Fitness Seller

Test E + Tren E

• Topic Starter Topic Starter
Maak je geen zorgen, ik zit op 2000kCals en 500 test 750 tren, ben ook niet sterker geworden, wel ben ik weinig tot geen kracht kwijt.

Als je geen brandstoffen binnekrijgt om energie uit te halen dan kan de tren deze (jammer genoeg) niet toveren :)

wss

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

tren is geen wondermiddeltje, up the calories of up the dose (die laatste bigtime dan)

waarom cut je btw op 500 mg test e?

was eerst niet van plan om te cutten, maar toch beslist om te cutten, BF is te hoog.

wss

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

was eerst niet van plan om te cutten, maar toch beslist om te cutten, BF is te hoog.

beter eerst cutten dan blasten op 500 test e 400 tren e, cutten kan prima zonder AS en als je het toch wilt kan je easy op 250 test e cutten.

maargoed keuze is al gemaakt, ik zou niet te veel verwachten met krachtverschil, wel een harde look op tren ofcourse.

ja de looks zijn wel mooi meegenomen, alhoewel er nog niet teveel van verandering is gebeurt.

soms zie je de verandering niet zelf. Heb je foto's van voor je begon? en neem dan deze week nog eens foto's en vergelijk. Als je echt niks merkt zou ik het nog evt een week, mss 2, aankijken en dan stoppen als er niks gebeurt. Je kan ook je bloed laten checken en zo zien of je gear wel echt is :p

idd maarja vertrouw die dokters niet echt :p

Ik zelf zie ook nooit verschil maar als ik dan fotos terudg kijk denk ik was ik zo skinny

Ik zelf zie ook nooit verschil maar als ik dan fotos terudg kijk denk ik was ik zo skinny

idd, had hetzelfde met m'n vorige test e deca kuur, op het moment zelf merk je niet veel, maar dan achteraf als je fotos bekijkt hoe bloated je gezicht was en hoeveel tientallen kilos meer kon heffen zeg je van wtf :p

Ik deed 250/400 test/tren en had er wel een winstrol kickstart bij. Ben zo'n 10kg afgevallen en in kracht omhoog gegaan maar de kracht was allemaal week 4-6. Wist echt niet dat het mogelijk was om zoveel af te vallen en toch sterker te worden.

idd, had hetzelfde met m'n vorige test e deca kuur, op het moment zelf merk je niet veel, maar dan achteraf als je fotos bekijkt hoe bloated je gezicht was en hoeveel tientallen kilos meer kon heffen zeg je van wtf :p

Precies, een al te bekend gevoel van velen hoor geen zorgen dus.

Precies, een al te bekend gevoel van velen hoor geen zorgen dus.

nee maak me natuurlijk geen zorgen gewoon jammer dat ik nie voluit kan eten, maarja eerst de VP verminderen. enigste zorgen zijn de twijfels die men hier verspreid over GG, terwijlf ze geen ervaring hebben ermee.

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Ik deed 250/400 test/tren en had er wel een winstrol kickstart bij. Ben zo'n 10kg afgevallen en in kracht omhoog gegaan maar de kracht was allemaal week 4-6. Wist echt niet dat het mogelijk was om zoveel af te vallen en toch sterker te worden.

mooi om te horen.. dacht er ook aan om wat winstrol erbij te gooien. zag je er veel beter uit toen da je die 10kg kwijt was ?

Laatst bewerkt:
Ik mag niet zeggen dat het niks is
omdat het tegen de regels is
daarom zeg ik niks

met tren heb je carbs nodig en cutten en carbs gaan niet samen, maar alsnog tren zal je helpen tijdens cutten voor als je geen honger wilt hebben~!

Terug
Naar boven