MuscleMeat

Test-e + ???

quibus

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
288
Beste leden,

Ik ben al 8 jaar lid hier maar post eigenlijk pas sinds verleden week, ik zat vooral op een ander forum, maar de kennis met betrekking tot AAS is hier wat hoger.

Eerst even wat stats;
lengte: 1.87
gewicht:102kilo
vp:15%
DL;190 SQ;160 BP;110

Kuurverleden;
-1xdiana 6 weken, 10kilo erbij 9,5 kilo eraf nooit meer voor mij
-1xwinstrol 6 weken, 4 kilo erbij 1 kilo eraf, leuke kuur
-1xtest-e 250mg e5d dik 10 kilo erbij uiteindelijk 6 kilo aan overgehouden
-500Test-e+400EQ na 13 weken gestopt, vermoedelijk waren mijn spullen ondergedosseerd/slechte batch.
Hoewel dit bijna niet schijnt te kunnen met EQ omdat het een vloeibare AAS is.
Altijd met nolva nagekuurd

Nu dus op naar de volgende kuur, ik wil eerst nog wat % eraf hebben tot de 12 ofzo en dan in het nieuwe jaar gaan knallen.
Ik zou nog wel wat extra vet willen verliezen, maar vooral kracht en wat massa willen pakken.

Nu wilde ik eigenlijk wel eens tren gaan proberen omdat ik daar zoveel goede verhalen over heb gehoord.
Maar ik lees heel veel verschillende ervaringen, zoals je kan je test dan makkelijk op 250 zetten ipv 500, maar ook dat de tren weer hoog moet etc.

NU wil ik dus eigenlijk 12 weken gaan doen als volgt:

1-12 500mg test-e
1-10 200mg tren-e
12-16 nolva
eventueel test-p als kickstart
4-12 500iu pregnyl

is dit wat of kan ik beter de test verlagen of de tren verhogen of is er iets wat ik beter kan nemen dan die tren, als ik er helemaal uit ben en ga beginnen wil ik hem eigenlijk ook wel gaan loggen hierzo.

Ik hoop graag wat tips te mogen ontvangen.

Laatst bewerkt:
Er bestaat geen algemene consensus rondom doseringen m.b.t. tren. Iedereen reageert anders en sommige verkiezen het ene andere verkiezen het andere.

Kuurtje ziet er goed uit. Op 200 mg tren kan je al goed gainen, moet niet hoger. Hoger helpt natuurlijk wel, maar dan kom je al snel met meer sides.

Persoonlijk zet'k de test op 250 mg/week., maar dat is louter om aromatisatie minimum te houden.

Hoewel dit bijna niet schijnt te kunnen met EQ omdat het een vloeibare AAS is.

Wut? Omdat het vloeibaar is kan het niet ondergedoseerd/fake zijn?
Wie heeft je dit wijsgemaakt?

Kijk een aantal weken hoe je op 1ml tren reageert en dan kan je de dosis nog verhogen naar 2ml pw mocht je dit willen.

ik zou voor 250 test met 400 tren gaan als je het wilt proberen.

Dit schrijf ik zeer zelden bij een kuurvoorstel; niks aan doen helemaal prima zo! Mij bevalt hoog tren laag test veel beter maar dat is voor een volgende kuur wellicht. Ik zou eerst even kijken wat de sides bij tren op 200mg zijn.

Het enige wat je kan overwegen is nakuren met de combi nolva aromasin.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 22:43 ----------

Kijk een aantal weken hoe je op 1ml tren reageert en dan kan je de dosis nog verhogen naar 2ml pw mocht je dit willen.

Ken jij zijn tren dan? Weet je dat het 200mg/ml is. Adviseer gewoon in mg per week dan zijn er nooit misverstanden.

als je tot week 12 test zet , pas in week 14 beginnen met nolva voor 3 weekjes !

• Topic Starter Topic Starter
Dat van dat vloeibare heeft iemand die verkoopt tegen mij.verteld, vond het ook apart klinken.

