Fitness Seller

Test e vraag

misschien is het dan eens handig dat je je fatsoenlijk inleest.

je bent maar wat aan het k*tten met je lichaam, het is net alsof je gewoon schijt hebt aan je gezondheid

• Topic Starter Topic Starter
F mijn gezondheid ff
Ik ben op een punt in men leven dat ik vind dat ik niet genoeg tijd meer heb om op een normale cleane manier genoeg spiermassa te kweken
Kzal jullie raad wel volgen en een voorgeschreven zwaardere kuur doen 12 weken test e en deca erbij

F mijn gezondheid ff
Ik ben op een punt in men leven dat ik vind dat ik niet genoeg tijd meer heb om op een normale cleane manier genoeg spiermassa te kweken
Kzal jullie raad wel volgen en een voorgeschreven zwaardere kuur doen 12 weken test e en deca erbij

we horen het wel als je gyno er is :)

F mijn gezondheid ff

Is onzin. Waar haal je de deca ineens vandaan.

F mijn gezondheid ff

Je heb veel te weinig kennis van hetgeen waar je mee bezig bent.

Beter ga je de komende tijd jezelf verdiepen in waar je nou eigenlijk mee bezig bent gast.

Kom daarna terug met een fatsoenlijk kuurvoorstel.

Waarschijnlijk ga je toch wel je eigen gang , dan adviseer ik je bijdeze een goeie kuur die wel nut heeft:

1-10 test E 500mg Ew
1-12 hcg. 2x500IU Ew

12-15 nolva 20mg Ed

Ff een serieuze vraag he ( de enige in dit topic wss :P ) waarom the **** geven mensen zo'n josti alsnog advies? Laat 'm lekker aanmodderen, ik weet wel dat het daar geen forum is maar kom op zeg, dit slaat toch gewoon alles. Als je op je 36e in eens 90 kg wilt wegen had je 15 jaar geleden van je ecto reet af moeten komen en de gym in moeten gaan.

ik heb toevallig 15 jaar voetbal gespeeld
3 jaar fitness met creatine en shakes
Vorige zomer 1500 km gefietst aan 35 gemiddeld + dumbbels en nog vanalles
En ok ik had beter professionele voedings schema s gevolgd maar het is wat het is
Wat sommige hier zeggen als je 10 jaar gym gedaan hebt mag je kuren en ik niet? Wel grappig
Ik hoef er helemaal niet als Arnold swarsnegger uit te zien gewoon nu 5 a 6 kg spieren zo snel mogelijk

swarsnegger

• Like
Waarderingen: mat
15 jaar voetbal? Dan zal je wel de benen hebben van swarsnegger!!!?!

Nee maar srs, met de kennis die je op dit moment hebt is het niet verstandig om te kuren.

Als dit geen troll is dan eet ik mn schoen op. Ik zal er van te voren geen kip in verstoppen.

ik heb toevallig 15 jaar voetbal gespeeld
3 jaar fitness met creatine en shakes
Vorige zomer 1500 km gefietst aan 35 gemiddeld + dumbbels en nog vanalles
En ok ik had beter professionele voedings schema s gevolgd maar het is wat het is
Wat sommige hier zeggen als je 10 jaar gym gedaan hebt mag je kuren en ik niet? Wel grappig
Ik hoef er helemaal niet als Arnold swarsnegger uit te zien gewoon nu 5 a 6 kg spieren zo snel mogelijk

oh, je hebt tegen een bal aan getrapt

excuses, dan lijkt het me duidelijk dat je er wel klaar voor bent :)

Lol wss is mijn hart er veel meer klaar voor dan vele andere hier :)

Nee? Waarom branden jouw spiertjes dan zo snel mss als jij jouw gewichtjes optilt?

Nee? Waarom branden jouw spiertjes dan zo snel mss als jij jouw gewichtjes optilt?

ik volg je niet helemaal. maar ik geef eerlijk toe dat ik ook niet echt mijn best doe.

laten we het on topic houden, kijk uit met steroïden, als je niet goed weet wat je
doet en het gaat mis... dan geef je mensen een slecht beeld van onze "hobby"

Bedankt om jullie bezorgdheid maar ik heb begeleiding van een ex profwielrenner
Het enige wat ik eigelijk echt nodig heb is een arts die wil begeleiden en voorschrijven maar blijkbaar zijn die onbestaande
Dus probeer ik hier maar informatie te verzamelen

Terug
Naar boven