AndroidHealthClinic

Test. Enanthate kuur

Slangenman

Novice
Waardering
0
Hoi. Had een vraagje. Ben nu met mijn eerste kuur bezig met Test. Enanthate van 500mg. Ik heb er nu 8 gezet en moet er nog 2. Nu is mijn vraag. ik heb als nakuur opgekeregn Nolvadex en dan de eerste 2 weken 40mg en de 3 en 4 20mg met daarbij creatine is dit genoeg? en Hoe lang moet je w88 tot je aan een volgende kuur kan beginnen en moet deze dan weer 500mg of mag die dan 750mg en wat is dan de nakuur hoeveelheid?

mijn stat 187 en 103kg

nolva is voldoende en is ok zoals je aangeeft

time on= time off

wel in juiste sectie plaatsen

Is dat 10 weken..? lijkt me erg kort aangezien het pas begint te werken na 3 a 4 weken.
Minimum voor Test ent lijkt me 14 weken liever 16.

nolva op 20mg is ruim voldoende overigens.

• Topic Starter Topic Starter
Is dat 10 weken..? lijkt me erg kort aangezien het pas begint te werken na 3 a 4 weken.

Dus jij raad me aan om door tegaan voor nog 4 tot 6 weken/ nu weet ik het helemaal niet meer? en hoe lang moet dan de nakuur zijn?

10 weken is zat bro, die paar weken extra is leuk maar de impact van die 4 a 6 weken extra op je herstel is dat kleine beetje wat die weken nog brengen niet waard (is mijn bescheiden mening)

bovendien, bij een eerste kuur op 500mg ew begint e.e.a al te werken na een 1,5 week..

10 weken is zat bro, die paar weken extra is leuk maar de impact van die 4 a 6 weken extra op je herstel is dat kleine beetje wat die weken nog brengen niet waard (is mijn bescheiden mening)

ok thx dan ga ik aan nakuur beginnen en dan stop ik weer tot eind nov en dan start ik hem weer de zelfde kuur thx

ok thx dan ga ik aan nakuur beginnen en dan stop ik weer tot eind nov en dan start ik hem weer de zelfde kuur thx

na je laatste shot test-e 2 weken wachten voor je met de nakuur begint, creatine zou ik persoonlijk bewaren voor na je nakuur, een eventuele dip komt namelijk meestal pas na de nakuur..

na je laatste shot test-e 2 weken wachten voor je met de nakuur begint, creatine zou ik persoonlijk bewaren voor na je nakuur, een eventuele dip komt namelijk meestal pas na de nakuur..
ok dus dan pak ik nu 2 weken niets. dan 4weken nakuur en daarna creatine kuur en hoe lang is dan voor je weer aaan een nieuwe kuur kan beginnen van test vanaf waneer kanje weer een spuit zetten

ok dus dan pak ik nu 2 weken niets. dan 4weken nakuur en daarna creatine kuur en hoe lang is dan voor je weer aaan een nieuwe kuur kan beginnen van test vanaf waneer kanje weer een spuit zetten

het beste is minimaal zolang te wachten als dat je "on" geweest bent, in jou geval dus zo'n 16 weken (incl nakuur)

4-6 weken langer kuren met Test ent is geen enkel probleem.
Test drukt niet zo op je axis en je hersteld er goed van, het maakt niet uit of je dan 4-6 weken langer kuurt, maar je vorderingen zijn veel beter!

10 weken is achterhaald, en m.i veels te kort als je met lange esters werkt.

4-6 weken langer kuren met Test ent is geen enkel probleem.
Test drukt niet zo op je axis en je hersteld er goed van, het maakt niet uit of je dan 4-6 weken langer kuurt, maar je vorderingen zijn veel beter!

10 weken is achterhaald, en m.i veels te kort als je met lange esters werkt.

Ik weet niet of het de 1e keer is voor TS dat ie kuurt, maar 10 weken on is zat hoor.
Laten we maar niet 1e gebruikers te lang kuren.

Sinds wanneer is test niet drukkend voor je axis. Als ik een test niveau injecteer dat 8 keer hoger is dan mijn normale niveau zegt mijn lijf echt van ja dikke pijp met jou maak zelf niks meer aan.

of zie ik dat verkeerd.

Dan nog, Test kan niet zoveel kwaad als Deca en of Tren, je herstel is goed van test.
Dan kan je beter gelijk een goede kuur neerzetten van 14-16 weken, dan lopen kloten met 10 weken.
Zeker rond week 10 moet je erg lekker gaan en ga je kwaliteit massa ontwikkelen, zou zonde zijn als je dat dan weer afbreekt.. maar goed.

ff off topic, puike stats bodybeast! nice

Nou ik weet het niet meer. Je hoort dan dit en dat weer dat. Het ie mijn eerste keer dat ik kuur en moet ook wel zeggen dat het nu echt lkkr gaat na 10 weken. En dat ik nu nog steeds goed vooruit ga. Met kilos maar ook met massa. Maar voor op gesteld ik wil me niet over trainen of wat dan ook. Ik weet er niets van hoe of wat maar dacht zelf om nu dan na 10 weken te stoppen en dan 2 weken niets dan nakuur van 4 weken en daar achter een cratine kuurtje. En dan vanaf de nakuur 16 weken niets doen en dan weer een nieuwe kuur. Heb nu 500mg gezet en 10 weken. Wil dan of zwaarder b.v 750mg en 10 weken. Of ik ga dam voor weer 500mg en dan 14 tot 16 weken. Maar dat is lttr zit nu of ik door moet gaan of stoppen. heb nog tot zondag om te beslissen dan moet ik weer een spuit als ik door ga of anders stoppen.

Zit er toch sterk aan te denken om door te gaan. het klopt wel wat bodybeast zegt het gaat nu heel lkkr en goed. Maar zoals ik al zeg wil me niet de vernieling in helpen dat is me niet waard.

Laatst bewerkt:
Lekker slim om dan te gaan kuren gast..???
weet wel heo of wat maar door dat nu iedereen wat anders zegt zie ik door de bomen het bos niet meer. Heb echt wel eerst rond gekennen enn zo. Dacht nu laat ik is hier in het forum vragenof het klopt en dan krijg ik dit dat. En als de 1 dit zegt en de ander dat wordt het voor mijn een ???

Terug
Naar boven