AndroidHealthClinic

Test E / Winstrol (stanozolol)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodybuilder1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hallo iedereen,
Mijn trainingsmaat en ikzelf zijn van plan om een kuurtje te doen.
Voorlopig ziet hij er als volgt uit :
- week 1-10: Test E 500 mg e/w
- week 7-12: Winstrol 50 mg e/d ( 60 mg laatste week om nog even lekker te knallen)
- week 12-15: Nolvadex 20mg e/d
Nu is mijn vraag wat denken jullie hiervan, heeft iemand goede ervaringen met soortgelijke kuur of hebben jullie andere suggesties? Het zou namelijk onze eerste kuur zijn en het doel is om vooral massa te pakken maar toch niet te veel vocht op te houden.
Alvast bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
bijna 19, maar we zijn al bezig van ons 16 jaar. dat zijn al bijna 3 voltallige jaren. We bevinden ons nu op een plateau waardoor de beslissing is gevallen om een boost te forceren

meer eten gast 18jaar en maar 74kg meer en veel meer eten

Rekening houdend met mijn lengte 1.76 en 1.74 voor mijn maat zitten we op 75 kilo toch niet slecht met een BMI van rond de 25 wat toch overgewicht betekent? En we zouden graag advies willen over de kuur zelf of dit ons veel zal opleveren en geen advies ivm met onze stats. Dank u wel

Meer eten, 18 jaar en 74kg is gewoon een no go

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 02:56 ----------

Je bent 18 lees stickys, mag niet.

Dus pak de adviezen hierboven, slotje

En nu mening over de kuur ?

Dat je wilt rechtvaardigden dat je gaat kuren met 18 jarige leeftijd door een argument te pakken van: Volgens mijn BMI zijn we er klaar voor en ik zit met 74kg op een plateau zegt al genoeg.

Post je voeding eens.

Voeding:
Half 9: 100 gram havermout + shake ( caseine + carbs + whey)
Half 11: 4 boterhammen met kippewit
Half 1: 200 gram kip + 100 gram rijst
Half 3 : 4 boterhammen met kippewit
Half 6: pasta of vis( mama bakt die shit xD )
Voor training: whey+ carbs + BCAA + creatine + beta alanine
Na training: whey+ carbs +caseine +BCAA + creatine + beta alanine
Half 10: 2 bananen
Voor slapengaan: caseineshake
We zijn nog schoolgaand dus hebben niet constant de kans om te eten. :)

Na de training is je eten karig, hier kip + rijst ook eten.

Opzich is het niet slecht, maar als je nu niet aankomt ga je dat niet oplossing met AAS. Het zal wel werken, maar veel beter werken als je weet dat je voeding op orde is. Gezien je niet aankomt en vastzit zit waarschijnlijk daar het probleem.

Op de kuur heb ik weinig opmerkingen. Lijkt mij een prima beginners kuur.

En nog steeds ben je 18 jaar en train je pas 3 jaar.
Dus zou zeggen wacht totdat je minimaal 20 bent.

Laatst bewerkt:
Oke, we zullen zeker proberen meer te eten na de training dan. Als u zegt dat het probleem dan vooral in de voeding zit, wat kan u dan nog aanbevelen of weet u nog zaken die ons zouden helpen om onze voeding te optimaliseren? Qua trainenzelf zit het volgens mij wel goed. We training in een redelijke hardcore fitness waar ze zeker niet vies zijn van steroiden. We zullen ook nog eens nadenken of het wel verstandig is nu al te kuren maar we hangen toch al een 2-3 maand vast hierom overwegen we dit toch. Bedankt

Oke, we zullen zeker proberen meer te eten na de training dan. Als u zegt dat het probleem dan vooral in de voeding zit, wat kan u dan nog aanbevelen of weet u nog zaken die ons zouden helpen om onze voeding te optimaliseren? Qua trainenzelf zit het volgens mij wel goed. We training in een redelijke hardcore fitness waar ze zeker niet vies zijn van steroiden. We zullen ook nog eens nadenken of het wel verstandig is nu al te kuren maar we hangen toch al een 2-3 maand vast hierom overwegen we dit toch. Bedankt

Variatie, variatie en nog meer variatie. Je traint nog maar 3 jaar, hoe denk je dat mensen dat doen als ze 20 jaar trainen?

Betreft voeding, reken je behoefte uit en ga daar 500 tot 1000cal boven op zitten. Afhankelijk van je activiteits factor.

Neem aan dat je de etenswaren weegt voordat je ze kookt en niet na het koken? Zou om half 3 nog wat tonijn toevoegen, en half 6 eet je dan pasta EN vis. Zie het nut van BCAA naast whey nog niet echt, en vooral in de bulk niet. Zou dan BCAA naar ochtend schuiven. Na de training zeker nog rijst + kip bij die bananen eten. Caseine shake voor het slapen is goed kan ook kwark zijn.

Betreft trainingen ook variëren, variëren, variëren, variëren. Pak 6 tot 8 weken een schema, daarop knallen week deload en pak een nieuw schema, op ze minst andere rep/set range. (Uitzonderingen zoals WSB en Wendler ofc)

Kuren kan een oplossing zijn als je tegen een grens aan zit, maar dan wel echt de bovenste grens.
En daar zit jij nog lang niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven