AndroidHealthClinic

test e werking?

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
ik zit momenteel begin 6de week van test e 750mg ew

tot nu toe heb ik nog niet erg veel gemerkt, zelf niet eens veel vocht opname '
ik heb mijn aantal calorieen al verhoogd 2 weken geleden maar nog steeds het zelfde verhaal.

zie wel dat het test is, want hoger libido, haar toename, ...

maar van de werking en toename spiermassa niet echt veel, niet in de spiegel en niet op de weegschaal.

iemand een idee?

thanks

Hoeveel kg ben je bijgekomen?

Heb het zelfde bro. Alleen ik zit op dag 12 met prop.
Ben dan wel goeie kilo aangekomen maar verder merk ik niks.

ik zit momenteel begin 6de week van test e 750mg ew

tot nu toe heb ik nog niet erg veel gemerkt, zelf niet eens veel vocht opname '
ik heb mijn aantal calorieen al verhoogd 2 weken geleden maar nog steeds het zelfde verhaal.

zie wel dat het test is, want hoger libido, haar toename, ...

maar van de werking en toename spiermassa niet echt veel, niet in de spiegel en niet op de weegschaal.

iemand een idee?

thanks

750 mg is vrij veel, prik je test en je SHBG eens ff. Heb je gelijk een antwoord. Verder is het puur giswerk, gebaseerd op aanames.

Ik denk dat je shbg sterk verhoogd is.

--

Laatst bewerkt:
of je gear is nep / ondergedoseerd of je eet echt veel te weinig maar dan nog zou je minstens 4 kilo aan vocht aan moeten zijn gekomen.

ik zit nu net 1 week aan de test e op 750 mg per week (HG) en ben al 6 kilo aangekomen, maargoed ik reageer ook altijd erg goed op testosteron.

of je gear is nep / ondergedoseerd of je eet echt veel te weinig maar dan nog zou je minstens 4 kilo aan vocht aan moeten zijn gekomen.

ik zit nu net 1 week aan de test e op 750 mg per week (HG) en ben al 6 kilo aangekomen, maargoed ik reageer ook altijd erg goed op testosteron.

vind 6kg erg veel voor een weekje op test :D
hiervoor gecut zeker?

Met dezelfde als ts zat ik van 7 naar 31 nml/l op 80 mg pw. Onder controle van as poli. Das paar tiende ml. Kijo gebruikt het ook als trt ook onder endecrinoloog, zelfde brand.

Zou toch maar es gaan prikken. Gebruik je een AI zonder je dat vermeld heb?

• Topic Starter Topic Starter
750 mg is vrij veel, prik je test en je SHBG eens ff. Heb je gelijk een antwoord. Verder is het puur giswerk, gebaseerd op aanames.

Ik denk dat je shbg sterk verhoogd is.

wat zou er dan volgens jou aan de hand zijn als mn shbg immens verhoogd is?

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 10:32 ----------

soms lijkt dit inderdaad wel zo maar denk van niet '

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 10:33 ----------

Ik doe 500pw en ik zit nu aan het begin van week 3. Ben al wat aangekomen en merk ook dat ik vaker moet scheren. Kracht begint ook aardig te komen nu.. Hoe hoog zit je met eiwitten?

elke 2uur ongeveer 20-50g eiwitten dus denk redelijk hoog, moet ook vaker scheren dat wel en zie die symptomen wel maar de spiertoename of gewicht niet echt ' kan nog komen..
wel merk ik dat kracht wel een beetje gestegen is, maar niet om achter over van te vallen.

Op 33jaar met 750 test E van een betrouwbaar merk zou je moeten gaan als een raket.

Of je eet te weinig, of je BF is redelijk hoog en je bent vet aan het verbranden en spieren aan het winen tegelijkertijd zonder dat je het onmiddelijk ziet.

elke 2uur ongeveer 20-50g eiwitten dus denk redelijk hoog, moet ook vaker scheren dat wel en zie die symptomen wel maar de spiertoename of gewicht niet echt ' kan nog komen..
wel merk ik dat kracht wel een beetje gestegen is, maar niet om achter over van te vallen.
naast eiwitten zijn koolhydraten en vetten ook belangrijk...

Op 33jaar met 750 test E van een betrouwbaar merk zou je moeten gaan als een raket.

Of je eet te weinig, of je BF is redelijk hoog en je bent vet aan het verbranden en spieren aan het winen tegelijkertijd zonder dat je het onmiddelijk ziet.

dit kan , maar ik heb mijn bf laten meten en deze was 11.8% ?zal mijn inname van voedsel nog meer verhogen en zien wat het heeft.

ik zorg eigenlijk dat ik hoe dan ook op 40-50 per meal zit. Misschien heb je dan toch fake gear? Welk merk heb je

Ik denk eerder dat je voeding t probleem is, elke maaltijd 20-50 gram eiwit, beter gezegt dat je dus eigenlijk geen flauw idee hebt wat je binnen krijgt

Ik denk eerder dat je voeding t probleem is, elke maaltijd 20-50 gram eiwit, beter gezegt dat je dus eigenlijk geen flauw idee hebt wat je binnen krijgt

duidelijk wel, elke maaltijd is verschillend. als jij mij 8 maaltijden kan geven met telkens de zelfde waarden aan eiwitten, k, v mag je me dit eens doorsturen.

hoelang was je off?

SBHG bindt vrij testo en zorgt dus dat dit niet de receptoren kan activeren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_hormone-binding_globulin

Je kunt proviron gebruiken om dit tegen te gaan. Ik gebruik het standaard in een test-e kuur.

http://www.isteroids.com/steroids/Proviron-Mesterolone.html

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 22:24 ----------

Met dezelfde als ts zat ik van 7 naar 31 nml/l op 80 mg pw. Onder controle van as poli. Das paar tiende ml. Kijo gebruikt het ook als trt ook onder endecrinoloog, zelfde brand.

Zou toch maar es gaan prikken. Gebruik je een AI zonder je dat vermeld heb?

Proviron is bijvoorbeeld een AI waar krieltje op wijst

Terug
Naar boven