XXL Nutrition

test enanthaat en boldenone

Wat voor ervaring zoek je?? groter worden kleiner worden cutten voor uithoudingsvermogen.
Voor de rest vette shizzle, honger aanvallen waar de mcdonalds niet tegen op kan.

ik vind bold nix.. Ik kan meer van 400mg deca verwachten dan 1000bold
edit: wil wel nog keer ganabol gebruiken..die 50mg/ml...schijnt wel goeie shit te zijn..

1 van deze weken start ik er zelf mee, voor eerste maal bold
heb het spul al thuis
test/ Bold/ D-Boll
maar nog al druk in men prive
alles zal weer moeten wijken voor men vaste trainings dagen :)

niet echt een gebruikers ervaring dus ;)

edit: wil wel nog keer ganabol gebruiken..die 50mg/ml...schijnt wel goeie shit te zijn..

Is toch t zelfde Gana en Bold ?
Ik heb ook bold besteld en kreeg Bold en Gana....
Ben ook benieuwd dan wat t doet ,volgende week begin in aan de Gana...
trouwens ook de 1ste keer dat ik bold gebruik,en t lijkt als of ik betonnen armen heb,dat gevoel had ik niet met Deca...
En ik hou totaal geen vocht vast geen plofkop niks...ik vind t supahh

ganabol is wel een pakkie anders dan de tegenwoordige bold.

Hoeveel ganabol gebruikte je dan ? Want als je 1000 mg ganabol per week moet zetten is dat mooi 20 ml ganabol...

schijnt een stuk heftiger te zijn ja.

schijnt een stuk heftiger te zijn ja.

Heb het nochtans al genomen, herinner me niet geod meer hoeveel ml per week en herinner me ook niet dat ik daar zo beestig ben van bijgekomen...

En voor een vial van 10 ml betaal je al snel 30-50 EURO... Als je er dan twee per week moet zetten ben je 100 EUR kwijt om nog maar te zwijgen van je kont die vol olie zit

500/500 deed niets voor me.

weet je zeker dat je ganabol had dan? Schijnt nogal moeilijk aan te komen namelijk.
Heb t zelf btw nooit gehad hoor, dus spreek niet uit ervaring, maar sommige oldschool bb hier op de gym zijn r vol lof over.

weet je zeker dat je ganabol had dan? Schijnt nogal moeilijk aan te komen namelijk.
Heb t zelf btw nooit gehad hoor, dus spreek niet uit ervaring, maar sommige oldschool bb hier op de gym zijn r vol lof over.

Ben heel zeker dat het echte ganabol was, kwam nl indertijd rechtstreeks van de dierenarts :)

bold heb ik zo'n suprt ervaringen mee, misschien destijds te licht gedoseerd.
echter is het wel een goed alternatief voor deca, ivm sides.

Boldone en Deca zijn eiwitspaarders, en een goed onderdeel van je kuur.
Je zou ze echter niet tegelijk moeten pakken maar 1 van de 2 samen met Test ent.

Boldone heeft zoals gezegd minder 'bijwerkingen' maar wordt door vele wel als een 'milder' middel gezien.

Is toch t zelfde Gana en Bold ?
Ik heb ook bold besteld en kreeg Bold en Gana....
Ben ook benieuwd dan wat t doet ,volgende week begin in aan de Gana...
trouwens ook de 1ste keer dat ik bold gebruik,en t lijkt als of ik betonnen armen heb,dat gevoel had ik niet met Deca...
En ik hou totaal geen vocht vast geen plofkop niks...ik vind t supahh

Heb ik ook dat gevoel van die opgepompte armen na 2weken bold en sust

BOldenone deed ook niets voor mij.
Zoals Klaas al zei, doe mij maar liever 400mg deca, dan 1000mg bold.
Meer gains en minder laast van puistjes.
En wat betreft het hongergevoel, er was wel een toename in hongergevoel, maar ik denk dat het meer kwam door de 1000mg B12 eod.

Terug
Naar boven