XXL Nutrition

Test enanthe gebruiksaawijzing vraag

Brotoscience

Competitive Bodybuilder
Waardering
114
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik heb 10 ml potjes in mn bezit.
Ik wil 500 mg innemen per week.

Op het potje staat: 250 mg/ml waarvan ik aanneem dat er daarin 250 mg test in het potje ligt PER ml.

Dus ik moet in mn lichaam elke week 2 ml inspuiten.

Nu, de hamvraag, er zit 10 ml in het potje en voor mn eerste keer moet ik maar 2 ml innemen. Dus voor volgende keer moet ik WEER 2 ml uit hetzelfde potje tappen.
Is dat geen risico voor de hygiene ?? In ziekenhuizen heb je vaak potjes van 2 ml, ze gebruiken het volledig en smijten het weg. Ik moet dat potje 5x gebruiken (5x2 ml). 5 naalden erin dus om het uit te tappen, de deksel kan ik niet meer dicht doen, etc. Overdrijf ik wat de hygiene betreft of is dit allemaal geen probleem (vb gewoon alcoholdoekjes paar keer opt potje en ik kan weer een naald erin steken ?)

in b4 strong smetvrees

Zit er geen gebruiksaanwijzing bij je vial's ??

ik kuis deze af met een alcoholdoekje, naald erin je 2ml opnemen andere naald erop en in de poep :)

Elke x een schone naald gebeurd niets mee, t rubber sluit gewoon weer elke keer.

Ja kan geen kwaad en idd ff desinfecteren met alcohol doekje en gaan met die banaan

• Topic Starter Topic Starter
allright, cool, no worries :)

De naald die je gebruikt is schoner dan de olie in het potje. Trust me.

Het rubber even afdoen met een alcoholdoekje. En je spotplaats even reinigen . En je moet uiteraard iedere keer nieuwe naalden gebruiken.

't Is niet voor niks een vial ipv een ampul. Een vial is voor meermalig gebruik en een vial gebruik je eenmalig aangezien deze na gebruik niet meer afsluit.

Terug
Naar boven