AndroidHealthClinic

Test e vraag

Jimfunnow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
85kg
Ik ga een kuurtje doen van enkel test e waarschijnlijk 6 x 250
Ik vraag mij dus af waarom niet deze om de 2 weken toedienen omdat deze toch 2 weken werkt ipv elke week zoals gezegd word ...

waarom 6x
en waarom denk je dat het 2 weken werkt

Ik ga een kuurtje doen van enkel test e waarschijnlijk 6 x 250
Ik vraag mij dus af waarom niet deze om de 2 weken toedienen omdat deze toch 2 weken werkt ipv elke week zoals gezegd word ...

6x250? Wat bedoel je?

Als je 6 weken testosteron bedoeld dan heb ik alvast een antwoord voor je: tekort en halfwerk!

Halfwaarde tijd van enanthaat is geen 14dagen.....meer als 5 tot 7 dagen.

Meest slechte kuurvoorstel wat ik hier voorbij heb zien komen haha.

Wat is je doel?
Waarom zo kort?
Waarom deze dosis?

• Topic Starter Topic Starter
Heb het gehoord en gelezen dat test e 2 tot 3 weken werkt
En heb al 3 keer 250 gedaan op een periode van 3 maand en ben ongeveer 5 kg bijgekomen dus veronderstel ik dat 6x 250 nog eens 5 kg bijkom dus vind ik dat genoeg
En ik bedoel 6 x 250 mg test e

Test e heeft half life van 10,5 dagen ;), t kick na ongeveer 4 weken in dus je kan dan 2 weken knallen, zonde van je tijd en geld? JA

waarom zou je uberhaupt 6 weken Test gaan doen als je een vial van 10-12ml koopt? tenzij je HG gear hebt is dit 1ml per vial..

beter doe je dan 10-12 weken 250/500mg pw evt 500iu HCG 2xpw en om evt vocht retentie tegen te gaan proviron 25-50mg ED en natuurlijk een fatsoenlijke nakuur

---------- Toegevoegd om 02:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

En heb al 3 keer 250 gedaan op een periode van 3 maand en ben ongeveer 5 kg bijgekomen dus veronderstel ik dat 6x 250 nog eens 5 kg bijkom dus vind ik dat genoeg

en 3 maanden 250mg test e en dan 5kg aangekomen, helft wss vocht en vet dus dan zou ik je voeding ook maar na gaan lopen

Je kan toch niet uitgaan van 14 dagen?

Waarom zou je niet gewoon elke week zetten?
Daarnaast is 250mg nog wat weinig, zou het sowieso verhogen naar 375 of 500mg.

Dat het paar weken werkt betekent niet dat het verstandig is minder vaak te prikken. Je krijgt op deze manier schommelende bloedwaarden. Denk niet dat je dat wilt. 6 weken 250 test is ook wel weinig. Ook vind ik het raar dat je daar 5 kg mee denkt aan te komen omdat je dat de vorige keer ook had maar toen kuurde je drie maanden.

Dat het paar weken werkt betekent niet dat het verstandig is minder vaak te prikken. Je krijgt op deze manier schommelende bloedwaarden. Denk niet dat je dat wilt. 6 weken 250 test is ook wel weinig. Ook vind ik het raar dat je daar 5 kg mee denkt aan te komen omdat je dat de vorige keer ook had maar toen kuurde je drie maanden.

6 x prikken om de 2 weken = 3 maanden. Hij is dus al zo dom geweest om het eerder te doen.

Test 500mg/pw, 10 weken.

Dit......

Kijk eens goed rond en kom dan eens met een fatsoenlijk voorstel. Of doe korte esters als je 6 weken wilt....

5 kilo aankomen met 6 weken 250mg test? moet ik ook eens proberen :D :roflol:

hmm, ik cruise op 250mg test per week

Ik blijf me eerlijk gezegd verbazen over wat voor kuur voorstellen er voorbij komen.
9/10 vragen zijn al 1000 keer gesteld en beantwoord, alles is te vinden.

Doet niemand dan ook maar een beetje moeite om zich in te lezen...?

Ik blijf me eerlijk gezegd verbazen over wat voor kuur voorstellen er voorbij komen.
9/10 vragen zijn al 1000 keer gesteld en beantwoord, alles is te vinden.

Doet niemand dan ook maar een beetje moeite om zich in te lezen...?

Nee dat doen de meeste niet. Er wordt zo vaak hetzelfde gevraagd.

Ik dacht gewoon hoe minder ik neem hoe kleiner de kans op neveneffecten waar ik toch een beetje schrik van heb... En ok de eerste keer had ik nog helemaal niets gelezen en mss beter niet gedaan maar toch ik vind 5 kg toch niet slecht...
Zal dan wel 8 x 250 elke week doen.... Moet ik voor deze hoeveelheid een nakuur doen?
En iemand zei iets over vocht kan ik het niet gewoon onmiddellijk uit men lichaam trainen door hard te zweten?
Met die vorige spuiten heb ik in de zomer elke dag gefietst en ben dan achteraf ook geen gram verloren of heeft dit er helemaal niets mee te maken mss?

Ik dacht gewoon hoe minder ik neem hoe kleiner de kans op neveneffecten waar ik toch een beetje schrik van heb... En ok de eerste keer had ik nog helemaal niets gelezen en mss beter niet gedaan maar toch ik vind 5 kg toch niet slecht...
Zal dan wel 8 x 250 elke week doen.... Moet ik voor deze hoeveelheid een nakuur doen?
En iemand zei iets over vocht kan ik het niet gewoon onmiddellijk uit men lichaam trainen door hard te zweten?
Met die vorige spuiten heb ik in de zomer elke dag gefietst en ben dan achteraf ook geen gram verloren of heeft dit er helemaal niets mee te maken mss?

Dit moet een troll zijn, nietwaar?

Je kan toch niet uitgaan van 14 dagen?

Waarom zou je niet gewoon elke week zetten?
Daarnaast is 250mg nog wat weinig, zou het sowieso verhogen naar 375 of 500mg.

Dit,

En dan natuurlijk per week..

Want als je 250 per twee weken zet komt dat neer op 125 per week...

Kuur dan gewoon niet.

misschien is het beter als je een stevige creatine kuur doet?

minder kans op neveneffecten, droge gainzzz :P

Ja hoor creatine en wanneer kom ik dan spiermassa bij? Na 5 jaar misschien
Ik ben 36 en wil gisteren 90 kg wegen snap je

Terug
Naar boven