AndroidHealthClinic

test enanthaat+deca

• Topic Starter Topic Starter
wat denken jullie ervan
ben nu 103 kilo 1.87 ongeveer..
ik hoort t wel..

enanthaat op 500
en deca op 400

sorry dat ik 3 posts doe.. ik vergeet elke x de helft maja uhm
ok hoi

qua kuur heb ik geen idee, ik hoor veel goede dingen over test en deca.

wat betreft 3 keer poste kan ik er wel wat mee ;)
er zit onderaan je post een bewerk knopje, als je daarop klikt dan kan je eventueel dingen toevoegen en/of verwijderen aan je post dat scheelt een hoop.

oh en? geen nakuur ?

succes

prima zou alleen 10weken testo/deca doen en dan tot week 7-12winny nemen. en een nakuur uiteraard en evt nog hcg toevoegen.grts

die winstrol zijn dat tabl. van 10 mg ??? ja tog ??? 8 weken is genoeg voor mij.. voor die deca en test

ziet er wel goed uit hoor, op 500 test 400 deca ga je wel lekker als je nog niet zo heel veel gekuurd hebt.

winstrol lekker laaste 3/4 weken pakken op 40/50 mg. word je mooi hard en vol van.

als je de winny van g.s hebt heb je idd tabs van 10 mg. erg lekker spul!

dus dan word t
week 1 t/m 8 400 deca per week
week 1 t/m 8 500 test per week
week 6,7,8 winstrol tabletten 40 mg e.d

en deca en test enanthaat ken je in 1 x spuite he.. wel makkelijk..

Testenanthaat beter naar 10 weken en deca ook.

als je potten van 10ml hebt kan je ze evengoed opspuiten, je komt ong 9 weken toe met 2 x 10ml.

Tja, naar mijn bescheiden mening:

1-8 test ent
1-8 deca
Daarna test prop 9-12 en de winny 6-12 of 7-12 op 40mg.

Met de weken moet je misschien nog wat spelen, maar ik ga er van uit dat je begrijpt wat ik bedoel: Tijdens de prop kan de enth en de deca uit je bloed waarbij je hormoonlevels toch "steady" blijven. Na drie weken prop (en de winny) meteen de nakuur knallen...

De ampullen kun je opmaken door middel van een frontload...

(ik moet bekennen dat ik zelf ook nog nooit volgens dit princiepe heb gekuurd, maar ik ga dit zeker de volgende keer proberen).

GROETUH ;) :p

ik vind voor een beginner de overgand van enanthaat naar de nakuur alleen winny wel genoeg. Om nou ook over te gaan op test prop is meer voor iemand die er gewoon 14 weken uit wil halen wat er te halen valt.

maar het is inderdaad wel leuk om een beetje te spelen met middelen en esters. Ik hoop alleen voor je dat je tegen de stijfheid van de prop kan. succes!

en remco ik zou nog een kleine aanpassing doen:

week 1 t/m 8 400 deca per week
week 1 t/m 8 500 test per week
week 6,7,8 winstrol tabletten 40 mg e.d

winny zou ik week 9,10 en 11 doen dan kan je direkt met je nakuur beginnen aan het eind van week 11.

al een idee welk merk je gaat pakken?

Ik vrees wel dat je daN WEL VEEL VOCHT GAAT VASTHOUDEN MET DECA EN TEST

goed vrete hard traine dan zal daT VOCHT BEST WEL MEEVALLE,!!!

EN ALS T NIE MEE VALT.. BOEIE TIS TOG WINTER ALLEEN ME DIKKE KOP KOMT BOVEN ME JAS UIT,..

dan zou ik in plaats van winny voor dbol gaan, als je alleen groot wilt worden. Want dan ga je echt KNALLEN

Nakuur?

goeie keuze, ik doe dit vanaf volgende week ook , ongeveer 10weken lang samen met slin.wat gh en wat igf, gevolgd door anavar en primo of EQ wss

week 1 t/m 4 dbol 30 mg e.d
week 1 t/m 8 test ent 500 mg e.w
week 1 t/m 8 deca 500 mg e.w

tis puur voor de massa..

ken m ook nemen zonder die dbol dat ik m op test en deca hou .. ook wel lekker.

Terug
Naar boven