En nolva moet vanaf week 14, ik zal ook aromasin toevoegen.

Bedankt allen, nu maar wachten tot het nieuwe jaar :)

Ik zou de trenA nemen want als de sides te erg worden zijn deze sneller uit je systeem...

Ja heb ik ook aan zitten denken, wellicht slim om eerst met tren a te starten.

Laatst bewerkt:
Hmmm twijfel nu, heb van me supplier te horen gekregen dat het een slechte batch was.
Ik krijg nu nieuwe test en bold, ik denk dat ik dan toch weer op de test,bold overga dan na 16weken 6weken bridgen om vervolgens test p en tren a te nemen.
Goed idee of slecht idee, ik had de bold op 400 zal ik dat zo laten of hoger gaan zitten, aangezien de vorige niet goed was moet ik nu toch nog steeds op 500t en 400bold goed resultaat boeken?

word een flink lange kuur dan, ik zou het niet doen hoor en gewoon een goeie batch tren regelen dan.

Ik ga er nog maar een nachtje over slapen, ik zat al eerder aan een langere kuur te denken.
Maar die slechte gear gooide roet in het eten, nu maar even een nieuw plan trekken.
Eerst iig nog een paar %vet eraf :)

Ik snap dat nooit dat mensen niets gainen op AAS.

Als je AAS k*t is zou je bij een 10 weken kuur toch bijna 5 kilo vet gegained moeten hebben. 500 kcal boven onderhoud = 35000 kcal over 10 weken wat overeen komt met iets minder dan 5 kilo vet..

Of legt slechte AAS wel je vet productie stil?

Volgens mij heb je je laatste kuur gewoon te weinig gegeten en moet je eerst dat eens onder de loep nemen voordat je weer gaat kuren. Maar goed, heb er niet de meeste kennis van dus kan best dat het anders is hoor.. Maar lijkt me sterk :o

Ik snap dat nooit dat mensen niets gainen op AAS.

Als je AAS k*t is zou je bij een 10 weken kuur toch bijna 5 kilo vet gegained moeten hebben. 500 kcal boven onderhoud = 35000 kcal over 10 weken wat overeen komt met iets minder dan 5 kilo vet..

Of legt slechte AAS wel je vet productie stil?

Volgens mij heb je je laatste kuur gewoon te weinig gegeten en moet je eerst dat eens onder de loep nemen voordat je weer gaat kuren. Maar goed, heb er niet de meeste kennis van dus kan best dat het anders is hoor.. Maar lijkt me sterk :o

Ik ben niet niks aangkomen, dat schrijf ik ook niet.
De batc is nu door hun getest en behoorlijk ondergedoseerd bevonden, vadaar dat ik nieuwe krijg.
Ik train nu al een tijdje en heb me eten wel aardig onder controle, ik weet wat ik nodig heb, 500kcal boven je onderhoud weken volhouden.terwijl je vetter wordt is imo dan ook geen optie.
Ik schommel altijd tussen 10-15% vet en van daaruit bepaal ik wat me onderhoud is.
Toh bedankt voor je inbreng.

Ik ben niet niks aangkomen, dat schrijf ik ook niet.
De batc is nu door hun getest en behoorlijk ondergedoseerd bevonden, vadaar dat ik nieuwe krijg.
Ik train nu al een tijdje en heb me eten wel aardig onder controle, ik weet wat ik nodig heb, 500kcal boven je onderhoud weken volhouden.terwijl je vetter wordt is imo dan ook geen optie.
Ik schommel altijd tussen 10-15% vet en van daaruit bepaal ik wat me onderhoud is.
Toh bedankt voor je inbreng.

Aha, dan had ik het verkeerd begrepen :)

Als je nieuwe krijgt, waarom niet gewoon die kuur herhalen? Wat moet je anders met die AAS? :p

Ja dat was dus ook wat ik dacht ;)

Terug
Naar boven