XXL Nutrition

Test Enant. van GS

Ik niet. :thumbup:

Daar gaan we weer.... De zoveelste GS-afzeik-topic...

Ik wil over een tijdje de GS-prop gaan proberen.. maak me nou niet gek kerel!!:o :o

ik ben er zeker van dat het niet aan die test ligt en wel aan jou

ofwel heb je namaak, maar dat geloof ik niet

succes met je thread

Bij mij deed de enth weinig, shit happens. Volgende keer geen GS Enth meer voor mij. Echter WEL GS nolvadex.. goed produkt!

t*ring wat is dat de laatste tijd toch allemaal voor gezeik, behalve dat de Test E van GS na het het zetten wat pijn kan doen, is de werking gewoon super!!!

Het nivo wordt er niet beter op met dit soort posts. Wat is dit nu weer voor totaal subjectieve kleuterschool evaluatie.
Zeker een double-blind onderzoek met placebo op waterbasis?

Ach, persoonlijke bevindingen zijn per defenitie toch subjectief? :)

johankaas zei:
Wat vinden jullie van test van GS, ik vind het bar slecht:mad: in verhouding met andere test.

Welke andere merken heb je gebruikt?
En was je vooruitgang op die andere merken?

waarom slecht? verklaar je nader..

• Topic Starter Topic Starter
iran test enan echte top spul! die test van gs ben ik na 5,5 week gestopt vanwege geen rusultaat oftewel 0,0! Je hoef mij niet te komen te vertellen dat lange ester misschien nog gaan werken, want die iranes voelde ik na 2,5 week!;)

Toch raar he dat je hier meer mensen over hoort. Ik heb het zelf ook gebruikt, maar merkte vooral met kracht vrij weinig. Ik zette 750mg/week en dan verwacht je toch wel dat je een flinke pomp zal voelen tijdens trainen, maar het voelde nogal mild aan, behalve de bijwerkingen. En pijnlijke injecties... Geef mij maar Goldengear, daarmee heb ik van 250mg/week al duidelijk meer kracht.

wat vonden jullie van prodent?? ik vond colgate beter.......

Terug
Naar boven