- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Lijkt mij echt te zijn, ziet er goed uit iig.
Maar voor de zekerheid:
Maar voor de zekerheid:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf eerder het idee dat men momenteel structureel EP probeert kapot te maken ofzo.
Heb zelf namelijk vrijwel elk middel geprobeerd en ben er altijd goed op gegaan.
Aangezien ik zelf absoluut geen tren meer wil nemen omdat ik vorig jaar mijn hand gebroken heb uit agressie wil ik het zelf niet testen, dus kan er helaas niks over zeggen. Maar de batch die nu te krijgen is is volgende week toch niet meer te krijgen.
Elke paar weken is er een nieuwe batch, dus als deze volgens sommigen niet goed is , dan is de volgende wel weer als vanouds
En waarop baseer je dat?troep! ver onder gedoseerd, heeft helemaal niks gedaan bij mij snel weg gegooid en ander merk genomen
troep! ver onder gedoseerd, heeft helemaal niks gedaan bij mij snel weg gegooid en ander merk genomen
troep! ver onder gedoseerd, heeft helemaal niks gedaan bij mij snel weg gegooid en ander merk genomen
ik neem aan dat je een grap maakt
ik neem nooit meer een ander merk tenzij het Nederlandse HG is. Wel eens Balkan hg gehad maar dat was niks, Spaanse was echt super en Nederlandse nog nooit geprobeerd daar wil ik dat wel eens testen
maar verder zeker weten EP, zeker wetenik neem aan dat je een grap maakt
ik neem nooit meer een ander merk tenzij het Nederlandse HG is. Wel eens Balkan hg gehad maar dat was niks, Spaanse was echt super en Nederlandse nog nooit geprobeerd daar wil ik dat wel eens testen
maar verder zeker weten EP, zeker weten
van mij krijgen die geen cent meer 
Ik vraag me af of er toch geen namaak van EP is of dat meerdere labs dezelfde naam en verpakking gebruiken. Je hebt mensen zoals jij en Testoflesje die helemaal weg zijn van EP maar dan heb je ook mensen zoals Mikieb die een gram aan Test-e en 800 deca knallen en bijna niks merkte terwijl ik weet dat hij goed eet en traint

Bij 1g test knalden ik toch behoorlijk? (Zonder deca)
Zowat iedereen die ik ken gaan keihard op EP maar welk merk gebruik jij dan meestal? Een korte afstand verderop kun je het laten testen dat wil ik best doen om het zeker te weten
Bespaar me de moeite als het Genesis of golden gear ofzo is die zooi laat ik niet eens testenvan mij krijgen die geen cent meer
---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------
Ik heb hem direct een pm gestuurd want dit verbaasd me![]()

Ik vraag me af of er toch geen namaak van EP is of dat meerdere labs dezelfde naam en verpakking gebruiken. Je hebt mensen zoals jij en Testoflesje die helemaal weg zijn van EP maar dan heb je ook mensen zoals Mikieb die een gram aan Test-e en 800 deca knallen en bijna niks merkte terwijl ik weet dat hij goed eet en traint
MikieB gebruikt geen EP meer zei ie laatst via de pm, maar als je niet knalt op 1 gram test en 0,8 gram deca op vrijwel welk merk dan ook dan schort er iets aan je voeding, training OF verwacht je teveel na lang on te zijn
. MikieB gebruikt geen EP meer zei ie laatst via de pm, maar als je niet knalt op 1 gram test en 0,8 gram deca op vrijwel welk merk dan ook dan schort er iets aan je voeding, training OF verwacht je teveel na lang on te zijn

Mike gebruikte in die tijd EP.
Zal wel een slechte batch zijn geweest, kan een x gebeuren

En dit heb ik ook meerdere malen toegegeven, direct toen ik wist hoe en wat. Mijn voeding was voor mij niet genoeg. Ik zat op 4700 kcal maar loop met een ontsteking aan m'n darm waardoor ik nog ( ruim ) onder onderhoud at en maar een kilo of 2 gainde.
Hèhè, inderdaad want 4700kczl is voor jou net onderhoud !

ik neem aan dat je een grap maakt
maar verder zeker weten EP, zeker weten

nee ik maak geen grapje die ik had was echt ver onder gedoseerd na 5 weken ander merk gepakt en alles klapte om hoog dus ik zou je niet te veel aan 1 merk vast binden![]()