P punani Ripped Bodybuilder Lid sinds 31 okt 2004 Berichten 3.338 Waardering 0 9 nov 2005 #21 waarom ziet er toch netjes uit. Laat je niet in verwarring brengen door noobs zoals zijlstra. Maar zou wel een nakuur doen en evt hcg.suc6
waarom ziet er toch netjes uit. Laat je niet in verwarring brengen door noobs zoals zijlstra. Maar zou wel een nakuur doen en evt hcg.suc6
zijlstra Dutch Bodybuilder Lid sinds 1 okt 2004 Berichten 470 Waardering 1 9 nov 2005 #22 punani zei: waarom ziet er toch netjes uit. Laat je niet in verwarring brengen door noobs zoals zijlstra. Maar zou wel een nakuur doen en evt hcg.suc6 Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dan zou ik jij met mij vergelijken hier op de site, eens kijken wie hier de noob is.
punani zei: waarom ziet er toch netjes uit. Laat je niet in verwarring brengen door noobs zoals zijlstra. Maar zou wel een nakuur doen en evt hcg.suc6 Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dan zou ik jij met mij vergelijken hier op de site, eens kijken wie hier de noob is.
MrJ 10 year + member Elite Member 20 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 28 jan 2003 Berichten 18.437 Waardering 187 Lengte 1m83 Massa 89kg Vetpercentage 12% 9 nov 2005 #23 Svp ontopic dames.
P punani Ripped Bodybuilder Lid sinds 31 okt 2004 Berichten 3.338 Waardering 0 9 nov 2005 #24 zijlstra zei: dan zou ik jij met mij vergelijken hier op de site, eens kijken wie hier de noob is. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik hoef maar alleen naar jouw topic te kijken en je vragen en dan weet ik genoeg. ontopic. Is gewoon een goede "oldschool" massakuur. alleen wel nakuren he!!
zijlstra zei: dan zou ik jij met mij vergelijken hier op de site, eens kijken wie hier de noob is. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik hoef maar alleen naar jouw topic te kijken en je vragen en dan weet ik genoeg. ontopic. Is gewoon een goede "oldschool" massakuur. alleen wel nakuren he!!