Fitness Seller

Test E winny cycle

kyoti

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
hi, ik wil de volgende kuur gaan doen : test e 250mg en winny 50mg. Test 8 weken en winny 6 weken!! En 2 weke na laatste inject 2 weken nolva20mg. Test e verhogen en nakuur langer? Graag suggesties

12-10 weken test pakken

ik zou idd ook minstens 10 weken doen en dan nakuur nolva 2 weken na laatste inject, 4 weken op 20 mg ;)

• Topic Starter Topic Starter
Is het nou 1 of 2 weken na laatste inject beginnen met nakuur

ik heb gelezen bij gevoelige tepels/gyno beginnen met nolvadex. 10mg of 20mg?

gevoelige tepels is geen gyno hé

test op 500mg per week 10 weken lang en winny week 1-4. Knalkuur!!

Als ik last krijg van sides beginnen met nolva op 10 of 20mg voor een weekje ? En voor zowel optrekken als injecteren 0.8x40mm gebruiken?

Laatst bewerkt:
Ik trek op met 0,8 x 40(groen) en injecteer met 0,7 x 40(zwart)

Maakt het voor het aantal weken test e uit hoelang je nakuurt

Beetje starters vragen nietwaar? :)

zoals hierboven gezegd is, je kan het beter tegelijk nemen dus de eerse 4-6 weken winny tegelijk met test e nemen. en NIET eerst test e dan ermee stoppen en met winny verder gaan.

Waarom reageer je eigenlijk sjonnie

Misschien om je te helpen? Het is niet zo dat alles je hier word voorgekauwd natuurlijk. Je mag jezelf best eerst even inlezen alvorens je hier raad vraagt. Dit inlezen is trouwens for your on good.
Als je basic info als nakuren niet weet dan moet je nog niet aan kuren denken. Eerst inlezen.
Straks ga je ook nog vragen wat aspireren is. Iemand voor sjonnie uitmaken omdat hij niet wilt voorkauwen is wat kort door de bocht, vind je zelf ook niet?
Succes met je kuur en veel wijsheid toegewenst..

hi, ik wil de volgende kuur gaan doen : test e 250mg en winny 50mg. Test 8 weken en winny 6 weken!! En 2 weke na laatste inject 2 weken nolva20mg. Test e verhogen en nakuur langer? Graag suggesties

Week:
1-4 Winny 40/60mg ed
1-10 Test E 250mg e5d
12-16 Nolva 20mg ed

Als ik last krijg van sides beginnen met nolva op 10 of 20mg voor een weekje ? En voor zowel optrekken als injecteren 0.8x40mm gebruiken?

Wel ff nieuwe naald erop na optrekken voor de zekerheid. Ik trek op met 1.1x40 geel maar kan ook met de naald die jij aangeeft.

Terug
Naar boven