AndroidHealthClinic

Test E + Tren E

vendetta21

Cool Novice
Waardering
1
hey jongens

zit vandaag al aan week 3, ben aan het cutten. 500/400 mg per week (maandag en donderdag injecteer ik), ik vroeg me nou eens af ook al ben ik zwaar aan het cutten, wanneer ga ik nou eens sterker worden door dit cycle? voel namelijk nog niet echt veel, soms heel warm en vlugger moe heb ik gemerkt maar voor de rest niet veel.

Laatst bewerkt door een moderator:
ben met hetzelfde bezig en ook week 3. ben al een stuk sterker geworden maar ben ook niet aan het cutten.
is ook te zien van persoon tot persoon.. wacht nog ff af!

Tren-A doen next time, voelde het na 3 dagen al :D

• Topic Starter Topic Starter
ben met hetzelfde bezig en ook week 3. ben al een stuk sterker geworden maar ben ook niet aan het cutten.
is ook te zien van persoon tot persoon.. wacht nog ff af!

zelfde merk maat?

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Tren-A doen next time, voelde het na 3 dagen al :D

ja, ik denk volgende cycle gaat kortwerkende esters worden :P

merk is niks mis mee! heb hier alleen op test only 6 kilo overgehouden op 500 mg pw

Geen ug labs bespreken

Nee, maar denk dat het persoonsgebonden is wanneer welk spul inslaat. wacht nog 2 a 3 weken als je dan helemaal niks merkt dan is het wss je gear.. Ook al ben je aan het cutten een minimum aan vocht komt er sowieso bij en dat zie je aan de weegschaal.

hey jongens

zit vandaag al aan week 3, ben aan het cutten. 500/400 mg per week (maandag en donderdag injecteer ik), ik vroeg me nou eens af ook al ben ik zwaar aan het cutten, wanneer ga ik nou eens sterker worden door dit cycle? voel namelijk nog niet echt veel, soms heel warm en vlugger moe heb ik gemerkt maar voor de rest niet veel.

met cutten verlies je sws wat kracht :o wat had jij verwacht ?

Nee, maar denk dat het persoonsgebonden is wanneer welk spul inslaat. wacht nog 2 a 3 weken als je dan helemaal niks merkt dan is het wss je gear.. Ook al ben je aan het cutten een minimum aan vocht komt er sowieso bij en dat zie je aan de weegschaal.

Idd, nog ff wachten dan :)

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

tijdens een test/tren kuur kracht verliezen ? hmm twijfel er tog hard aan.. ook al is op aan het cutten

hahah ja , wat zou het nut zijn dan om te kuren dacht ik in mezelf..

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

Ga fietsen man. Ik zat op 700 mg Ace EW en op 1700/2200 kcal ( waar ik bulk op 5500 + ) en dan kun je echt vergeten dat je flink sterker gaat worden hoor.

zit momenteel ook in die ratio cals te eten

Cutten en kracht... Denk niet dat het heel goed samen gaat...

Ken mensen die AAS gebruiken en cutten en hun kracht behouden of zelfs sterker worden.. moet je wel niet TE laag gaan zitten in cal.

IDD, zo laag zit ik niet, maar het is lastiger om te zeggen wanneer het spul te werk gaat als je wat minder eet, kracht hoeft niet per se maar is bij mij echt de beste manier om te zeggen wnr het echt 'ingekickt' is.

En voel je al wat

zit in week 6 van test tren 500/400 maar wel een cleanbulk.
kracht is flink toegenomen gewicht is +6 flink massa erbij.
tijdens het trainen wat meer zweten soms opvliegers. en af en toe een beetje geiriteerd
verder vallen de sides mee.

Maak je geen zorgen, ik zit op 2000kCals en 500 test 750 tren, ben ook niet sterker geworden, wel ben ik weinig tot geen kracht kwijt.

Als je geen brandstoffen binnekrijgt om energie uit te halen dan kan de tren deze (jammer genoeg) niet toveren :)

tren is geen wondermiddeltje, up the calories of up the dose (die laatste bigtime dan)

waarom cut je btw op 500 mg test e?

Terug
Naar boven