AndroidHealthClinic

test e voor kuur?

D600

Cool Novice
Waardering
0
is het verstandig om test e 2 weken voor de kuur te nemen (250mg/week)
de kuur zou bestaan uit sustanon 500mg/week en deca 400mg/week

gr

Ik denk dat je beter nog helemaal niet kan gaan kuren als je dat niet weet.

Eigenlijk begint je kuur dan toch al? En test e heeft een lange ester. In die sust zitten verschillende esters. Kort en lang.

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk begint je kuur dan toch al? En test e heeft een lange ester. In die sust zitten verschillende esters. Kort en lang.

mijn bedoeling was om test e te gebruiken zodat na twee weken de lange esters stilletjes aan in werking komen, waardoor deze dan direct wordt opgevolgd door de lange esters in de sustanon.
zinnig of niet?

gr

:roflol:

OMFG Ga eerst eens grondig lezen, er is hier genoeg door te spitten, zelfs begrijpelijk voor mensen die eerst doen en dan pas denken.

damn..veel gekker heb ik ze nog niet gezien..back to the drawingbord bro..verdiep je in de materie, voordat je je lichaam kwaad doet!

damn..veel gekker heb ik ze nog niet gezien..back to the drawingbord bro..verdiep je in de materie, voordat je je lichaam kwaad doet!

Het wordt idd met de dag weer gekker...Ben benieuwd wat er allemaal nog voor onzin aan komt voor de zomer!!!

zomer in de bol?

@jp: "ik kan onbeperkt aan synthol komen, ik sport al 2 maanden en zit op een plateau... hoeveel moet ik nu gebruiken om in de zomer een blikje cola op me linkertiet te bouncen?"

zoiets? :D

zomer in de bol?

@jp: "ik kan onbeperkt aan synthol komen, ik sport al 2 maanden en zit op een plateau... hoeveel moet ik nu gebruiken om in de zomer een blikje cola op me linkertiet te bouncen?"

zoiets? :D

Ja zoiets alleen 1 aanpassing een bacootje op zijn linkertiet!!!!:D

Terug
Naar boven