. 500 mg test per week nemen zullen echt geen topics openen om een product in twijfel te trekken, want dan maak je dus echt wel gains. Laat staan met nog eens 400 mg tren.
Het interessante vind ik de mensen die roepen dat het door voeding of training komt. Is dit uit eigen ervaring dat ze het meegemaakt hebben dat ze niets aankwamen of zit er een andere reden achter zoals bescherming van een UG lab die een slechte batch hebben gemaakt.

Zijn hier mensen die cruisen op EP Test-e, als er een batch ondergedoseerd zou zijn dan zouden die het gelijk merken lijkt me. Enige waar EP ooit bekend om was in negatieve zin was de injectiepijn maar dat behoord al tot het verleden
---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------
Wel jammer dat er niet elk jaar lab tests worden gedaan. Zou de UGs een stuk meer op scherp zetten
Zijn hier mensen die cruisen op EP Test-e, als er een batch ondergedoseerd zou zijn dan zouden die het gelijk merken lijkt me. Enige waar EP ooit bekend om was in negatieve zin was de injectiepijn maar dat behoord al tot het verleden