MuscleMeat

Test. Enanthate kuur

Dan nog, Test kan niet zoveel kwaad als Deca en of Trenbolone, je herstel is goed van test.
Dan kan je beter gelijk een goede kuur neerzetten van 14-16 weken, dan lopen kloten met 10 weken.
Zeker rond week 10 moet je erg lekker gaan en ga je kwaliteit massa ontwikkelen, zou zonde zijn als je dat dan weer afbreekt.. maar goed.

Ik vind het een ''no go'' om hier aan beginners (zover ik weet is hij een beginner) 16 weken kuurtjes te gaan adviseren.

Tja daar zijn de meningen dan over verdeeld, en dat mag ook.
Mijn visie is dat als je dan aan een kuur begint je dit dan gelijk goed doet, dan maken die 4-6 weken weinig uit voor je herstel, maar des te meer voor je vorderingen.
Uiteraard gebaseerd op een Test only kuur.

Tja daar zijn de meningen dan over verdeeld, en dat mag ook.
Mijn visie is dat als je dan aan een kuur begint je dit dan gelijk goed doet, dan maken die 4-6 weken weinig uit voor je herstel, maar des te meer voor je vorderingen.
Uiteraard gebaseerd op een Test only kuur.

Mening is leuk, maar post wel verantwoordelijk.

Ik vind het veel te ver gaan.
Wat moet zo'n user de volgende keer doen? 24 weken??

Onzin en onverantwoordelijk dus.

Nogmaals dat is jou mening.

Ik begrijp wel dat je het leuk vind het laatste woord te hebben, en van mij mag je, maar ik lees nu al dat je dus niet snapt wat ik bedoel.

Wat is de meerwaarde van die extra 4 tot 6 weken on..?

Pas vanaf week 10 zit er een duidelijke massa en kracht toename die piekt in week 14-16, daarna neemt deze weer af en kun je gaan nakuren.
Voordeel is dan dat je je gewonnen massa langer vasthoud, doordat dit meer kwaliteitsmassa is.

Er bestaan verschillende theorien over, maar mensen in mijn omgeving doen niet anders en de resultaten zijn er naar.

10 weken kan,maar doortrekken naar max 12 kan ook,gewoon. Ook zelf durven beslissen,en niet het antwoord afwachten van forum leden.LET OP er zijn ook forumleden,die NOOIT gebruikt hebben,maar wel veel aangeven,DIT IS DUS NIET UIT ERVARING maar puur van horen zeggen.

10 weken kan,maar doortrekken naar max 12 kan ook,gewoon. Ook zelf durven beslissen,en niet het antwoord afwachten van forum leden.LET OP er zijn ook forumleden,die NOOIT gebruikt hebben,maar wel veel aangeven,DIT IS DUS NIET UIT ERVARING maar puur van horen zeggen.

Inderdaad, (ik zelf heb ook nog maar 1 kuur gedaan, maar ben het wel eens dat velen die advies geven nog nooit zelf hebben gebruikt)

4-6 weken langer kuren met Test ent is geen enkel probleem.
Test drukt niet zo op je axis en je hersteld er goed van, het maakt niet uit of je dan 4-6 weken langer kuurt, maar je vorderingen zijn veel beter!

10 weken is achterhaald, en m.i veels te kort als je met lange esters werkt.

Het legt je complete eigen testaanmaak volledig stil, dus begrijp je niet helemaal. Er zijn natuurlijk zwaardere AS, maar om te zeggen dat test niet zo onderdrukt ben ik het niet mee eens.

Dat doen vrijwel alle AS, ook als je 250mg per week zou gebruiken.
Echter het herstel gaat vrij snel van Test alleen.

Ik laat na een kuur altijd mijn bloedwaardes meten, en na een aantal maanden waren (vrijwel) alle levels weer op normaal peil na een kuur met Test alleen.

Tja ieder zijn ding, voor mij en vele anderen werkt deze materie, anderen zullen dit weer anders ervaren :)

Pas vanaf week 10 zit er een duidelijke massa en kracht toename die piekt in week 14-16, daarna neemt deze weer af en kun je gaan nakuren.
Voordeel is dan dat je je gewonnen massa langer vasthoud, doordat dit meer kwaliteitsmassa is.

Er bestaan verschillende theorien over, maar mensen in mijn omgeving doen niet anders en de resultaten zijn er naar.

dan ben je wel erg laat maat, hoor (en ervaar)namelijk niet anders dan dat de grootste progressie tussen week 4 en week 9/10 valt, en daarna stagneert, iig qua kilo's en enkel nog kwalitatieve verandering aanwezig is, iets wat imo een eerste kuur niet zozeer nodig is.

Het legt je complete eigen testaanmaak volledig stil, dus begrijp je niet helemaal. Er zijn natuurlijk zwaardere AS, maar om te zeggen dat test niet zo onderdrukt ben ik het niet mee eens.

in principe klopt het wel dat test enkel je eigen aanmaak onderdrukt, en dat een deca of een tren veel zwaarder op je axis drukt dan alleen exogene testosteron.

Terug
Naar boven