MuscleMeat

Test E van Golden Gear

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheGoodLife

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Vetpercentage
50%
Beste DBB'ers,

gisteren 3 vials binnengekregen, maar 1 ervan lijkt erg verdacht.

Even opsommen:
- Label blinkt niet
- Vloeistof is troebel en iets dikker vergeleken met de andere vials
- verschillende exp dates

Hier de fotos;
mtpmon.jpg

1960zq.jpg

6opttj.jpg

Onderste foto is vergelijking met de andere vial.

EXP DATE: 11-2014
LOT: 136-Z98

Alvast bedankt heren

wat een grap "UG word niet gefaked"
er bestaan zo veel ug fakes tegenwoordig

over die 200mg/ml klopt idd die heb ik thuis ook staan. De 200mg/ml komt van de tren vandaan omdat ook de batchcode hetzelfde is als een tren batch. Volgende week ga ik ze proberen.

Kan maar lijjkt me onwaarschijnlijk.
Mss ondergedoseerd ofzo.
In ieder geval was het k*t genoeg om geen GG meer te nemen. Nadat ik een vial testo prop weg had gespoten was ik nog geen gram zwaarder. Normaliter zuig ik dan binnen een week vol met drie kilo glycogeen en vocht. Heb eerder altijd GG gebruikt zonder problemen.

Klopt, maar ik begin ook m'n bedenkingen te krijgen bij mn favo labje. Zowel door eigen recente ervaring en die van anderen horen zeggen.

+100 GG is niet meer wat het geweest is,dus steken ze het maar op de "voeding" bullshit dus want zonder voeding gain je ook,ken mensen zat die kuren en niet dieeten!!!waarom gewoon niet wat "olie" in een flesje pleuren want ze merken er toch niks van,er zouden wat meer testrapporten moeten komen,desnoods van "iedere" batch,voor mij niet nodig hoor gebruik die meuk toch niet!

+100 GG is niet meer wat het geweest is,dus steken ze het maar op de "voeding" bullshit dus want zonder voeding gain je ook,ken mensen zat die kuren en niet dieeten!!!waarom gewoon niet wat "olie" in een flesje pleuren want ze merken er toch niks van,er zouden wat meer testrapporten moeten komen,desnoods van "iedere" batch,voor mij niet nodig hoor gebruik die meuk toch niet!

Yeps, ze gebruiken immers toch vaker van alles door elkaar heen en weten dan toch niet waar ze wel of niet van groeien.
Na die opmerking over die test prop gaat er bij mij een lampje branden ie geval. Voor mij ook tijd om van 'brand' over te stappen.

18 kilo? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 01:28 ----------

+1 ik gebruik op het moment ook golden gear voel er niks van.. Ook wit label overigens maargoed. We gaan het nog even aankijken.
ben benieuwd of je het gaat voelen. Vernam op 3ml test en 2ml tren nog niets van deze troep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven