- Waardering
- 288
Beste leden,
Ik ben al 8 jaar lid hier maar post eigenlijk pas sinds verleden week, ik zat vooral op een ander forum, maar de kennis met betrekking tot AAS is hier wat hoger.
Eerst even wat stats;
lengte: 1.87
gewicht:102kilo
vp:15%
DL;190 SQ;160 BP;110
Kuurverleden;
-1xdiana 6 weken, 10kilo erbij 9,5 kilo eraf nooit meer voor mij
-1xwinstrol 6 weken, 4 kilo erbij 1 kilo eraf, leuke kuur
-1xtest-e 250mg e5d dik 10 kilo erbij uiteindelijk 6 kilo aan overgehouden
-500Test-e+400EQ na 13 weken gestopt, vermoedelijk waren mijn spullen ondergedosseerd/slechte batch.
Hoewel dit bijna niet schijnt te kunnen met EQ omdat het een vloeibare AAS is.
Altijd met nolva nagekuurd
Nu dus op naar de volgende kuur, ik wil eerst nog wat % eraf hebben tot de 12 ofzo en dan in het nieuwe jaar gaan knallen.
Ik zou nog wel wat extra vet willen verliezen, maar vooral kracht en wat massa willen pakken.
Nu wilde ik eigenlijk wel eens tren gaan proberen omdat ik daar zoveel goede verhalen over heb gehoord.
Maar ik lees heel veel verschillende ervaringen, zoals je kan je test dan makkelijk op 250 zetten ipv 500, maar ook dat de tren weer hoog moet etc.
NU wil ik dus eigenlijk 12 weken gaan doen als volgt:
1-12 500mg test-e
1-10 200mg tren-e
12-16 nolva
eventueel test-p als kickstart
4-12 500iu pregnyl
is dit wat of kan ik beter de test verlagen of de tren verhogen of is er iets wat ik beter kan nemen dan die tren, als ik er helemaal uit ben en ga beginnen wil ik hem eigenlijk ook wel gaan loggen hierzo.
Ik hoop graag wat tips te mogen ontvangen.
Ik ben al 8 jaar lid hier maar post eigenlijk pas sinds verleden week, ik zat vooral op een ander forum, maar de kennis met betrekking tot AAS is hier wat hoger.
Eerst even wat stats;
lengte: 1.87
gewicht:102kilo
vp:15%
DL;190 SQ;160 BP;110
Kuurverleden;
-1xdiana 6 weken, 10kilo erbij 9,5 kilo eraf nooit meer voor mij
-1xwinstrol 6 weken, 4 kilo erbij 1 kilo eraf, leuke kuur
-1xtest-e 250mg e5d dik 10 kilo erbij uiteindelijk 6 kilo aan overgehouden
-500Test-e+400EQ na 13 weken gestopt, vermoedelijk waren mijn spullen ondergedosseerd/slechte batch.
Hoewel dit bijna niet schijnt te kunnen met EQ omdat het een vloeibare AAS is.
Altijd met nolva nagekuurd
Nu dus op naar de volgende kuur, ik wil eerst nog wat % eraf hebben tot de 12 ofzo en dan in het nieuwe jaar gaan knallen.
Ik zou nog wel wat extra vet willen verliezen, maar vooral kracht en wat massa willen pakken.
Nu wilde ik eigenlijk wel eens tren gaan proberen omdat ik daar zoveel goede verhalen over heb gehoord.
Maar ik lees heel veel verschillende ervaringen, zoals je kan je test dan makkelijk op 250 zetten ipv 500, maar ook dat de tren weer hoog moet etc.
NU wil ik dus eigenlijk 12 weken gaan doen als volgt:
1-12 500mg test-e
1-10 200mg tren-e
12-16 nolva
eventueel test-p als kickstart
4-12 500iu pregnyl
is dit wat of kan ik beter de test verlagen of de tren verhogen of is er iets wat ik beter kan nemen dan die tren, als ik er helemaal uit ben en ga beginnen wil ik hem eigenlijk ook wel gaan loggen hierzo.
Ik hoop graag wat tips te mogen ontvangen.
Laatst bewerkt: