MuscleMeat

Test Enant. van GS

Ik vindt de GS testo zeker niet slecht, maar ik heb wel eens betere van n ander merk gehad.

Ik kreeg van Colgate een ongelooflijke pomp in m'n rechter arm, die is nu 50 cm ipv 40. Nu met Prodent zijn ze weer beide 40 :-(

younggod zei:
wat vonden jullie van prodent?? ik vond colgate beter.......

Dat komt doordat in colgate synthetische olie zit Elmo, dat blijft in de spier hangen.

Bullshit topic weer.

Ik begin een beetje moe te worden van al die malloten die elke keer menen een topic te moeten openen over discussies die al 80 keer gevoerd zijn.

GS is gewoon prima en als het bij jou niet werkt heb je gewoon zelf de boel verkloot en moet je niet op een forum komen uithuilen.

testo has said it again! :D

ik zweer bij iraanse :p

We zijn het eens !!!
:eek:
Testo zei:
Bullshit topic weer.

Ik begin een beetje moe te worden van al die malloten die elke keer menen een topic te moeten openen over discussies die al 80 keer gevoerd zijn.

GS is gewoon prima en als het bij jou niet werkt heb je gewoon zelf de boel verkloot en moet je niet op een forum komen uithuilen.

We zijn het meestal wel eens,grote vriend...

Alleen op het gebied van hgh en igf-1 soms niet.:D

Hey karma-h**r, eens komt de dag dat ook jij begrijpt hoe HGH en IGF-1 werken en dan roken we samen een sigaartje op de veranda van het verzorgingstehuis....:D

Testo zei:
We zijn het meestal wel eens,grote vriend...

Alleen op het gebied van hgh en igf-1 soms niet.:D

Dat halen jullie niet want steroiden zijn slecht voor je en je gaat er snel dood aan. :thumbup:

Gs Roxx Punt !

Terug
Naar boven