Fitness Seller

test enanthate of cypionate of SUST?

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
wie kan mij uit ervaring vertellen waar de beste resultaten mee gehaald worden...test enanthate of cypionate of SUST?
Ik dacht juist dat dat met sust was, daar daarin 4 verschillende soorten test zitten en ergens een synergywerking bewerkstelligen?
 
Ik zou juist voor ent. of cyp. gaan omdat je dan constantere bloedwaardes kan bereiken.

Sust wordt tegenwoordig erg negatief afgezet, maar toch zijn er mensen die er goed op gaan, bv beter dan op ent omdat ze er minder vocht mee vasthouden oid.

Maar met zowel sust als ent moet je toch eigenlijk wel 2x/wk injecteren.

Met cyp. kan je volstaan met 1x/wk. Met ent wordt dit vaak ook gedaan, maar cyp. heeft nog een stuk langere halfwaardetijd. Die van ent is eigenlijk nog relatief kort en dan loop je nog met schommelende bloedwaardes rond.
Hoewel het in de praktijk vaak niet zo heel veel uitmaakt.

Wel moet je dan ook rekening ermeehouden dat je er pas later wat van merkt in je kuur en je voor het beste resultaat je de cyp. toch het beste minimaal 10 weken moet zetten.

Wil je dus zekerheid zou ik voor ent. of cyp gaan. Ben je eenmaal wat verder kan je met sust wat proberen bv.
 
enth is 10 dagen, 1 x per week is perfect
 
Originally posted by jweigeman
wie kan mij uit ervaring vertellen waar de beste resultaten mee gehaald worden...test enanthate of cypionate of SUST?
Ik dacht juist dat dat met sust was, daar daarin 4 verschillende soorten test zitten en ergens een synergywerking bewerkstelligen?
Sust is onregelmatig verdeeld, je wil juist een gelijke afgifte.

Sust word meer gebruikt als test-replacement therapy
 
ok thanx bro''s
duidelijke Taal, Heb nu wat sust namelijk in kuur zitten, ga er zeker goed op...Test cypionate leuke basis voor de volgende kuur... Maar wanneer ik dus 2x per week sust250 zet, dan vallen de schommelingen dus best wel mee...
greetz...
 
Originally posted by admin
enth is 10 dagen, 1 x per week is perfect

enth wordt overal op gegeven voor 10,5 dag. Toch schijnt het 4,5 te zijn.

Kzal straks ff kijken of ik er iets over kan vinden.
 
We spreken hier toch over hetzelfde he, half-life?

Halveringstijd van ester van enth (7 carbons) = 10.5 dagen hoef je niet aan te twijfelen. (http://www.anabolicextreme.com/anabolic/new_archives/anex_archive_issue44_STEROIDSESTER.htm)

"...Approximately each carbon atoms is equal to a half-life of 1.5 days. Therefore a decanoate steroid ester would have a half-life of 15 days (11 carbon atoms * 1.5 days constant). In case you're wondering what the half-life is, it's the amount of time before half of the original substance is used. For instance 15 days after an injection of 200mg of deca, 100mg would be left. ..."
Reken het maar uit voor enanthaat...

Frequenter injecteren betekend een minder grote piek, en meer (oncomfortabele/pijnlijke) injecties met heel waarschijnlijk hetzelfde resultaat.
Als je meer stabiele bloedwaarden wil dan kan je beter frontloaden en om de 6-7 dagen injecteren, dit geeft een goede (piek) curve en bij gevolg een betere algemene winst. 2 x per week is zwaar overdreven, maximaal om de 5 dagen maar zeker niet korter.
 
hm ja... vaag. Ik heb er toen stuk over gelezen dat ent. ester 4,5 dag halfwaardetijd had.

En we spreken over hetzelfde :D
Maar denk nu toch langer idd.
Kzal zo 's kijken of ik het stuk kan vinden, ben nu zelf wel benieuwd naar de onderbouwing.

Maar ik ben het ook eens dat vaker injecteren niet perse beter gains oplevert. In de praktijk maakt het weinig tot niets uit.
 
Back
Naar boven